A hatalom átmentése polgárháború, vagy részvételi demokrácia útján
Julius Evola: A hanyatlás misztériuma
|
Aki
a haladás és az evolúció mára szinte minden ponton megcáfolt
mítoszát elutasítja és helyette a legújabb kori történelem
magyarázatában a történelem igazi értelmeként egy, a magasabb
értékekkel kapcsolatos involúciót állapít meg, szembekerül a
hanyatlás problémájával. Amennyiben az evolúció egy logikai
ellentmondáson alapul, mivel több nem eredhet kevesebből és
magasabb rendű alacsonyabb rendűből (hacsak nem pusztán a létezés
előtti, rejtett lehetőség kibontakozását értjük alatta), úgy
látszólag hasonló nehézség lép fel, amidőn valaki az
involúciót akarja magyarázni. Hogyan lehetséges ugyanis, hogy ami
magasabb rendű, lehanyatlik, vagy – és főként ez az érdekes –,
hogy egy adott spirituális és civilizációs nívó elvész?
A
feleletet nem lenne nehéz megadni, ha egy hasonlattal megelégednénk:
egy egészséges ember is megbetegedhet (noha ebben az esetben is
gyakran külső tényezőket és hatóokokat kell feltételezni); egy
megszokott természeti törvény eredménye, hogy minden organizmus
miután megszületett, kibontakozott és életében kiteljesedett,
megöregszik, elgyengül, s végül meghal. Ez azonban egy
megállapítás, nem pedig magyarázat, továbbá azt is feltételezi,
hogy a két rend között teljes hasonlóság áll fenn: amikor
azonban civilizációkról és politikai–társadalmi
szerveződésekről van szó, mindez kétséges, mivelhogy ezekbe a
természeti jelenségekhez képest teljesen más szerepben az emberi
akarat és szabadság is belejátszik.
Ez
az ellenvetés természetesen Oswald Spengler elméletére is
vonatkozik, amely teljességgel az organikus létezők nyújtotta
tényeket veszi hasonlítási alapul, elfogadva azt, hogy az élő
szervezetekhez hasonlóan a civilizációk összessége is
rendelkezik hajnali fázissal, egy virágzó szakasszal, amit az őszi
elöregedés követ, majd egy elmeszesedés, végül pedig halál és
feloszlás.
A
ciklus a kezdeti organikus, szellemi, heroikus, Spengler által
Kulturnak hívott formáktól a materializálódott, inorganikus,
eltömegesedett és lehanyatlott, a szerző által Zivilisationnak
nevezett alakzatok felé halad. Ez az elmélet kétségtelenül
visszaad valamit az úgynevezett „ciklus-törvényekből” ,
illetve abból, aminek ezek által tradicionális jellege van, s
amely törvények mellesleg nagyon széles körre, akár még
metafizikai területre is vonatkoznak. Mindez a jelen probléma
elmélyült tanulmányozásában kissé előrevihet bennünket. Ez az
elmélet valóban a magyarázat kiindulópontját adhatja, mivel
tényleg valamifajta lépésről-lépésre kimerülő erőről van
szó – ami egyszerű, de érzékletes képpel élve, olyasmi, mint
amikor egy táguló mozgást előidéző erőt bocsátanak egy
dugattyúhengerbe, amiben a dugattyú a hajtóerő kimerültével
fokozatosan lelassul és megáll, hacsak nem történik új
erőbebocsátás (ami jelen esetben egy új ciklust indítana
útjára). A szóban forgó erőt az emberi világ szintjén
lényegében egy felsőbb, organizáló erőként kell felfogni, ami
az alsóbb erőkkel kapcsolatba lép, mégpedig egy formát nyomva
ezekbe. Amikor az eredeti feszültség meggyengül, az alsóbb erők
elszabadulnak és fokozatosan uralomra jutnak, feloldódási
tüneteket produkálva.
Ez
a felfogás alkalmazhatónak látszik abban a sajátos keretben is,
ahol a hanyatlás problémáját akarjuk körülhatároltan
megvizsgálni. A Spengleréhez csak felszínileg hasonló kiindulási
pont: a civilizációk – egyszersmind tehát az államtípusok –
dualizmusa. Egyrészt léteznek a kizárólag alakilag és esetleges
tényezők vonatkozásában eltérő, de principiálisan mindenkor
egységes tradicionális civilizációk: tehát azok, amelyekben az
általános szerveződés, az alárendelt valóságok összességének
kialakítása és igazolása vonalán szellemi, szupraindividuális
erők és értékek alkotják a hivatkozások tengelyét és legvégső
pontját.
Másrészt
létezik az antitradícióval azonos modern civilizáció, amely
kizárólag földi, emberi, individuális és kollektív tényezők
munkájára épül, egy olyan típusú élet teljes térnyeréseként,
amely teljesen elszakad mindattól, ami több, mint élet. A
hanyatlás a történelem alapvető jellegzetességeként nyilatkozik
meg, hiszen a hanyatlásban a „tradicionális” típusú
civilizáció meggyengül és egy „modern”, új és globális
civilizáció egyre határozottabb, általánosabb és áthatóbb
eljövetelének ad helyet.
De
a különös probléma nem is ez, hanem hogy mindez miként
lehetséges. Szűkítsük le most a kutatás területét és
vizsgáljuk meg azt, ami egy hierarchikus [vagyis egy szent uralmi
rendben megnyilatkozó] struktúrával és a tekintély
princípiumával megfelelő kapcsolatban áll, tekintve, hogy a
problémához ez adja meg a kulcsot. A ciklus-törvények alapján a
tradicionális hierarchiák és akciójuk kapcsán rögtön vissza
kell utasítani azt az elképzelést, miszerint ezek alapvető és
kizárólagos jellegzetessége a magasabb rendűnek az alacsonyrendű
feletti kényszere, elnyomó és erőszakos uralma lenne. Amikor
ugyanis létezik s kellőképpen hosszan fennmarad egy hierarchia,
különös nyomatékot kap a spirituális akció. Tradicionálisan
ezért „cselekvés nélküli cselekvésről” lehet beszélni
(kínaiul: wei-wu-wei), de használatos a „mozdulatlan mozgató”
(egy olyan princípium arisztotelészi megjelölése, amely anélkül,
hogy maga mozogna, minden mozgás fenntartója) és a „pólus”
vagy tengely szimbolikája is, amely körül az alsóbb erők minden
rendezett mozgása zajlik; különösen fontos elem az igazi
tekintély és egy „olümposzi” minőségű uralkodóiság
megléte és közvetlen megszilárdítása, nem erőszak
segítségével, hanem a puszta jelenléttel; végül olykor a mágnes
hasonlatát is használják, ami miként alább látni fogjuk, a
tárgyalt probléma megértésében döntő jelentőségű.
Ugyanakkor minden hierarchikus és állami rendszer erőszakos
eredetének az elmélete – ami oly kedves témája a baloldali
történetírásnak és ideológiának – végletes egyoldalúsága,
sőt igénytelen és torz volta okán teljesen elutasítandó.
Általánosságban
szólva, miféle képtelenség lehet azt hinni, hogy egy valódi
szellemi tekintély és tradíció képviselői emberek után
futkosnának, hogy azokat megragadhassák és a nekik megfelelő
helyre őket leköthessék, s érdeklődést tanúsítsanak aziránt,
hogy létrehozzanak és fenntartsanak olyan viszonylatokat, amelyek
révén ők mint látható vezetők tűnhetnének fel. Minden
normális és tradicionális hierarchia lényegi alapja nem a puszta
alávetés, hanem az alacsonyabb rendűek részéről történő
elismerés és beleegyezés. Nem a felsőbbrendű az, akinek az
alacsonyabb rendűre szüksége van, hanem éppen ellenkezőleg,
amire már Platón is rávilágított; nem a vezető az, akinek
követőkre van szüksége, hanem a követők azok, akik vezetőt
igényelnek, különösen a kritikus helyzetekben.
Az
igazi hierarchia lényege abban áll, hogy egyes létezőkben
tényleges jelenlét és valóság formájában él az, ami másokban
csak mint előérzet, tendencia vagy gondolat van jelen, ezért az
előbbiek ezeket elkerülhetetlenül vonzzák és nekik az utóbbiak
természetes módon alárendelődnek, mégpedig kevésbé egy
külsőlegességnek, mint inkább az ő igazibb „Énjüknek”. Az
ősi hierarchiák világában ebben rejlik az áldozatra való
készség, minden fényes hősiesség, minden szabad és férfias
odaadás rejtélye – és másrészről a tekintély, a nyugodt erő
és befolyás titka, amit a legfelfegyverzettebb és legrettegettebb
zsarnok sem lehet képes magának kivívni.
Mindennek
belátása egyúttal azt is jelenti, hogy az ember más
megvilágításban látja nemcsak a hanyatlás problémáját, hanem
általában minden felforgató változtatás lehetőségét is.
Ki
ne halotta volna már azt, hogy ha egy forradalom győzedelmes, akkor
ez annak a jele, hogy a régi vezetők elerőtlenedtek, az uralkodó
osztályok lehanyatlottak? Alkalmasint ez igaz lehet, a rátekintés
azonban egyoldalú. Ez olyasmi eset lenne, mint amikor valakinek
láncon tartott, hamis vérebei vannak, amik végül őt magát is
megharapják: mindez nyilván azt bizonyítaná, hogy az állatok
gazdája többé nem elég erős. Más viszont a helyzet, amidőn
elvetjük az Állam kizárólagosan erőszakos eredetét és
kiindulási pontként a hierarchiát vesszük, aminek az imént
jeleztük a leglényegesebb alapját. Az igazi hierarchia csak egy
módon dőlhet meg: amikor maga az egyén kezd hanyatlani, s elemi
szabadságát arra használja, hogy saját életét minden magasabb
perspektívától megfossza, s mint afféle csonkra pusztán önmagára
építse. Ekkor a kapcsolatok óhatatlanul megszakadnak és
meggyengül az a feszültség, ami a tradicionális organizmust
egyesítette és ami a politikai folyamatokat az egyén
felemelkedésével és integrációjával, a rejtett magasabb
lehetőségek megvalósításával hozta párhuzamba. Ekkor minden
erő meginog a pályáján és végül – miután az elveszett
tradíció racionális vagy haszonelvű konstrukciókkal való
helyettesítési kísérlete kudarcba fúl – erről elszabadul. A
csúcsok fent akár tiszták és sérthetetlenek is maradhatnak,
viszont minden más, ami normálisan úgymond ezeken függött,
elveszítve stabilitását, olyan lavinához lesz hasonlatos, amely
először érzékelhetetlen, aztán egyre gyorsuló mozgással zuhan
le a mélybe egészen a völgyig; a politikai uralomban az ennek
megfelelő egymást követő fokozatok: liberalizmus, szocializmus, a
tömeg kollektivizmusa, a kommunizmus.
Ez
a hanyatlás misztériuma ama korlátozott közegben, amelyre
vizsgálódásaink e helyütt irányultak; ez minden felforgató
forradalom titka és belső vonatkozása. A forradalmár azzal kezdi,
hogy a hierarchiát önmagában megöli, megcsonkítva így a később
általa külsőleg is ledöntött rend alapjául szolgáló
lehetőségeket. Nem lehetséges – a hierarchiaellenes és
antitradicionális felforgatás értelmében vett – forradalom egy
előzetes benső pusztítás nélkül. S miután ez az előzetes
szakasz a csak „tényeket” látó és értékelő rövidlátók
tekintetét elkerüli, elterjedhet a nézet, hogy a forradalmakat
irracionális és szenvedélyes jelenségekként kezeljék, vagy
kizárólag olyan materiális és társadalmi tényezőkkel
magyarázzák, amelyek minden normális civilizációban csak
másodlagos és alárendelt szereppel, valamint a csak mellékes okok
funkciójával bírnak.
Amikor
a katholikus theológia a primordiális ember romlására mint magára
az angyalok szabad akaratú „lázadására” hivatkozik, alapjában
ugyanarra a magyarázó elvre utal vissza. Egy szörnyű, az emberrel
vele született hatalomról van szó, amit az ember szabadsága
folytán egy spirituális pusztítás értelmében használ, mindazt
visszautasítva ezáltal, ami magasabb méltóságát megalapozhatná.
Ez egy metafizikai döntés, és a történelmen végigterjedő,
antitradicionális, forradalmi, egyénieskedő, humanisztikus, laikus
s végtére is „modern” szellem különféle formáiban megjelenő
egész áramlat e döntés manifesztációja és úgymond
fenomenológiája. Ez a döntés az első aktív és meghatározó ok
a hanyatlás, a tradicionális formák feloldódásának
misztériumában.
Miután
az ember ezt megérti, nem lesz nehéz felfognia az ősi tradíciók
ama meglehetősen rejtélyes utalását sem, ami a bizonyos
szempontból mindig létező vezetőkkel kapcsolatos, akik (maguk,
vagy „pozícióik”) mivelhogy nem szűnnek meg soha létezni,
különféle szimbolikus jellegű akciók révén felkutathatók: az
ő keresésük valójában egy reintegrációval egyenértékű, egy
különleges hozzáállás megteremtésével, s ez ahhoz az
alaptulajdonsághoz hasonló, amely a vasat jellemzi, amikor úgymond
megérzi vagy felfedezi a mágnest és feléje ellenállhatatlanul
vonzódik. Most csupán e megjegyzésre kell korlátoznunk magunkat,
amit ha valaki akar, adott összefüggésben továbbgombolyíthat.
A
mai kort tekintve, nincs értelme, hogy egy mély pesszimizmus
uralkodjon el. Most is vannak igazi vezérek, noha a jelen
körülmények közepette nem lehet őket felismerni, vezéri
kvalitásukat el kell titkolniuk, hiszen csak a társadalmi mítoszok
demagógjaiként, agitátoraiként léphetnének fel. A monarchiák
korszaka ennélfogva lezárult, hiszen korábban a rend fenntartása
érdekében jórészt elég volt akár egy szimbólum puszta
jelenléte is és még arra sem volt szükség, hogy aki mindezt
emberként megtestesítette, a feladatra a legalkalmasabb legyen.
Fordította:
Németh Norbert
(tradicio.org)
Lesz-e Magyarországon polgárháború?
|
Polgárháborús
okok
A
polgárháborút nyugodtan nevezhetjük a legkegyetlenebb háborúnak,
de vannak fokozatai. A „sima” háborúktól alapból eltér
abban, hogy egy országon belüli konfliktust jelöl, amely egy
ország polgárai, vagy a másik kontextusban egy ország
nemzetiségei között folyik le. A történelemben nem volt olyan
kontinens, de államalakulat is egyre kevesebb, ahol nem zajlott le
polgárháború.
Két
vagy több ország háborújában országok csapnak össze, és
általában a háborúban személyesen résztvevők nem egymással
szembeni gondjaik miatt, hanem egyenruhájuk más színe és a
politikusok által generált külpolitikai okok miatt lőnek
egymásra. Ezzel szemben a polgárháborúban kemény, egymással
szembeni, sokszor még személyes okok is megjelennek, és ez teszi
véresebbé, kegyetlenné ezt a típusú háborút. A polgárháborúban
szemben álló felek mindig ugyanabból az országból származnak és
a központi esetleg a regionális politikai hatalom megszerzéséért
vagy a kormányzati politikák megváltoztatásáért küzdenek
erőszakos módszerekkel.
Egy
másik 2006-os meghatározás szerint a polgárháborús
konfliktusban legalább 1000 áldozata kell, hogy legyen, legalább
100-1000 áldozattal mindkét fél részéről évente. Ha ezt a
definíciót elfogadjuk, akkor ki lehet mondani, hogy hazánkban
polgárháború folyik már rég óta.
A
polgárháború egyes esetekben együtt jár etnikai alapú
tisztogatással is, amely cselekedet elássa a magját egy későbbi
polgárháborúnak általában. Olyan sérelmek maradnak hátra, ami
valószínűsíti, hogy néhány év, esetleg néhány emberöltő és
újra kezdődik a véres cselekmény. Legjobb példa erre a Balkán,
ahol már második évtizede állomásoznak békefenntartók, mert
tudják a nagyhatalmak, hogy kivonásuk esetén a korábbi véres
polgárháború újra fellobbanna, és destabilizálná nemcsak a
Balkánt, hanem a görög és közép-európai térséget is. De ez
egész Európát már másképpen érintené, mint húsz évvel
ezelőtt egy gazdaságilag prosperáló időszakban.
Polgárháborús okok a történelemben és a példák
Több,mint
kétszáz polgárháború volt eddig a történelemben. A
polgárháborúk okai nagyon sokrétűek. Gazdasági, társadalmi
különbségből fakadó okok. Etnikai és vallási okok. Kulturális
különbségek és szeparatizmus. Bőrszín és nemzetközi, sokszor
zsidó aknamunka. Mindenkivel nem foglalkozunk, de kiemeljük a
legfontosabb sarokpontokat.
A
történelemben és a kor embere számára legismertebb, hozzá kell
tenni, hogy a médiának köszönhetően az amerikai polgárháború,
amely nagyon sok filmrendezőt ihletett meg eddig. Az USA
polgárháborújának okai gazdasági, pontosabban etnikai és ezzel
összeköthető gazdasági okai voltak a rabszolgatartás kapcsán.
Nem szabad elfelejteni, hogy az elszabaduló liberalizmus és a
szabadkőműves „háttérmunka” is erősen generálta a
polgárháborús helyzet kialakulását. Az eredmény pedig a
szabadkőművesek győzelmét okozta valójában, ami később kitűnő
táptalajt biztosított az USA zsidó politikai és gazdasági
megszállásához, ami mind a mai napig tart.
De
nem szabad elfelejteni azokat a polgárháborúkat sem, amelyek
tisztán etnikai indíttatásuk voltak. A legvéresebbek a huszadik
században zajlottak a Balkánon és Ruandában. A Balkán nemcsak
lőporos hordó, de mindig is etnikai feszültség színtere volt a
történelemben, de még az írott történelem előtti időkből is
vannak jelek arra, hogy itt mindig is forró volt a talaj. Az első
világháború utáni békéknek nevezett őrületben a későbbi
polgárháború biztos elegyét hozták létre Jugoszlávia
keretében. Az itt hetvenöt év alatt lezajló két polgárháború
jól mutatja azt, hogy kultúrák keveredéséből és vallások
elegyéből egy igazi polgárháborús pokolgép nőhet ki. Két
polgárháború, hiszen a második világháború alatt a német
megszállás alatt egy a németek részéről is kezelhetetlen
polgárháború zajlott, amikor szinte mindenki harcolt mindenki
ellen. A probléma tehát az első világháborút lezáró békék
után húsz évvel már jelentkezett. A szlovén és horvát római
katolikusok, a muzulmán bosnyákok és koszovói albánok, a keleti
ortodox szerbek, montenegróiak és macedónok összekeverése biztos
recept volt a destabilizációra és a vallási színezettel is
kevert etnikai konfliktusra. Nem számolva a kisebb népekkel, akik
kisebbségek voltak a robbanó elegyben. Itt kell gondolni a
református és katolikus magyarokra, a románokra és más kisebb
néprészekre. Az 1990-es évek elején kezdődött második és a
mai napig le nem zárt polgárháború megmutatta, hogy vége a
boldog hidegháborús békeidőknek Európában és új fejezet
kezdődik a balkáni konfliktussal. A polgárháború terjedését a
többnemzetiségű Románia vagy más államok felé az EU, a NATO és
a békefenntartók akadályozzák, de ki fog szabadulni a szellem
újra a palackból.
És
ott van Ruanda, hiszen nemcsak a fehérek, de a négerek is
folyamatosan egymásnak ugranak. Ruandában a hutuk és a tuszik
folytattak egymás ellen véres akciókat a huszadik század második
felében, aminek csúcspontja lett az 1990-es évek népirtással
egybekötött etnikai konfliktusa. Pedig a két népcsoport egy
közegből származik, de a tuszik kisebb létszámban voltak jelen,
azonban jobban kihasználták az európai megszállókkal korábban
fennálló politikai viszonyukat és így vezető politikai hatalmat
gyakoroltak a többségi hutuk felett. A történelmi sérelmek
azonban sérelmek maradtak és a hutuk visszavágtak. A kialakult
konfliktus nagyrészt tuszi áldozatokat követelt, fél milliót.
Azonban a hutuk is elszenvedtek egy háromszázezres veszteséget,
ami azután következett be, hogy a szomszédos államokban, főleg
Ugandában állomásozó tuszi gerillák betörtek Ruandába és jól
szervezett ellentámadásba lendültek.
A
következtetések azonban levonhatóak, hogy a felsorolt példákban
a fehérek vagy a négerek csaptak össze egymással, és ez is
milyen szörnyűségekhez vezetett. A kérdés az, hogy ha mélyebb a
szakadék kulturálisan és a különbségek már jól
meghatározhatóak antropológiai és életviteli szempontokból,
akkor mi várható. A kérdés jó, aminek kifejtését a következő
cikkünkben tesszük meg.
Folytatjuk…
Jövőnk.info
- Történelmi Tényfeltáró Munkacsoport
A cigánykérdés megoldása a Hungarista Munkásállamban
|
(A
Jövőnk.info-n megjelent: 2011.10.27.)
Részlet
az MNA államépítési alapjai című munkaanyagból. A tőlünk
másolók és ötleteket lopkodók is bátran olvashatják, bár nem
hisszük, hogy a miniszterelnök egy héten belül fölolvassa a
Parlamentben...
Vannak
népcsoportok (nem használjuk most a fajok kitételt), akik önerőből
képtelenek a környezetük kulturális és civilizációs szintjére
felemelkedni. A cigányság esetében ezt több évszázados
tapasztalat bizonyítja. Mária Terézia cigánytörvényeitől
kezdve napjainkig minden igyekezet hiábavalónak bizonyult. Ez csak
részben írható a cigányság rovására, mert másrészt a
módszerek voltak rosszak. A szabad mozgás tiltásától kezdve
napjaink segélyezési módszeréig - beleértve a Harmadik Birodalom
kategorizálását is - csak tüneti kezelések voltak, és a
lényeget nem érintették.
Mindenekelőtt
le kell szögeznünk, hogy a cigány soha nem lesz képes arra a
szintre felemelkedni, amire más civilizált kultúrnépek. Ezt nem
is lehet elvárni, de azt igen, hogy a képességeiknek megfelelő
módon hasznos tagjai legyenek a társadalomnak. Erre a műveletre a
demokrácia alkalmatlan, és a cigányproblémát az egész
társadalom lezüllesztésével igyekszik megoldani, miközben a
kiváltságos réteg jól őrzött és védhető területeken él, és
szinte semmilyen formában nem vesz részt a lezüllesztett
társadalom életében.
A
Hungarista Munkásállam minden egyes tagja számára előírja, tőle
megköveteli a munkát, és ezért megfelelő díjazásban részesíti.
A cigányoktól is. Még az analfabéta cigányoktól is, mert egy
társadalomban vannak olyan műveletek, munkakörök, amit így is
megfelelően el lehet végezni. Azokat pedig, akik a tőlük
elvárható munkát (nemzetszolgálatot) megtagadják, átnevelő
intézményekben, táborokban addig tartják felügyelet és
munkavégzési kötelezettség alatt, amíg gondolkodásuk jó
irányban meg nem változik. A változást oktatással segíti az
átnevelő intézmény.
Azokban
a térségekben, ahol rendkívül rossz az általános helyzet
(lakás, ellátás, bűnözés, munkakerülés, stb.), tíz-tíz
problémás családot egy-egy szociális munkás felügyel, aki
rendőri státusszal rendelkezik. Jogában áll figyelmeztetni,
ellenőrizni és végső esetben átnevelő intézménybe küldeni az
arra rászolgálókat. Minden bírósági eljárás nélül három
hónapos időtartamra. További sorsáról az intézmény szakembere
a bírósággal együtt dönt.
Ki
kell iktatni azokat az elemeket, melyek akadályozzák a cigányság
beilleszkedését a munkástársadalomba. Mindenekelőtt az
alkoholfogyasztás, a szerencsejáték és a prostitúció
lehetőségét kell megakadályozni, akár részleges, helyi
alkoholtilalommal, illetve a szórakozóhelyek, kocsmák bezárásával.
A hatósági intézkedések ellenszegülőivel szemben elrettentő
jellegű ítéleteket kell hozni, és ennek megfelelő propagandát
kell biztosítani. Általános nyugtalanság esetén a helyi
statárium is alkalmazható.
A
beilleszkedett, munkás cigány teljes jogú tagja a társadalomnak,
hátrányos megkülönböztetés nem érheti. A segélyezés,
cigányprogramok, pozitiv jellegű megkülönböztetések tiltott
műveletek, mert akadályozzák a program sikerét. A munkával
megkeresett pénz értékesebb, mint a segélyként kiosztott, és
ezt az értékalapú szemléletet kell erősíteni, nem pedig további
vegetálásra kényszeríteni a cigányság százezreit. Az egyik a
feltörekvő akaratot támogatja, a másik a züllést és a bűnözői
életformát erősíti.
A
program sikerét csak az erős állam képes biztosítani. A
demokrácia gyenge, korrupt és bűnöző jellegű. Amíg a
Hungarista Munkásállam hatalmi helyzetbe nem kerül, a cigánykérdés
megoldására semmi remény, és a jövőben a helyzet csak
rosszabbodni fog. A cigány-autonómia a demokrácia terméke, és
olyan helyzetet teremtene, mely örök időkre konzerválná a
cigányság mai helyzetét és elviselhetetlen terhet jelentene a
dolgozó, értékteremtő társadalom számára.
Kassai
Ferenc - Jövőnk.info
Megkezdődött a hatalomátmentés: zászlót bontott a részvételi demokrácia
|
MNA-tagoknak
kötelező olvasmány
"Mozgalmunk
nem ismer el megosztó eszméket, csoportokat és eszközöket, mint
országok, kormányzatok, tőkerendszerek, fajok, vallások, hitek,
politikai pártok, vagy osztályok. A világra, és azon belül a
bolygóra egyetlen, összefüggő organizmusként tekintünk, melyben
az emberi faj egy minden szinten egymásra utalt család. Kizárólag
az önmagukat szervező, nem felülről irányított, a természettel
és mindenki mással békés harmóniában élő közösségekben
hiszünk."
Egy
olyan, virtuális mozgalom honlapjának nyitólapján olvasható ez,
ami jelen helyzetben talán még a parlamenti környezetbe beépülő
nemzeti radikális pártnál is nagyobb veszélyt jelent a magyarság
számára. Többek között azért mondjuk ezt, mert az újabb
mennyiség-elvű, demokrata mozgalom a szabadkőművesek eddigi
próbálkozásainál sokkal hatékonyabban szedte egy csokorba azokat
az ígéreteket, amivel a demokráciából épphogy kiábránduló
magyarság most mozgósítható, és visszaterelhető a karámba. A
kor technikai szintjének megfelelő ígéreteket láthatunk
gazdasági vonatkozásban, összességében olyan irányvonalat,
amiben az emberek nagy része egyetért, hogy a jövőben
megvalósítandó. A propaganda tekintetében azt láthatjuk, hogy
egy olyan környezetben, ahol a kollaboráns kormányok kormányzati
ciklusokon keresztül mindent megtettek azért, hogy a lakossági
életszínvonal a minimumra csökkenjen, egy olyan program lett az
emberek elé letéve, ami mindent megígér alanyi jogon,
természetesen ingyenesen. Semmit nem kell dolgozni érte, csak
szavazni kell, és tüntetéseken "kiharcolni" a változást.
Így már kezdenek ismerőssé válni az alapvető jellegzetességek:
újabb demokrata berendezkedéssel van dolgunk.
Újabb
ígéretek, pozitív jövőkép. Mindenki megkap mindent: ingyen az
internetet, vizet, áramot, 2012-ben még a megvilágosodást is -
mindezért semmit nem kell tenni, a gonosz politikusok pedig csak úgy
eltűnnek a hatalomból. Hogy jön mindehhez a részvételi
demokrácia? Sehogy. Épp erről szól a csapda. A részvételi
demokrácia egy olyan, modern technológiai diktatúra lehetőségét
hordozza magában, ami örökre bebetonozná a szabadkőművesség
monopolhelyzetét.
Igyekszünk
kihangsúlyozni a demokrata program kifejezetten káros, veszélyes
elemeit. Mindenek előtt szögezzük le azt, hogy a részvételi
demokrácia mint politikai rendszer kezdeményezésének semmi köze
az alább látható célokhoz. A részvételi demokrácia egy
politikai rendszer, aminek önmagában semmi köze nincs azokhoz a
célokhoz, amivel a kezdeményezés kiötlői megpróbálják
megszerezni a tömegtámogatást. Összességében kijelenthetjük,
hogy a részvételi demokrácia kezdeményezés programja
önellentmondásban van, mivel az általuk felkínált politikai
rendszerrel nemhogy az általuk felmutatott célokat, ígéreteket
nem tudják megvalósítani, hanem semmiféle eredményt nem tudnak
elérni társadalmi vonatkozásban.
Kifejezetten
népbutító jellegű összemosni olyan tényezőket, amelyek
egymástól még csak nem is függenek. A demokratikus politikai
rendszer semmiféle javító hatással nem lehet a gazdasági
rendszerre, napjainkban pedig azt láthatjuk, hogy a reálgazdaság
és a pénzügyi rendszer olyan mértékben elkülönül, hogy a
reálgazdaság helyzete szinte egyáltalán nincs kapcsolatban az
általános életszínvonallal. A termelési feltételek, a
felhasznált erőforrások nem határozzák meg az egyén gazdasági
lehetőségeit. A pénzügyi helyzet határozza meg.
Ez
a demokrata program kizárólag a tömegtámogatás megszerzésének
célját szolgálja, mivel nem ad választ a mai társadalmi
környezetet meghatározó alapvető problémára, az
erkölcsi-szellemi hanyatlásra. Nem ismerik el a vallásokat, ennek
ellenére a helyére állítanának egy a nagy világvallások
könnyen emészthető elemeiből összegyúrt egyveleget, a szintén
szabadkőműves eredetű New Age hitet. Szabadkőműves eszmék,
szabadság-egyenlőség-testvériség jellegű mondandó, mindent
átható mennyiségi szemlélet. A látszat kedvéért fellelhetőek
utalások a minőségi szemlélet kialakítására, ami éles
ellentmondásban van azzal, hogy mindezt a mennyiségi szemlélet
gyakorlatával kívánják elérni. A felajánlott jövőkép el nem
érhető a mennyiségi szemlélet gyakorlatával, mivel egy ilyen
rendszernek mindenféleképpen tömegek kellenek a kibontakozásához.
Aki ebben a kibontakozásban részt vesz, az - mivel elismeri a
demokratikus rendszert, a mennyiségi szemléletet - a mennyiségi
szemléletet viszi tovább a politikai gyakorlatban. A társadalom
minőségi áthangolását pedig nem tudja véghez vinni egy olyan
csoport, ami a jelenlegi rendszer hatása alatt van, vagyis
értékrendjét a mennyiségi szemlélet határozza meg.
Aki
a demokratikus úton akar változást elérni, az a könnyebb utat
választotta, és ha döntéshozó helyzetbe kerül, akkor is a
könnyebb utat fogja választani.
Egy
demokratikus, mennyiségi alapú rendszerben aki jobban tud
helyezkedni, aki nagyobbat tud hazudni, aki alattomosabb, ravaszabb,
az tud érvényesülni. Mert akárhogy is nézzük, tízmillió ember
nem irányíthat egy országot, egy részvételi demokráciában is
vannak megválasztott vezetők. Aki a tízmillió állampolgár
(nyolcmillió szavazásra jogosult) interneten leadott
törvényjavaslatait megszűri, az is megválasztott vezető. Ő is
juthat előnyösebb helyzetbe, ha a szavazás eredményét úgy
módosítja, ahogy a befolyásos érdekcsoportok akarják. Ha vannak
megválasztott vezetők, teljesen mindegy, hogy tíz emberrel
választatja meg magát, vagy százezerrel. Ígérni ugyanúgy kell,
mert ha nem lenne ígéret, a választópolgárok nem tudnának mi
alapján választani. Ahol ígéret van, ott pedig átverés is lesz.
Aki nagyobbat tud mondani, aki csábítóbbat ajánl, azt választják
meg. Egy részvételi demokrácia alapú politikai rendszer kiépülése
ennél fogva nem változtatja meg a jelenlegi rendszer kiválasztási
mechanizmusát, ami az alattomost, a kétszínűt, a ravaszt
részesíti előnyben a becsületessel, a tisztességessel szemben.
Ha valaki tisztes, becsületes, egyszerű ember, de teljesen
ismeretlen, a vetélytársa pedig alattomos, ravasz, törtető, de
magas végzettségű, társadalmilag elismert, és az előző
rendszerben felfuttatott karrierje miatt tisztelet övezi, hát az
utóbbit fogják megválasztani. A tízmillió (vagy nyolc millió)
ember választhat a szabadkőműves intellektuelek közül, hogy
melyik ellenőrizze majd a szavazások eredményét, melyik öntse
végleges formába az állampolgárok törvényjavaslatait. Csak a
forma változik, a lényeg ugyanaz marad. Hogy valamelyiket
megválasszák, ahhoz kifelé kell mutatni egy olyan képet, ami
alapján a tízmillió megválasztja.
Kiválasztódik
a ravasz, a számító, a kétszínű, és az ilyen egyének érdekei
ráadásul egymással ellentétesek. Persze, felhasználja
propagandaként, hogy ő bizony a közösség egészének érdekét
nézi, ez alapján választják meg. Kap nyolcmillió szavazatot, ha
el tudja adni magát. De a gyakorlatban önző és szűk látókörű.
A részvételi demokráciában szavazhat róla tízmillió
állampolgár interneten, és mivel az eredményt egy program
összesíti, ami kijön eredménynek, azt elfogadja a tömeg. Aki a
programot tervezi, irányítja, ellenőrzi a működését, annak
ígérni kell, és az eredmény megváltoztatható. Az egyéni érdek
megint győzedelmeskedett a társadalom egészének érdeke felett, a
társadalom érdeke háttérbe szorult az alantas ösztönökkel
szemben vívott harcban.
Csakhogy
közben elment újabb két évtized, amiben az emberek reménykedtek,
hogy majd jobb lesz, és közben a magyarság végleg elfogy, az
alapvető társadalmi problémák pedig nem lettek megoldva, hanem
még jobban elmérgesedtek. Aki most még cselekvőképes, az addigra
megöregszik és cselekvőképtelen lesz. A helyét pedig nem veszi
át senki, mert a magyar párok nem vállalnak gyereket. Erre
értelmetlen lenne azt válaszolni, hogy majd ha ingyen lesz az áram
meg a víz, kényelmesebb lesz az élet, nem lesznek gazdasági
gondok, akkor több gyermeket vállalnak. Nem fognak! A
gyermekvállalási hajlandóság csak annyiban van összefüggésben
a gazdasági helyzettel, hogy a rossz gazdasági helyzet csökkenti a
gyermekvállalási hajlandóságot. Viszont a javuló gazdasági
helyzet nem növeli. Miért nem? A magyar párok nem azért nem
vállalnak gyermeket, mert nincs rá elég pénz. Aki 8-10 gyermeket
vállal, az nem azért vállal annyit, mert 8-10-szer annyi pénze
van, vagy mert annyival kényelmesebb az élete. Épp ellenkezőleg!
Aki hozzászokott a kényelemhez, az nem vállal gyermeket. A
demokratikus rendszer kiépülése óta folyamatosan csökken a
gyermekvállalási hajlandóság. Nem csak hazánkban, az összes
nyugati államban. Nem véletlenül haldoklik a polgári társadalmi
rend: a demokrácia hozzászoktatja az embert a kényelemhez.
Ikszelni kell csak, meg véleményt nyilvánítani, de tenni nem kell
semmit. Felelősségvállalás sincs. A részvételi demokrácia ezen
nem változtat, vagyis módszeresen kivégzi a társadalmat, megadja
a kegyelemdöfést.
De
mit tekint ez a kezdeményezés társadalomnak? Milyen szinten
"szocialista", hol határozza meg azt a szintet, aminek
mint közösségnek alá kell rendelni az egyéni érdeket. Ha
országot, fajt, vallást nem ismer el, akkor mi a közösség? Mert
a felszín alatt láthatjuk, hogy nem a nemzet. Természetesen az
emberiség egésze, ahogy a szabadkőműves eredetű eszméknél az
lenni szokott. Itt álljunk meg egy ponton. A fajilag egységes
emberiség pusztán mítosz. Az USA gyarmatosító külpolitikájától
kezdve a Galamus csoporton és egy sor másik szabadkőműves
páholyon át az határozza meg a küldetéstudatot, hogy "mi az
emberiség egészének érdekét nézzük". Hallottuk már ezt,
és emberek százezrei haltak meg olyanok fegyverei és bombái
által, akik az emberiség egészének érdekét nézték.
A
népek közös érdeke lehet a béke, de a fajilag egységes
emberiség attól még mítosz marad. Tagadni a fajtákat pedig nem
vakság (hiszen látható az elkülönülés) hanem hülyeség. Ez a
jelenlegi társadalmi környezetet meghatározó problémák
szándékos figyelmen kívül hagyása. Sokan már azt a tényt sem
hajlandóak elismerni, hogy az emberiség több, elkülönülő
alfajból áll, pedig aki tanulmányai során egy kicsit is
odafigyelt biológia órán, az ismerheti Mendel törvényeit. A
hasadás törvénye kimondja, hogy ha eltérő genotípusú
homozigóta szülőket keresztezünk, az első utódnemzedékben a
szülői tulajdonságok nem olvadnak össze, hanem ezt a nemzedéket
továbbkeresztezve változatlanul megjelennek a második
utódnemzedékben. A kevert alfajú egyének mindkét szülő
genetikai tulajdonságaival rendelkeznek, és a kevert szülők
gyermekeként az egyik, elkülönülő fajtára jellemző
tulajdonságok felszínre kerülhetnek. Egyszerűen megfogalmazva,
egy fekete apa és egy fehér anya gyermeke egy hozzá hasonló
keverékkel nemzett gyermeke lehet tiszta néger is, vagy tisztán
fehér. Nem ennyire sarkítottan, hiszen az egyes tulajdonságok
egymástól függetlenül öröklődnek (tehát fehér gyermek
esetében a fekete, fekete esetében a fehérre jellemző
tulajdonságok több generáción keresztül is megmaradhatnak), de a
tudomány jelenlegi állása szerint is a fajták nem tudnak
véglegesen összeolvadni. Hogy a politika a tudományt mire
használja fel, az már más kérdés. Brit kutatók eltérő etnikai
hovatartozású személyeken tesztelnek bizonyos antibiotikumokat,
mert egyes esetekben az a gyógyszer, ami a fehér alany esetében a
gyógyulást elősegíti, egy amerikai őslakos esetében bizonyos
belső szervekre károsan hathat. Nem vakság tehát a faji
különbözőségeket tagadni, hanem tudatlanság, vagy szándékos
rosszakarat.
Ezzel
a kitétellel nemes egyszerűséggel figyelmen kívül hagyják a
jelenkori társadalom egyik meghatározó törésvonalát. Nem
szükséges figyelembe venni a faji/etnikai tényezőt, de attól az
még ott marad, és rejtve hatást gyakorol a társadalom egészére.
Ehhez nem kell semmilyen fajelmélet, egyszerűen tudomásul kell
venni, hogy az eltérő fajták több szempontból különböznek
egymástól. Ez önmagában még nem ok semmilyen értékítélet
kialakítására, szimpátiára, vagy gyűlöletre,
ellenségeskedésre. De tegyünk egy próbát. Ha nem vesszük
figyelembe a látható különbségeket, akkor is szándékosan (vagy
tudatlanságból) nem vesszük figyelembe azt a tényt, hogy az
eltérő fajták egymástól nagyban különböző lelki mintát
hajlamosak kialakítani. Ez megnyilvánul az egyes értékrendszerek
elfogadására mutatkozó hajlandóságban, de megmutatkozik a
hétköznapok során is az eltérő vérmérsékleten.
Nem
feltétlenül lehet egy-egy tulajdonságot egy-egy adott
népcsoporthoz kapcsolni, de ahogy az évszázadok során az
emberekben felhalmozott tapasztalat is mutatja, egy-egy adott etnikum
igen nagy valószínűséggel rendelkezik egy-egy jól
körülhatárolható mentális tulajdonsággal, még ha rengeteg
kivételt lehet is felmutatni. A faji törésvonal előkelő helyen
van a jelenkori társadalmi környezetet meghatározó tényezők
között, és a magyar társadalom legsúlyosabb problémája, a
közerkölcs hiánya mögött is ott van. Az egyes fajták eltérő
értékrendszereket hajlamosak elfogadni, és mikor egy idegen
kisebbség a teljes társadalomra ráerőlteti a saját, a többségi
társadaloméval ellentétes értékrendszerét, az hatalmas
pusztításra képes. A részvételi demokrácia ezt nem oldhatja
meg, mert nem tudja megoldani. Pusztán néhány alapvető társadalmi
törvényszerűség tagadása miatt nem foglalkozik olyan
megkerülhetetlen problémákkal, mint a zsidóság monopolhelyzete a
kultúra, a média és az oktatás terén. Egy demokratikus
rendszerben az egyéni érdekek egymásnak feszülnek, és teljesen
mindegy, hogy egy vezető hány emberrel választatja meg magát, még
a pénzügyi helyzet meghatározó erejét kiiktatva is
mindenféleképpen az jut előnyösebb helyzetbe, aki nagyobb
társadalmi, illetve kulturális tőkére tett szert. Márpedig ebben
a zsidóság monopolhelyzetben van, és az emberek sokkal nagyobb
valószínűséggel választják meg a magasabb végzettséggel,
nagyobb lexikai tudással, nagyobb társadalmi elismertséggel
rendelkező személyeket. Egy részvételi demokrácia alapú
politikai rendszerben ezért a zsidóság monopolhelyzetben marad. Ha
a zsidóság monopolhelyzetben marad, akkor az oktatás és a média
gépezete a magyarság lelkületével alapvetően ellentétes lelki
mintát fog közvetíteni. Ezért a közerkölcs nem javulhat, az
egyéni haszonlesés pedig fontosságát tekintve a közösségi
érdek fölött marad. A politikai rendszer jellegénél fogva a
társadalmi kiválasztás irányultsága sem változik meg, a ravasz,
a hazug előnyhöz jut, a becsületes alul marad.
Azonban
nem árt figyelembe venni azt, hogy ha egy részvételi demokrácia
kiépülése a jelenlegi szabadkőműves elit hatalmának átmentését
szolgálja, az új rendszer egy az eddigieknél sokkal kegyetlenebb,
modern technológiai diktatúra kiépülését jelenti. Egy
részvételi demokráciában a hatalomnak nincs szüksége akkora
államapparátusra, mint a képviseleti demokráciának nevezett
rendszerben. A hatalom gyakorlásához elég az a szűk csoport, akár
néhány tucatnyi személy, aki a törvényjavaslatok elbírálása
mögött ott van, aki a szavazások eredményét közli. Tízmillió
választópolgár interneten leadott szavazatát ugyan ki tudná
ellenőrizni? A megfelelő emberek a megfelelő helyen, és a gép
azt dobja ki, amit a szűk hatalmi elit akar. 72% egyetért abban,
hogy az állampolgárok biztonsága érdekében mindenkinek chipet
kell ültetni csuklójába. Vagy épp 80% veszélynek tekinti a
nemzetben gondolkodó szervezeteket, és csak 9% ért egyet azzal,
hogy megtarthassák szabadságjogaikat, és a hatalom ne végezhessen
ki mindenkit, aki az egységes emberiség világmegmentő eszményével
szemben felszólal. Ki tudná leellenőrizni az eredményeket? A
többség ugyanúgy igaznak hinné az eredményt, mint ahogy most is
biztosak abban, hogy szavazás alkalmával dönthetnek az ország
sorsáról.
A
politikai átalakulás demokratikus lehetőségeiről
Az
első, ami a program kapcsán szembe tűnik, hogy már megint egy
demokratikus tervezettel van dolgunk. Természetes reakció, hogy a
hatalom felkap egy ilyen kezdeményezést, mivel a hatalom számára
jelenleg az elsődleges probléma, hogy az emberek kiábrándulnak a
demokráciából, és Magyarországon van egy szervezet, ami valós
alternatívát képvisel a demokratikus berendezkedéssel szemben.
Mindemellett a hatalom véleményformálói is fennakadnak a szűrőn.
Több
mondatot is ki kell ragadni a propaganda-videóból, mert rengeteg
torzítás került felszínre. "Nem
körvonalazódik, hogy az emberek 99%-a mit szeretne, mert a
történések az alapján szerveződnek, hogy mit nem." Az
emberek 99%-a mindig ugyanazt akarja. Boldogulni a hétköznapi
életben, boldog családi életet élni, és biztos megélhetést
szeretnének. Az emberek többségét egyáltalán nem érdekli, hogy
ezeket a feltételeket milyen politikai berendezkedés biztosítja!
Az érdekcsoportok véleményformálóin kívül senkit nem érdekel,
hogy ezt a rendszert minek nevezik, ezért felesleges azt
bizonygatni, hogy az emberek többsége demokráciát akar. Aki
demokráciát akar, azért akar demokráciát, mert nem ismer jobb
alternatívát, szerinte ez a legalkalmasabb arra, hogy ezeket a
feltételeket a lehető legszélesebb társadalmi réteg számára
biztosítsa. Ezért felesleges a tüntetéseken látható "valódi
demokráciát" jelszót úgy feltüntetni, mintha az általános
érvényű lenne.
"Ameddig
az emberek nem valamiért, hanem valami ellen foglalnak állást,
könnyű a tüntetés élére állni, és elvinni azt más
irányba." Egy
tüntetést - attól függetlenül, hogy miért szerveződik - a
hatalom olyan irányba viszi el, amilyenbe épp akarja. Vagy ha nem
sikerül, akkor a médiában úgy lesz feltüntetve. Vagy éppen nem
lesz feltüntetve. Ha a hatalom nem akarja, nem bontakozik ki tömeges
tüntetés, mert csak azok az emberek fognak tudni róla, akik
személyes kapcsolathálón vagy szervezeti kereteken keresztül
értesülnek.
"Magyarországon
és a világ azon részein, ahol egyre erőteljesebbek a hatalommal
szembeni fellépések, képviseleti demokrácia működik." Ez
egy alapvető tévedés. Egyrészt azt kívánja sugallni, hogy a
tüntetés a hatalommal szembeni fellépésnek minősül. Pedig nem
az. Ha a hatalom nem akar valamit, egy tüntetés nem jelent rá
nézve semmiféle kényszerítő erőt. Akkoriban Gyurcsány is
megmondta: "majd megunják, és hazamennek". Úgy is lett.
Egy tüntetés általában indulati alapú, és egy-két különleges
helyzettől eltekintve értelmetlen is. Viszont a hatalom a
tüntetésen megjelenő jelszavaktól függetlenül úgy használja
fel a tüntetést, ahogy akarja. Tárgyalásokat, egyeztetéseket
írhat ki, húzhatja az időt egészen addig, ameddig valamelyik
hangadó lefizethetőnek nem bizonyul. Az egyéni érdek mindig
felülkerekedik. Egy tüntetéssorozat kimenetele bizonytalan. Az
elitváltás még inkább, főleg ha egy mozgalom nem rendelkezik
semmiféle kényszerítő erővel. A küldöttek is tudják ezt,
amikor elfogadják azokat a hatalmas juttatásokat a hatalomtól,
amiket a tüntetés, a "forradalom" sikere esetén talán
soha nem kapnának meg, vagy csak évtizedek múlva. Az egyéni érdek
felülkerekedik, mert ilyen a mai ember. Ha a tüntetés kényszerítő
eszközzé akar válni, és tömeges erőszakká fajul, azt a hatalom
pedig felhasználhatja saját érdeke szerint. Erre hivatkozva
szűkíti az állampolgári jogokat, szigorítja a társadalom
fölötti ellenőrzést, központosíthatja a hatalmat. A tüntetést
felhasználva a hatalomnak sokkal több eszköze van saját hatalmi
helyzetének bebetonozására, mint ha a tüntetés meg sem kezdődött
volna. A szakszervezetek is tüntethetnek. Csakhogy valaki őket is
fizeti. Ha beszünteti a munkát, nincs pénz, nincs megélhetés.
Magyarország a legjobb példa arra, hogy a szakszervezeti vezetőket
egyszerűen le lehet fizetni. Az egyéni érdek felülkerekedik. Vagy
a félelem kerekedik felül. Egyik sem teszi lehetővé a
demokratikus változtatást.
Erős
torzítás az is, hogy a jelenlegi politikai rendszer képviseleti
demokrácia. Formálisan igen, de a demokrácia rendszerideája azt
feltételezi, hogy a többség gyakorolja a hatalmat. Ez azt
feltételezi, hogy a többség az aktív fél, míg a megválasztott
kisebbség a passzív fél, aki csak feladatát látja el. Ezzel
szemben a gyakorlatban azt láthatjuk, hogy a megválasztott
kisebbség az aktív fél, és az őket megválasztó többség a
passzív. Egyszerűen azért, mert nem az emberek választanak meg
egy politikust, hanem a politikus választatja meg magát az
emberekkel. A tömeg a politikustól kapott ígéretek mentén, saját
személyes érdekei alapján, hitegetés és médiamanipuláció
által befolyásoltan választ. Általában nincs is szükség a
választások meghamisítására, elég, ha valaki beletalál a
közepébe és tud ígérni néhány lényegre törőt. Társadalmi
felmérések hosszú sora biztosítja ehhez a megfelelő hátteret.
Ezért a képviseletei demokrácia eleve nem létezik. A törtető
politikus az aktív fél, az emberek pedig passzívak, nekik csak
választani kell, és véleményt nyilvánítani.
Ez
a részvételi demokráciában sincs másként. A szavazatot ott is
leadják az emberek, a politikai programot ott is az érvényesülni
akarók öntik végleges formába. Erre ott a kézenfekvő válasz,
hogy "nem,
mert interneten közvetlenül írhatják meg a törvényeket".
Na de ki az, aki mindezt összesíti? Beérkezik több százezer
törvényjavaslat. Ki az, aki mindezt megszűri? Ott lesz a
választott személy, akit arra választottak meg, hogy mindezt
összesítse és megszűrje. A választott személy megválasztatja
magát. Jelenlegi viszonyok között valószínűleg a saját
páholytársai választják meg, és a saját páholytársai közül
kerül ki a vetélytársak egy része is. Aztán mi alapján szűrik
meg a törvényjavaslatokat? Kifinomultság alapján, stílus mentén,
és az alapján, hogy a javaslat mennyire igazodik a polgári
normákhoz. A polgári normákkal ellentétes tételt nem fognak
beleírni az alkotmányba. Itt nagy szerepe van a kulturális
tőkének, és a zsidóság ebben a tekintetben monopolhelyzetben
van. Ezt a monopolhelyzetet egy részvételi demokrácia csak tovább
élteti.
"Két
lehetőség van a hatalom birtoklóinak eltávolítására. Erőszakos
eltávolítás, amit a tömeg nem akar. Senki nem szeretne vért az
utcákon, bizonytalan szükségállapotot, és még bizonytalanabb
végkimenetelt. Általános történelmi tapasztalat, hogy az ilyen
forradalmak soha nem érték el a céljukat, valahogy mindig
holtvágányra futottak."
Valóban,
a tömeg nem akarja a hatalmi elit erőszakos eltávolítását. Még
most sem, a legrosszabb állapotok közepette. Azért nem, mert a
tömeg a polgári rend szabályai szerint él, arra van nevelve. A
polgári normák számára idegen a harcos szellemiség, ezért a
tömeg csak békés úton, olyan polgári módon lenne hajlandó
elitet váltani. A tömeg nem alkalmas arra, hogy leváltsa a hatalmi
elitet, mert a tömeg nem tudja megszervezni önmagát. Jelszavak
mentén fel tud vonulni, de a hatalom irányítás alatt fogja
tartani. Ezért futottak holtvágányra az ilyen "forradalmak"
(szándékosan idézőjelben), mert a hatalom vagy irányítás alatt
tartotta, félrevitte, vagy eleve a hatalom szervezte őket
hatalomátmentés céljából. A mostani tömegmozgások esetében is
erről van szó. Ha egyelőre még nem, akkor előbb-vagy utóbb, de
a hatalom felhasználja a hatalom átmentésére, és ugyanazon
érdekcsoport fog vezető pozíciókhoz jutni, ami most is fojtogatja
a magyarságot. A többség mindig hajlamos a könnyebb utat
választani, mert a polgári normák ezt diktálják. Mindazonáltal,
elég erős gyomor kell hozzá, hogy valaki belesimuljon a polgári
rendszerbe.
"Második
lehetőség az előrehozott választások, vagy megvárva 2014-et a
normál mederben maradva váltani le a hatalmon lévőket."
Emiatt
fog nagyobb tömegbázist kapni a kezdeményezés. Az emberek a
könnyebb utat választják, és petíciókat fognak aláírogatni,
vagy a választáson ikszelnek egyet. A könnyebb út vonzza a
polgárokat, mert a könnyebb úton nem kell harcolni az eredményért,
nem kell a mindennapokban építeni a végkifejletet. Elég aláírni,
és ikszelni néhányat, esetleg beülni a számítógép elég és
elküldeni egy rövid törvényjavaslatot. A hatalmi elitet nem lehet
ilyen módon leváltani. Ha látszólag mégis, akkor nem történt
elitváltás.
"Ehhez
több millió ember együttes akaratára lenne szükség."
"Felhívás civil szervezetekhez, hogy alakuljon ki az
összefogás az alábbi célok mentén".
A tömeg soha nem szervezi meg magát, mivel a tömeg nem rendelkezik
akarattal. Még az egyén sem rendelkezik akarattal, mert ha
rendelkezne, akkor a társadalom nem itt tartana, és lenne magyar
állam. Az egyéni érdekek egymásnak feszülnek, és a sok egyéni
érdek eredőjét lehet esetleg több millió ember együttes
"akaratának" nevezni, de attól még az nem lesz más,
mint sok millió egyén ösztönös szükségleteinek eredője. Az
egyéni érdekek rengeteg társadalmi törésvonal mentén
különböznek, és ezeknek csak egy része a vallási, vagy faji
különbözőség. Ha meg is valósul valamiféle társadalmi
összefogás (mivel az ígéretek jóval meghaladják az
ingerküszöböt, ezért akár létre is jöhet) ha kialakul a
részvételi demokrácia mint politikai rendszer, ugyanaz lesz a
helyzet, mint most. Az eltérő értékpreferenciák egyenlő súllyal
jelenhetnek meg egy demokratikus rendszerben (a szavazatok
tekintetében), így a haladást több törésvonal is
megakadályozza. Valaki önszabályozó piacot akar majd, valaki meg
erős, kollektív államot, ami részletekbe menően szabályozza a
gazdasági életet. Mi fogja eldönteni, hogy melyik valósuljon meg?
A szavazati arány miatt nem valósul meg egyik sem. Egy rendszeren
belül két ellentétes dolog nem valósulhat meg, így nem jön
létre se a szabad piac, se a kollektív, gazdaságot irányító
állam. A eltérő nézetek képviselői rákényszerülnek a
kompromisszumra, így egyik lehetőség sem valósulhat meg két
ellentétes nézetből. A fenti ellentétpár esetében a szabad piac
nem valósul meg, az állam pedig megmarad, és adóztatja a
vállalatokat, vagyis "korlátozza a piacot". Két
ellentétes gazdasági/társadalmi modell közül egyik sem valósul
meg. Teljesen mindegy, hogy képviseleti, vagy részvételi
demokrácia, mert a demokratikus berendezkedés látszata ugyanaz, a
mögötte lévő érdekcsoport diktatórikus hatalomgyakorlása
ugyanaz. A mennyiségi elv ugyanaz. A döntésképtelenség, a
kompromisszum kényszere ugyanaz.
Hiába
akarja azt a hatást kelteni, hogy a társadalom még egy "valódi,
működő demokráciával"
megmenthető, mert a társadalomnak olyan betegségei halmozódtak
fel az elmúlt évtizedek folyamán, hogy azt nem lehet megoldani
szavazgatással. A demokrácia elsődleges akadályává vált
bármiféle változásnak, és a problémákat nem lehet megoldani
olyan úton, ami eltűri a kompromisszumot. Minden más csak üres
ígérgetés. Ami a demokratikus rendszer sajátja, mert egyedül
annak kell ígérgetnie, aki a tömegek támogatását akarja maga
mögött tudni. És aki egy ilyen rendszerhez megnyeri a tömeg
támogatását, az az eddigi történelem legprecízebben irányított
diktatúráját tudja megvalósítani.
A
program céljai és a politikai rendszer kapcsolata
1.
A politikai elit leváltása. közéletből való eltávolítás,
közügyektől való eltiltás, elszámoltatás.
Egyértelmű,
hogy a politikai elitet le kell váltani. De nem csak a politikai
elitet, hanem a zsidó monopóliumot kell megszüntetni a gazdaság,
az oktatás, a kultúra, és a médiagépezet terén. A közéletből
való eltávolítás és a közügyektől való eltiltás édeskevés,
mert az eddigi vezetőkről nem mint személyekről van szó, hanem a
teljes kapcsolathálójukról, a pártrendszerben részt vevő összes
emberről, és a teljes alapítványi hátterükkel kapcsolatban lévő
személyekről. Ezek az emberek mind nemzetbiztonsági átvilágításon
fognak átesni. Egyesek kapcsolathálójával már most tisztában
vagyunk. A hatalom most több hónapra, több évre juttatja börtönbe
a politikai ellenfeleit bármiféle alaposabb indok nélkül (pl. az
egyetlen működőképes hazai szakszervezet vezetője, Szima Judit
ügye). Nem csak az ellehetetlenítés és kifárasztás miatt, hanem
mert a vele kapcsolatba került személyek kapcsolathálójának
elemzése rendkívül időigényes. A jelenlegi elit leváltása
pedig több mint 12 ezer főt fog érinteni.
2.
A pártrendszer felszámolása. A gazdasági háttérérdekek
igényeit szolgáló párt és egyéb tömörülések jövőbeli
létrejöttének megakadályozása. kizárólag visszahívható,
egyéni képviselők delegálása az országházba.
A
pártrendszer felszámolása szükségszerű. Annak helyébe azonban
nem mennyiségi alapon nyugvó, egyéni választási rendszer fog
kerülni, hanem szigorúan munkaalapú érdek-képviseleti rendszer.
Az átmeneti időszakban a katonai közigazgatás megkerülhetetlen
követelmény a közrend biztosítása miatt. Ennél fogva pártok
sem lesznek, de nem a pártok betiltása a lényeg, mivel a pártok
csak a látható szervezeti keretet, a hatalomgyakorlás
legitimációját jelentik. Az "egyéb" kategóriához
tartozó gazdasági érdek-képviseleti tömörülések létrejöttét
pedig nem lehet megakadályozni, mert azok személyes kapcsolaton
alapulnak - legfeljebb a megnyilvánulási formát lehet eltüntetni.
Közösségek mindig jönnek létre, ez természetes folyamat.
Betiltani lehet szervezeteket, de ha tényleg szervezetről van szó
(valós kapcsolatokon alapul), akkor a betiltás hasztalan. Hiába
lennének betiltva a szabadkőműves páholyok, azok ugyanúgy tovább
működnének. Hogy a "gazdasági érdekcsoportok" ne
befolyásolják a politikát, ahhoz két tényező szükséges.
Szilárd erkölcsi alapokon álló politikai elit, ami nem
lefizethető, és hatékony, magyar érdeket szolgáló
nemzetbiztonsági szolgálat, ami nem a hazafias szervezetek
számítógépeit figyeli a kémprogramjaival, hanem a politikai
befolyásra törekvő gazdasági érdekcsoportokat.
3.
Közvetlen részvételi demokrácia gyors ütemű, de fokozatos
bevezetése. Alanyi jogon járó ingyenes internet-hozzáférés
valamennyi állampolgár számára.
A
demokratikus rendszer akadálya minden pozitív változásnak, ezt
már részletesen kifejtettük. Az alanyi jogon járó juttatás
szintén az egyenlőségelv megnyilvánulása. Az alanyi jogon járó
juttatások káros hatással vannak a gazdaság egészére és teljes
társadalmi rétegek társadalmi megítélésére, mert azt a nézetet
erősítik, hogy aki nem tesz semmit a társadalomért, az is megkap
mindent. A részvételi demokráciával foglalkozó internetes
fórumok bejegyzései a legjobb példa erre. "Bazz, ha ezt
megcsináljátok, én többet nem melózok xD" és hasonló
reakciókat vált ki az emberek egy részéből. Ez a mondat hűen
lefesti a mai magyar társadalom felelőtlenségét, nagy méretekben
ennek megnyilvánulása a demokratikus rendszer. Ezzel szemben a
hungarista államrend a munkakötelesség mentén szerveződik meg,
így helyreállítja a munka becsületét és új rendezőelvet ad a
társadalomnak.
4.
Az átmeneti időszakra szakértői kormány megbízása. Széleskörű
társadalmi és szakmai konszenzus.
Nem
az átmeneti időszakra kell szakértői kormány, hanem az országot
szakértőknek kell irányítania. Nem megválasztott színészeknek,
nem olyanoknak, akiknek nagy tehetsége van azon a téren, hogy
kifelé mutassanak egy képet, amivel el tudják adni magukat. Hanem
olyan szakértőknek, akik megfelelnek az alapvető erkölcsi és
életviteli elvárásoknak, akikről tudni lehet, hogy nem idegen
érdekek, vagy valamiféle zavaros nézetek megtestesítői. Akinek
az életútja önmagában is bizonyítja, hogy ha dönteni kell, nem
választja a könnyebb utat, nem arra megy, amerre kisebb a
konfrontáció veszélye. A demokratikus rendszer egy olyan cirkusz,
amiben lehet honvédelmi miniszter olyan ember is, aki nem volt
katona, lehet családpolitikáért felelős olyan személy, aki
elvált, lehet nemzetgazdasági miniszter olyan, aki megbukott
matematikából, és magánéletében lehet pedofil olyan személy,
aki hivatását tekintve gyermekvédelmi biztos. Ez a mennyiségelvű
rendszerben megengedhető, de a hungarista államrendben vezető
tisztséget csak az életút alapján lehet betölteni. Ez tiszta
eszmeiséget megjelenítő mozgalmi kereteken kívül
kivitelezhetetlen, minden más próbálkozás csak a nép átverése.
5.
Alanyi jogon járó juttatások. Lakhatás, alapszükségletű
energia, víz, villany, fűtés, és tisztességes mennyiségű és
minőségű élelmiszer tekintetében. Alanyi jogon járó
alapjövedelmek.
Aki
azt mondja, minden alanyi jogon jár majd, az egyben azt is
kijelenti, hogy tizedére csökkentjük a termelékenységet. Az
lenne csak igazán gazdasági összeomlás! A pénz most a
társadalmat mozgató erő. Ameddig ez nem változik meg, addig ha
nem kell a pénzért megdolgozni, senki nem fog dolgozni. Egy vékony
társadalmi réteget jelentenek csak azok az emberek, akik akkor is
végeznék a munkájukat pusztán hivatástudatból, ha anélkül is
megkapnának mindent. Ha mindenki ingyen kap mindent, ki fogja
mindezt előteremteni? Persze, nem utópia, ha van elég lakás, ha
van elég energia, és élelmiszer. Csakhogy jelenleg az építőipar
mélyponton, az ország a jelenlegi rendszer teljes átállítása és
az energiaexport teljes beszüntetése esetén saját
áramfogyasztásának 57,4%-át tudja fedezni, nemhogy még 100%-ban
automatizált termelésben gondolkodjunk. Az élelmiszerellátás
terén ott tartunk, hogy a nyugati export leállása esetén
katasztrofális hiánnyal és éhséglázadásokkal kell számolni.
Ilyen állapotok közepette nincs helye ilyesféle hedonizmusnak, és
semmit nem lehet alanyi jogon adni! A munka becsületét kell
helyreállítani, és több generációnak kell felnőnie ahhoz, hogy
a magyarság el tudjon szakadni a jelenlegi hedonista
életszemlélettől! Természetesen ez a nézet nem lesz túl
népszerű, mert a tömeget az ösztönei hajtják, és mindent akar
azonnal, lehetőleg minimális erőbefektetéssel és ingyenesen.
Ennek ellenére kár ámítani a tömeget a gyors megváltás
ígéretével. Ezt csakis egy gyors népszerűségre törekedő,
demokrata szervezet engedheti meg magának.
6.
Hazai kézben lévő fizetőeszköz. A jelenleg kártékonyan működő
bankrendszer teljes átalakítása. Fokozatos és folyamatos áttérés
elektronikus fizetőeszközre a korrupció és a bűnözés
visszaszorításának érdekében. Államadósság kérdésének
felülvizsgálata, esetleges eltörlése.
A
hazai kézben lévő fizetőeszköz és a bankrendszer átalakítása
elsődleges. Mindazonáltal a pénzügyi rendszer alapjainál fogva
lesz átalakítva, de nem a szokványos nemzeti elgondolások
alapján, mert a jelenlegi pénzügyi rendszer még államosított
bankrendszer és hazai fizetőeszköz esetén is a pénz
elértéktelenedéséhez, a tömegek tovább szegényedéséhez
vezet, és az ország a globális pénzközpontok játékszere marad.
Ez a folyamat a pénzügyi rendszer alapjaiba van kódolva, ezért az
EMM szakértői kidolgozták a probléma megszüntetésének módját.
Felesleges ígérgetni, a nemzetnek a gyakorlati megvalósításra
van szüksége, nem ígéretekre. A korrupció felszámolására
szintén több alternatív lehetőség van, de azt tudni kell, hogy a
korrupció felszámolása nem lehetséges olyan rendszerekben, ahol a
társadalmi kiválasztás nem meghatározott feltételek mellett,
hanem az egyének egymásról alkotott véleménye alapján történik
(pl. választások).
7.
Erőforrás alapú, hosszú távon fenntartható gazdaság a
profitalapú kapitalizmus helyett. Multinacionális, közösségellenes
érdekek kizárása minden területen.
A
Zeitgeist mozgalom hazai politikai szárnyaként a részvételi
demokrácia mint politikai rendszer túl kevés ahhoz, hogy az
"erőforrás alapú gazdaságra" való átállást
megvalósítsa. A jelenlegi gazdasági felépítményt működtető
fosszilis erőforrásokból hiány fog jelentkezni már akkor, mikor
egy ilyen jellegű demokratikus rendszer még csak ott tartana, hogy
hivatalosan megszavaztatja a bankok államosítását, hogy az
átállás megkezdéséhez szükséges forrásokat előteremtse. A
demokrácia döntésmechanizmusa kínosan lassú, és alkalmatlan
arra, hogy egy teljes társadalom ilyen horderejű alkalmazkodását
levezényelje. A közeljövőben globális hiány fog jelentkezni,
ennek előszelét jelenti a már most zajló világháború, az
olajlelőhelyekért folyó egyre mérgesedő harcok. A képviseleti
demokráciában az érdekegyeztetés, a lobbi és a szavazást
megelőző háttéralkuk sorozata lassítja a döntésmechanizmust, a
részvételi demokráciában pedig a több százezer lakossági
törvényjavaslat fontossági sorrend alapján való megszűrése és
a szavazás előkészítése (a kérdésfeltevések optimalizálása,
stb.). Arról nem is beszélve, hogy a népszavazásokhoz szükséges
informatikai ellátottság országos kiépítése is hatalmas
feladat, ami központosított politikai akarat nélkül csak
nehézkesen, hosszú évek alatt zajlik le. A bankrendszer
államosítását követően az elektronikus fizetőeszközhöz
használt rendszerek biztosítása, az eszközbeszerzés, az országos
kiépítés mind időigényes, és központosított politikai akarat
nélkül hosszú évek alatt lezajló folyamat. Az ország megújuló
rendszerekre való átállása jelenlegi feltételek mellett szintén
kínosan időigényes. A hungarista államvezetés rendelkezik azzal
a központosított politikai akarattal, ami a megújuló
energiaforrásokra való átállást levezényli, de ennek
sikeressége és időigénye a termelékenység maximalizálásának
sikerességén múlik - egy demokratikus berendezkedés pedig csak
hosszú évtizedek alatt lenne képes egy ehhez hasonló átállásra.
Nem ártana figyelembe venni a realitásokat is. Jelenleg az
országban sem elég szakképzett munkaerő, sem elég kiterjedt
vállalati háttér nem áll rendelkezésre egy ehhez hasonló
művelet gyors levezényléséhez. Ennek előteremtésére is elő
kell teremteni a forrásokat. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a
gyors, azonnali megoldás ígérete mindenkor csak átverés lehet,
csak és kizárólag a tömegtámogatás megszerzését szolgálja.
Elutasítjuk
azt a lehetőséget, hogy ugyanazok az érdekközösségek, amik
korábban a fosszilis energiaforrások szabadrablásával hatalmas
nyereségre tettek szert, az erőforrás-válságot kihasználva
anyagi tőkéjüket a megújuló energiaforrásokba fektessék, mert
az a kapitalista rendszer továbbélését, az erőforrás-viszonyokhoz
való alkalmazkodást, és egy minden eddiginél kegyetlenebb
elnyomó, modern technológiai rabszolgatartó rendszer kiépülését
jelentené. Mivel ezen érdekközösségek korábbi működéseit
senki és semmi nem ellenőrizte, így hiteles adat sincs róla,
ezért potenciális hatalomátmentési kísérletnek értékelünk
minden szabadkőműves vagy zsidó eredetű eszmeiséget, közte a
részvételi demokráciát és az annak hátszelét adó Zeitgeist
mozgalmat. Elutasítjuk, hogy a jelenlegi szabadkőműves elit egy
újabb demokrata mozgalommal a gazdasági szerkezet kizsákmányoló
jellegét megtartva, az erőforrás-viszonyokhoz alkalmazkodva saját
hatalmát bebetonozza. A hungarista vezetés végre fogja hajtani a
gazdaság szerkezeti átállítását, de az nem valamiféle
nemzetközi eredetű szellemi áramlatnak, hanem a magyar
viszonyoknak, és a mindenkori magyar érdeknek megfelelően fog
történni.
8.
A korrupció 100%-os felszámolása teljes körű nyilvánosság
bevonásával. Döntési helyzetben lévő személyek folyamatos
közösségi ellenőrzése, titkosítások feloldása.
A
korrupció felszámolása nem lehetséges egy olyan rendszerben, ahol
egy hivatali személy más személyektől olyan előnyökre tehet
szert, amivel jobb helyzetbe hozhatja magát, mint anélkül lett
volna. A korrupció nem csak anyagi juttatások formájában jelenik
meg, hanem olyan kölcsönös szívességek formájában, amik ma
behálózzák az államgépezetet és egyben tartják az elit
holdudvarát jelentő kapcsolathálót.
Bármennyire
is tömegbázishoz akarnak jutni az azonnali megvalósulással
kecsegtető ígéretekkel, a jelenlegi helyzet nagyon távol áll
attól, hogy olyan gazdasági helyzetről beszélhetnénk, amiben
csak elosztási problémák vannak, a termelés pedig kiválóan
megoldott. Távol állunk az általuk vizionált automatizált
rendszerek tömeges elterjedésétől is. Ez mind-mind hatalmas
mennyiségű erőforrást igényel, és egy demokrata szerveződés a
tömegtámogatásra épít, vagyis ígérnie kell. A tömeg pedig
számon fogja majd kérni az ígéretet. Ha minden azonnal ingyenessé
válik, nem lesz elég munkaerő a gazdaság átállítására és az
új rendszerek kiépítésére. A munka alapú társadalom korszaka
következik, nem a hedonizmusé. Csak egy munkásállam képes arra,
hogy egyszer majd beálljon az az állapot, amiben rendelkezésre
állnak azok a feltételek, amik egyáltalán képesek előteremteni
a teljes társadalom elégséges boldogulásához szükséges
javakat. Ameddig ez nem valósul meg, addig a korrupció felszámolása
nem lehetséges. Ugyanis alapvetően hibás az a szemlélet, ahogy a
korrupciót megközelítik. Nem azért korrupt valaki, mert nincs
elég pénze, és így többhöz juthat. A korrupció nem vezethető
vissza pusztán gazdasági okokra. Már maga a felvetés is a
marxizmus utóhatásának tekinthető. A korrupciót csak úgy lehet
felszámolni, ha olyan emberek alkotják az államgépezetet, akik
nem hajlamosak a korrupcióra. Választásokkal ezt nem lehet elérni.
Mennyiségi szemlélettel nem lehet. Ehhez szilárd erkölcsi
alapokon nyugvó eszmeiség, mozgalmi háttér szükséges, minőségi
szemlélet.
9.
A hazai média teljes felülvizsgálata. A háttérérdekek száműzése
mind a kereskedelmi, mind a közszolgálati vonalakról. Értékalapú
televíziózás és rádiózás működtetése. Színvonalas
szórakoztatás előnyben részesítése a tömegbutítóval szemben.
Reklámtörvények szigorítása az értelmetlen fogyasztás
visszaszorítása érdekében.
A
háttérérdeket valóban száműzni kell a médiából. Meg kell
tisztítani a médiát az idegen kulturális befolyás minden
elemétől, főleg a zsidó monopólium társadalomra gyakorolt
hatása az, amit fel kell számolni. Ez egy olyan szervezettől el
nem várható, aminek főbb hangadói és gondolkodói többségében
zsidók. Helyette értékalapú szemlélet fog megvalósulni. De ez
önmagában csak üres jelszó a tömegnek, mert egyáltalán nem
mindegy, hogy milyen érték. Nem az egyesült emberiség, vagy
valamiféle szabadkőműves globális állam az, aminek az eszmeisége
meg fog jelenni a médiában. Úgy tartja a mondás, előbb a saját
házad táján söprögess. A modern nemzetállamok korszaka
következik most, és a nemzetek közül példamutatással fognak
kiemelkedni azok, akik valóban hatást gyakorolhatnak más
nemzetekre. Eddig egyetlen egy embercsoport nem tudott a saját háza
táján rendet tenni, ők mégis mindent akarnak egyszerre. Ez a
szabadkőműves páholyok agyréme, az egész emberiség megváltása.
Hallották már a nemzetek, hogy "mi a teljes emberiség érdekét
tartjuk szem előtt", de akik ezt mondták, százezrek haláláért
felelősek. A világ megváltása valahogy mindig bombákkal és
fegyverekkel zajlik, még akkor is, ha a nagy kozmikus békesség új
korszakának eszmeisége van mögötte körítésnek. Hogy ez a
Zeitgeist mozgalom ugyanazon szellemi áramlat egyenes ágú
folytatása, mint ami a nemzetgazdaságok leépítéséért és a
közelmúltban Líbia lerombolásáért és líbiai civilek
tízezreinek meggyilkolásáért felelős, ahhoz elég megnézni, kik
a főbb magyarországi hangadók. Balogh Béla a Fehér Sas Páholy
részéről, Bogár László közgazdász. Róna Péter közgazdász,
Pallas Páholy. Müller Péter zsidó filozófus, illetve Varga
Csaba, Galilei Páholy. Hogy Drábik Jánost már ne is említsük...
Tisztán szabadkőműves eredetű eszmeiségtől nem várható el,
hogy a nemzeti értékekért emeljen szót.
10.
Teljes körű munkahely és munkaerőigény-felmérés elkészítése.
Munkalehetőségektől független életszínvonal megtartás.
A
munkalehetőségektől független életszínvonal megtartás akár a
mai segélyezési rendszer kiterjesztése is lehetne, mivel a
társadalom jelenlegi mentalitása alapján kijelenthetjük, hogy ha
munka nélkül minden biztosítva lenne, egy szűk társadalmi
réteget leszámítva senki nem dolgozna. Az emberek most a pénzért
dolgoznak, nem a munka szeretetéből fakadóan, a társadalom
építéséért. No de nem úgy nem fognak dolgozni, hogy nincsen rá
szükség, mert minden rendelkezésre áll, hanem annyira nem fognak
dolgozni, hogy az ígéretek betartásához elegendő erőforrások
biztosításához szükséges eszközök sem lesznek legyártva, mert
nem lesz munkaerő. Hacsak a Zeitgeist mozgalom tagjai nem rejtegetik
a tízmillió ember ellátásához szükséges automatizált
termelőeszközöket egy titkos földalatti barlangban. Mert jelenleg
azok nem állnak rendelkezésre, le kell őket gyártani. Ami
munkaerő nélkül nem kivitelezhető. A munkakötelességgel való
kampányolás pedig másfél millióval csökkentené a potenciális
szavazóbázist...
11.
Energiafüggetlenség gyors elérése megújuló energiákkal,
geotermikus energia, hőenergia, szélenergia, vízenergia
hasznosításával. Közösségi kézben lévő víz-, energia- és
földgazdálkodás. Helyi energiatermelés ösztönzése tanyák,
közintézmények, stb. esetében.
A
gazdasági felépítmény teljes átállítása megújuló
energiaforrások használatára megvalósítható a
Kárpát-medencében, mivel hazánk kifejezetten jó természeti
adottságokkal rendelkezik ezen a téren. Az EMM szakértői
kidolgozták ennek módozatát a fosszilis erőforrások
kitermelésére szakosodott vállalkozások tőkeátmentési
folyamatának kezdetekor íródott kutatási eredmények figyelembe
vételével (pl. Mol Nyrt.), miközben megállapítás nyert, hogy
Magyarország se az átállás gyors végrehajtásához elegendő
szakmai bázissal nem rendelkezik, se a szükséges technológiák
legkorszerűbb változatával az ország területén, így a
megvalósításhoz mindenféleképpen keleti országok szakértői
bázisának bevonására lesz szükség, és a politikai rendszernek
elsődlegesnek kell nyilvánítania az átállás folyamatát, így
se a hedonizmusnak nincs helye az új rendszerben, se a
munkakötelesség alóli kibújásnak. Ha ezt nem hosszadalmas,
tíz-tizenkét évig elnyúló folyamatként akarjuk megvalósítani
- miközben a szállítási rendszer megbénulhat az olajlelőhelyek
kimerülésével és a gazdaság egésze működésképtelenné
válhat - szakítani kell mind az egyéni érdek felsőbbségével,
mind az egyéni kényelem elsőbbségével. Az alanyi jogon járó
juttatások az egyéni érdek közösségi érdek fölé helyezését
jelentik, mert a közösség érdeke, hogy a társadalom minden tagja
dolgozzon a társadalom újjáépítésén, az egyén polgári
rendszerben megszokott kényelme pedig azt diktálja, hogy a lehető
legkevesebb fáradalommal a lehető legtöbbet kapja.
12.
Közösségi tömegközlekedés alanyi jogon való bizonyos fokú
ingyenessé tétele, átfogó korszerűsítése. Egyéni közlekedés
korszerűsítése környezetbarát technológiák fokozatos
bevezetésével.
Nem
lehet valamit bizonyos fokúan ingyenessé tenni. Vagy ingyenes, vagy
nem az. A tömegközlekedés túlzott szerepének megtartása a
városi életforma aránytalanul magas jelenlétét jelenti, ami az
egyén és a társadalom egésze szempontjából káros. Káros az
egyén szempontjából, mert nem teszi lehetővé a természettel
való harmónia kialakítását, a mesterséges világítás
lehangolja az egyént a természet ritmusáról, a zajszennyezés
stresszes életmódhoz vezet, ami a társadalmi feszültségek
fokozódásának katalizátoraként működik. Az átfogó
korszerűsítés fogalma azt vetíti előre, hogy nagyobb arányú
tömegközlekedés jelenlétével számol, az egyéni közlekedés
lassú, fokozatos átalakítása pedig a piacrendszer fennmaradását
jelenti, miközben éppen ezek ellenkezőjére van szükség. Az új
technológiák elterjesztése nem tűr halasztást és
'fokozatosságot', mivel az üzemanyagárak emelkedése előbb vagy
utóbb, de előidézi azt az állapotot, hogy a lakosság egyszerűen
nem tud eljutni a munkahelyére, ami a gazdaság teljes megbénulását
idézi elő. A tömegközlekedés korszerűsítése ezt nem képes
ellensúlyozni, mert az elsődlegesen a nagyvárosi lakosságot
érinti, miközben a termelés tekintélyes része nem a
nagyvárosokban zajlik.
13.
Ingyenes oktatás és nevelés. Átszervezés használható tudás
megszerzése irányába. A felesleges diplomás képzések
leállítása. Preferált gyakorlati szakmák felértékelése,
ösztönzése. Új értékrendszer bevezetése: közösségi érdek
az egyéni érdekekkel szemben.
A
munkaerőviszonyok irányítás alatt tartása, az oktatási rendszer
jelenleg rendelkezésre álló munkaerőhöz hangolása, az egyes
területeken a jövőbéli munkaerőhiány előrejelzése, és a
rendelkezésre álló munkaerő rendelkezésre álló erőforrásokhoz
hangolása olyan központosított államgépezet meglétét
feltételezi, amivel egy demokratikus rendszer soha nem rendelkezhet.
Vagy ha rendelkezik, akkor nem demokratikus. A megvalósítás során
háttérbe kell szorítani egy sor olyan tényezőt, amit a
demokrácia "alapvető értékeként" tartanak számon.
Többek között az egyéni képzettségek és képességek teljes
körű nyilvántartását feltételezi, aminek feltétele egy olyan
gépezet, amivel az állam teljes ellenőrzést tud gyakorolni a
társadalom felett. Ha az állam teljes ellenőrzést gyakorol a
társadalom felett, akkor nem kell demokráciának nevezni. Ismét az
kerül a felszínre, hogy a demokratikus berendezkedés határait
túlfeszítve próbálnának végrehajtani alapvetően nem
demokratikus feladatokat, de úgy, hogy a demokrácia látszata
megmaradjon. Az emberi társadalmak mindig visszarendeződnek
központosított állammá.
14.
Teljes körű és ingyenes egészségügyi ellátás biztosítása
alanyi jogon. Nyugdíjaskorúak teljes körű társadalmi ellátása.
Gyógyszerlobbi kizárása. Természetes Gyógymódok és megelőzés
ösztönzése. Teljes körű egészségügyi felmérés, ingyenes és
minimálisan kötelező tömegsport lehetőségek.
A
gyógyszerlobbi kizárása a jelenlegi rendszer keretein belül nem
lehetséges (és egy újabb demokratikus rendszer nem jelent
rendszerváltást). Ahhoz alapjainál fogva kell újra felépíteni
az egészségügyi rendszert. Az egészségügybe ma az ellátott
betegek száma alapján, mennyiségi alapon áramlik a pénz. Ma nem
az az egészségügy érdeke, hogy az emberek a lehető legkevesebbet
(vagy soha ne) szoruljanak egészségügyi ellátásra, hanem az,
hogy mindig és folyamatosan legyenek potenciális beteg emberek,
akik egészségügyi ellátásra szorulnak. A megelőzés szó
szintén sok mindenre vonatkozhat. Jelentheti azt is, hogy kötelezően
beoltatnak mindenkit.
Egyébként
a leghatásosabb megelőzés, ha a beteg meg sem születik. A
Zeitgeist mozgalom fő magyarországi hangadóinak páholytestvérei
mesélhetnek róla, hogyan harcolták ki az alapvető emberi
szabadságjogok nevében a magzatgyilkosság legalizálását. Ennek
köszönhetően több mint 7 millió magyar, életében csak egyszer
került kapcsolatba az egészségügyi rendszerrel. A számonkérés
ezen a vonalon is meg fog történni. A hosszú távú demográfiai
program végrehajtása során majd beteljesíthetik a 'karmájukat'.
Amit tettek másokkal, ők is azt fogják megtapasztalni.
15.
Lecsúszott társadalmi rétegek felzárkóztatása, visszairányítása
a társadalomba közösségek és civil szervezetek bevonásával.
Ez
megint egy olyan társítás, amit a demokrata szervezetek szívesen
alkalmaznak: a társadalom egésze az aktív fél, a felzárkóztatandó
embertömeg a passzív fél. Politikailag korrekt nyelvezettel ez a
cigánykérdés megoldását is jelenti. A civil szervezetek bevonása
az elmúlt húsz évben kudarcot vallott, mert a célréteg nem akar
felzárkózni. Arról van szó ugyanis, hogy többségi társadalom
(kollaboráns vezetése) folyamatos forrásellátást biztosít a
leszakadt társadalmi rétegek számára, így azok nincsenek
rákényszerítve, hogy felzárkózzanak. Az aktív-passzív fél
változat működésképtelen. Ezt lehet színezni, többféleképpen
megfogalmazni, új ötletként előadni, újra és újra pazarolni rá
a forrásokat, de attól még működésképtelen marad, és a
helyzet robbanás-közeli. A leszakadt társadalmi rétegek, és a
cigányság felzárkóztatását (nem integrálását) csak egy erős,
központosított állam tudja végrehajtani, mert egyedül az tud
olyan társadalmi környezetet teremteni, ami az aktív
rendfenntartást és a hatékony munkahelyteremtést biztosítja,
miközben ellehetetleníti a munka nélküli megélhetést.
16.
Közösségek összefogásának erősítése, kalákarendszer
felújítása. Vidéki letelepedés ösztönzése. Széleskörű
önrendelkezés.
A
közösségek szoros összefogására nem látunk lehetőséget egy
ilyen program keretein belül, mivel a klasszikus baloldal-jobboldal
elkülönülés már évekkel ezelőtt átlényegült globalista és
nemzeti erők ellentétére, és a program külföldi mozgalmi
háttere, a kifejtett világnézet sokkal nagyobb arányban
mozgathatja meg a globális identitásra fogékony szavazókat,
liberálisokat, jogvédőket, a jelenlegi rendszer károkozó
elemeit, mint a nemzeti oldalt, ugyanis egy hazafi számára az első,
ami szembeötlik, hogy már a honlap címlapja tagadja az országok
és fajták létjogosultságát, amiket következetesen megosztó
tényezőnek állít be, vagyis a mozgalom első ránézésre is a
globális állam kiépítésének eszköze, következésképpen
szabadkőműves eredetű. Második pillantásra pedig szembeötlőek
a főbb véleményformálók már ismert nevei. A propaganda nagyon
alaposan felépített, de ennek ellenére a jelenlegi rendszer
hibáinak alapos kielemzését követően nem lehet figyelmen kívül
hagyni, hogy a program célja célzottan egy globális társadalom
létrehozása. Mivel azt valós elitváltás nélkül akarja
megvalósítani, ezért ez a retorika kifejezetten káros és
veszélyes. Nem hagyjuk figyelmen kívül azt a tényezőt, hogy bár
zsidó gondolkodók folyamatosan sulykolják, hogy a vallásoknak és
a nemzeteknek el kell tűnnie, ők mint zsidók valahogy mégis
mindig zsidók maradnak, és nem olvadnak be a többségi
társadalomba, mivel zsidó identitásuk akár tudatosan, akár
öntudatlanul, de elkülöníti őket a többségtől, meghatározza
a kapcsolathálót, meghatározza a stílust, és meghatározza az
értékítéletet. Ez már önmagában rámutat arra, mekkora
hazugság rejlik a propaganda mögött.
A
kisebbségeknek önrendelkezés akkor adható, ha a magyarságnak
lesz önrendelkezése, és nem megy annak kárára. Az annyit jelent,
hogy ebben az évszázadban ez a lehetőség fel sem merülhet épeszű
ember részéről. A zsidóság monopolhelyzetben van Magyarországon
és így nincs szüksége autonómiára az érdekérvényesítéshez,
a cigányság autonómiája pedig zsidó gondolkodók agyszüleménye,
bár más is felvetette már a jobboldalon, és ez a nézete csak
erősödött, miután hosszas börtönbüntetése közben
elbeszélgetett az érintett kisebbség bűnözőivel. Arról nem is
beszélve, hogy egy esetleges cigány autonómia olyan szabadkőműves
szellemi alapokon lenne kiharcolva, amelyek nyilvánvalóan nem
tennék lehetővé, hogy az ország többi részéből a cigány
lakosság az autóm területre 'távozzon'. Köszönhetően az emberi
jogoknak és más 'nemes' eszményeknek, a gyermekvállalási
hajlandóság viszonyait tekintve néhány éven belül újabb
területi követelésekkel állhatnának elő. Nekünk nincs már
semmink, így nem engedünk belőle. Ami névlegesen a miénk, azt
pedig visszavesszük.
Itt
érdemes még megemlíteni, hogy a vidéki letelepedés támogatása
majdnem minden korábbi kormányzat retorikájában jelen volt, de a
vidéki letelepedés többnyire csak Borsod környékén a cigány
mintagazdaságok kialakítását jelentette. Hogy most egy demokrata
irányzat előállt a vidéki letelepülés, önellátás
gondolatával, az pusztán a fosszilis erőforrások elfogyásának
rémképe miatt került elő, vagyis visszavezethető pusztán
gazdasági okokra és alapvető emberi ösztönökre. Nem méltó, és
nem is lehet alkalmas egy ország vezetésére egy olyan mozgalom,
ami a nyers elemi ösztönöknél fogva, pusztán félelemből
fogalmaz meg egy programot. Álszent módon a természet szeretetére
hivatkoznak, a természettel való egységre, de ha nem ment volna
hosszú éveken keresztül a "2012-ben jön a világvége"
New Age propaganda, és nem fenyegetné a gazdaságot a szállítási
rendszer összeomlása, még mindig a városi életforma határozná
meg az értékrendszerüket.
A
kalákarendszer újraindításáról is ez a véleményünk, mert a
közösségi élet nem gazdasági okoknál fogva fog újjászerveződni
(a világnézet itt több szempontból is a marxizmus utóhatása
alatt van), hanem az ember belső lényegénél fogva.
17.
Hosszú élettartamú eszközök gyártásának támogatása. Tudatos
újrahasznosítás minden területen, tucatkacatok kiszorítása a
mindennapokból. Hazai találmányok itthon tartása, megvalósítása,
támogatása.
Ezen
a ponton ütközik ki leginkább, hogy egy globalista szervezet
akarja felfogni mind a globalista, mind a nemzeti oldalt. A szervezet
nem ismer el országokat, és az egyik főbb hangadójuk többek
között David Rockefellertől idézett: „Lesz világkormányunk,
akár tetszik, akár nem. Az egyetlen kérdés, hogy ez a kormány,
hódítással vagy megegyezéssel jön létre.” Mivel a hódítás
egyre inkább nem bizonyul megvalósíthatónak, ezért ezt a
mézesmadzagot találták ki: közös megegyezés. Ismételten
megjegyezzük: elutasítjuk azt a folyamatot, hogy a nemzetgazdaságok
leépítéséért, emberéletek millióinak megnyomorításáért
felelős csoportosulás kapcsolathálója átmentse hatalmát az
elkövetkező korszakba, vagy hogy ezek szellemi áramlatának
egyenes folytonossága rákapcsolódjon a változás hullámára.
Mivel
nem ismer el országokat, határokat, ezért célzott hazugságnak,
pusztán a tömegtámogatás megszerzése eszközének értékeljük
azt a programpontot, miszerint a hazai találmányokat itthon akarják
tartani. Ez kizárólag a hazai jobboldal megcélzását jelenti, és
így a szervezet lehető leggyorsabb térnyerését.
Ugyanezt
a "tucatkacatok" vonatkozásában. Jelenleg a világ
legnagyobb vállalatai a Bank of America, a JP Morgan, a Citigroup, a
Wells Fargo, a Goldman Sachs és a Morgan Stanley. Ezek tulajdonosi
szerkezetét kielemezve azt láthatjuk, hogy a világ legnagyobb
pénzintézetei áttételesen egymást tulajdonolják, és a
legnagyobb multinacionális vállalatok beruházásai is ezen
pénzintézetek vezetőinek kezében vannak. Rotschild, Wartburg, és
akitől a buzgó aktivista is idézett: Rockefeller. A kapitalista
gazdaságban minden termékbe bele van építve egy előre tervezett
elévülés, vagyis "tucatkacatról" beszélhetünk. Ha a
szellemi áramlat vezetői úgy akarnák, akár most azonnal
megszüntethetnék a "tucatkacatok" gyártását és
innentől előállíthatnának csak tartós termékeket. Mivel a
multinacionális vállalatok többsége a közvetlen tulajdonukban
van, ezért ehhez nem kell politikai mozgalom. Hogy a Venus-project,
és a részvételi demokrácia főbb hangadói is szabadkőműves
páholyokból kerülnek ki, csak annyit jelent, hogy a globális elit
gyarmatosító törekvései egyre több ponton sikertelenek, ezért a
bukás előtt még megadják az embereknek a lehetőséget, hogy
"önként" besoroljanak a globális kormányzatuk alá. Nem
kell ehhez semmiféle globális project, vagy mozgalom! A mozgalmuk
amerikai vezetői ha akarnák, most azonnal átállíthatnák a
termelést, mivel közvetlen tulajdonosi státuszuk ezt lehetővé
teszi. Ha már itt tartunk, mi is hadd mondjunk egy idézetet: "mi
leszünk saját magunk ellenzéke".
18.
Hazai rendfenntartó erők szakmai irányítása. Független
bíróságok. Sorkötelesség újbóli bevezetése.
Felmerül
a kérdés: ha nem fogadják el az országok, fajták, vallások
létezését, akkor mi alapján vezetnének be sorkötelességet? Egy
ilyen sorozás a nemzet halálát jelentené. A besorozott magyar
fiatalok a globális elit által irányított mozgalom rendeletére
védjék a globális államot a globális elit más, nemzetközi
képződményeivel szemben? Abszurd kép. Ezekről a csoportokról
már tudható, hogy egyetlen céljuk a háború és a gyarmatosítás.
Vietnam, Irak, Afganisztán, Líbia. Aki a saját portáján nem tud
rendet tenni, az ne akarja megváltoztatni a világot. Ha a
kiindulópont egy szilárd erkölcsű, testileg-szellemileg
egészséges nemzet lenne, ami kulturálisan fejlett, gazdaságilag
nem függ a fosszilis erőforrásoktól, és békében él a
világgal, akkor a mozgalom által sugalltak is némileg hitelesebbek
lennének. Ehelyett Rockefeller pénzügyi hátterét,
szabadkőműveseket, és zsidó filozófusokat láthatunk, akik
kapcsolathálójukat tekintve ugyanabból a körből kerülnek ki,
ami napjaink legkegyetlenebb népirtásait folytatja. Ennek fényében
nem is érdemes részletekbe menően foglalkozni az ígéreteikkel.
19.
Nemzetközi kapcsolatok felülvizsgálata, az előnytelen uniós
elkötelezettségek újraértékelése, a NATO-val való kapcsolatunk
átértékelése. Teljes körű függetlenség szövetségben
Európával, és valamennyi nemzettel. Európai közösség új
alapelveinek kidolgozása. Kisebbségi és helyi közösségek
önrendelkezésének teljes körű támogatása a központosított
érdekekkel szemben.
A
NATO-val való kapcsolatunkat nem átértékelni kell, hanem azonnal
kilépni a NATO-ból. A NATO létrejötte óta folyamatosan háborúban
van, ami nemhogy a nemzeti érdek kérdéskörét nem érinti, de
potenciális veszélyt jelent a civil lakosságra. A NATO döntéshozói
több százezer ember haláláért felelősek, miközben
szövetségeseik az egyenlőség eszméjét hangoztatják, és
parancsukra a NATO-haderő országokat rombolt le, emberek millióinak
életét nyomorította meg, miközben ugyanezek a vezetők a
szabadságról és emberi méltóságról prédikálnak.
Maga
a megfogalmazás, miszerint "átértékelni" kell, már
magában hordozza annak a lehetőségét, hogy mikor az illető
döntéshozó pozícióba kerülne, nem merné kimondani, hogy
kilépünk a NATO-ból. Mert félne a következményektől, mert a
demokratikus út választása már önmagában a nyílt konfliktus
kerülésére való hajlamot jelenti. Részvételi demokráciában
elméletileg népszavazás döntene róla, de a népszavazás
kérdéskörei felől nem a nép dönt, hanem a szavazást kiíró
bizottság, aki - mivel a tömeggel választatta magát - ugyanúgy
hajlamos a korrupcióra, a megvesztegetésre, és ha a politikai
ellenfél megfenyegeti, kerülni fogja a nyílt szembenállást, és
nem fogja kiírni a népszavazást a szövetségi rendszerből való
kilépésről. Ugyanez a helyzet az Európai Unió, és minden más
nyugati elköteleződés esetében.
Összességében
kijelentethetjük, hogy ez az újabb mozgalom a jelenleg is
munkálkodó globális hatalmi elit civil programja a globális állam
kiépítésére. Ezért a mozgalmat egy különösen veszélyes
hatalomátmentési kísérletnek értékeljük, ami egy olyan
környezetben, ahol a lakosság teljes nélkülözésben él, mindent
megígér az embereknek, akik elemi ösztöneiknél fogva hajlamosak
lehetnek arra, hogy hagyják megint becsapni magukat. Bár
propagandája és szellemi háttere nagyon aprólékosan kiépített
és tagad minden korábbi ideológiát, alapvetően marxista alapokon
nyugszik, mivel az emberi viselkedést a gazdasági viszonyok által
meghatározottnak állítja be, az erkölcsiséget, a kultúrát és
minden szellemi tényezőt pusztán a gazdasági viszonyok
következményeinek tart. Egy mindent átható materialista szemlélet
rejtőzik a "spiritualitás" álarca mögött, ami a
tömegek támogatásának elnyerése esetén a materializmus és a
mennyiségi szemlélet modern, technológiai diktatúrája
kiépítésének lehetőségét hordozza magában ugyanazon csoportok
által, akik ma is ott vannak a világban zajló háborúk,
merényletek, és a tömeges szegénység mögött. A részvételi
demokrácia kezdeményezés és az annak hátterét képező
Zeitgeist mozgalom minden szempontból a globális hatalmi elit belső
hierarchiája széles néptömegekre való kiterjesztésének
tekinthető.
Hungarista
Szellemi Közösség - Jövőnk.info
Kapcsolódó
videó:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése