2018. október 6., szombat

Trianon







Tartsd magad Nemzetem! - Trianon Himnusz














Trianon


még mindig


TRIANON HIMNUSZ – TARTSD MAGAD NEMZETEM!



https://internetfigyelo.wordpress.com/2011/05/01/trianon-himnusz-a-csik-zenekarral-tartsd-magad-nemzetem/


Tartsd magad Nemzetem! - Trianon Himnusz




Kémytelen voltam be füzni egy jó pár
Trianon Himnuszt , mert a kazár szabadkőműves páholy letiltatta a mellékelt Himnuszt .
Így talán békén hagy bennünket a facebók vakoló főnökeikkel egyetemben , és reméljük nem szabadítják ránk a szívrohamot okozó gyilkosság BT -jüket , mert nem csak a titkosszolgálatnak van ilyen masinája , de van a több mint 300 vakolópáholynak is, a Bent levő idegen titkosszolgálatoknak is , és minden olyan szervezetnek , kik szabadon gyilkolhatnak bennünket , egy pár példa a legutólsó Türmer Gyula fia , előtte Lovas Idtván , és a többi ne keljen itt megnevezni ,. .. De mi volna ha megszereznénk a készűléket , és lekoppíntva mi alkalmaznánk ellenük , ezt a csendes gyilokot !!!
Mert ott fenn kiket ritkítanak tudják , hogy kik gyilkolnak , csak betyárnecsületből nem beszélnek róla . Mert tragikus hirtelenségben semmi baja a fiatal ellenállóknak szívrohamot okoznak e gyilkosok , és a
Vakoló páholytagok kormánya nem is akar megvédeni bennünket e gyilkosoktól , hisz ők is csak arra szakosodtak , hogy a nemkívánt elemeket likvidálják.
Ugye ez így tarthatatlan , nemzeti ellenállást !!!!!


( Forrás: Osiris Kiadó Bp. 2003. Trianon .




Kardos Ildikó: 1920. június 4.















Trianon



Magyarok Világhimnusza - Dobos Attila az Országos Trianon Szövetség közgyűlésén



Trianon Himnusz Tartsd magad, Nemzetem!



FELDERÍTŐ EXTRA - Együttműködött a III/III-as alosztállyal az Egészséges Fejbőr énekese











Tartsd magad Nemzetem! - Trianon Himnusz



Tartsd Magad Nemzetem





Trianon Himnusz-Tartsd magad nemzetem!


Tartsd magad Nemzetem! - Trianon Himnusz




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése