2016. április 5., kedd

Koncentrációs táborlakó lesz a szabad Afrika valamennyi népe, és a börtönőrük a terrorista zsidó nép lesz




Koncentrációs táborlakó


lesz a szabad Afrika valamennyi 

népe, és a börtönőrük a


terrorista zsidó nép lesz


Miért éppen Izrael?


izrael_kedojel.jpgMiért éppen Izraeltől kell félteni a magyar függetlenséget? Jó pénz, az izraeli pénz? És, ha igen, kinek és mire? Miért jelent nemzetbiztonsági kockázatot, ha egy politikusnak izraeli útlevele is van? Peresz csak viccelt, vagy tényleg gyarmatosítanak minket? Antifasiszta hiszti és összeesküvés-elméletek helyett íme, csak a tények!
Az elmúlt két hét vezető közéleti híre kétségtelenül Gyöngyösi Márton képviselő „zsidólistázó" mondata. A pontosság kedvéért szögezzük le, a „listázás" kifejezést a jobbikos politikus nem használta, kétségtelen viszont, hogy – miként maga is elismerte - védhetetlenül rosszul és pontatlanul fogalmazott, habár a szövegkörnyezetből egyértelműen kitűnik, hogy a
 közéletben szerepet vállaló esetleges magyar-izraeli kettős állampolgárokban lát nemzetbiztonsági kockázatot. Hogy okkal-joggal vagy sem, arról lehet vitatkozni. Mi több, kell is – érvek ellen érveket, tények ellen tényeket felsorakoztatva, nem pedig megbélyegző jelzőkkel dobálózva. A botrányban éppen ez, vagyis a lényeg sikkadt el, bár a fülsiketítő nácizással együtt itt-ott felszínre bukott egy fontos kérdés: miért éppen Izrael, miért éppen a közéletben esetlegesen tevékenykedő izraeli-magyar kettős állampolgárok jelentenének nemzetbiztonsági kockázatot?
Aki erre zsigerből rávágja, hogy azért, mert az ezen elmélkedők antiszemiták és nácik, az akár be is fejezheti e cikk olvasását. A világ ennél jóval sokszínűbb, az emberek, a vélemények, a kételyek és a kérdések árnyaltabbak, hogysem ilyen-olyan ideológiai bélyegekkel felcímkézett skatulyákba volnának szoríthatók. Többre jutnánk, ha a kibékíthetetlen vitában álló felek legalább hozzávetőleges nyíltsággal, higgadt tárgyszerűséggel ütköztetnék álláspontjaikat.
Nem tisztünk eldönteni – pláne nem holmi ledorongoló jelzővel irányba állított magabiztos tőmondattal -, hogy valóban létezik-e ilyen nemzetbiztonsági kockázat. Vélelmekre, feltételezésekre épülő kombinálásba is fölösleges belebonyolódni. Mindössze annyit tehetünk, hogy alább felsorakoztatunk néhány olyan dokumentálható, igazolható tényt és jelenséget, melyeket érdemes megrágni és mérlegelni.
Jó pénz, csak...
Hogy szó ne érhesse a ház elejét, kezdjük mindjárt Bajnai Gordon kormányának külügyminiszterével, Balázs Péterrel, aki 2009 június 27-28-án Korfun a NATO-Oroszország Tanács külügyminiszteri szintű ülésén, illetve az EBESZ külügyminiszteri értekezletén ezt mondtaorosz kollégájának, Szergej Lavrovnak:
 Az orosz pénz jó pénz, csak szeretjük tudni, hogy mik a szándékai.
" Hozzátette, Magyarország akkor tudja jól fogadni" az orosz tulajdonszerzést Magyarországon, ha az
arányos, átlátható és kiszámítható."
 És azt is mondta még az orosz tőkéről:
 „...bizonyos nagyságrenden felül a kormányzatnak tudnia kell róla, számolnia kell vele, s az is elképzelhető, hogy hatást gyakorol rá."
Nos, Balázs Péter fontos dolgot mondott. Igen,
 minden esetbe tudni kell, hogy a külföldi tőke milyen céllal jönne Magyarországra.
 Az világos, hogy a 
tőke célja alapvetően a befektetett pénz megsokszorozása, vagyis a haszon létrehozása,
 aminek azonban minden egészséges állam határt szab, éspedig ott, ahol a piaci szabadság végződik, és a nemzetstratégiai érdek kezdődik. 
Balázs Péternek tehát igaza volt. Olyannyira, hogy ezen alapelvet – mármint hogy 
bizonyos nagyságrenden felül a kormánynak tudnia kell az idegen tőke jelenlétének mikéntjéről és céljairól 
 minden külföldi tőkére ki kell terjeszteni. Természetesen az izraelire is.
Hogy miért? Főképp azért,
 mert Simon Peresz, Izrael államelnöke nyíltan meghirdette Magyarország felvásárlását: 
Izraeli üzletemberek befektetnek az egész világon. Izraelnek precedens nélküli gazdasági sikerei vannak, mostanra kivívtuk gazdasági függetlenségünket, fölvásároljuk Manhattant, Lengyelországot és Magyarországot. (…)
Manapság gyarmatok létesítése és hadsereg bevetése nélkül is lehet birodalmakat alapítani. Nézzék meg, mekkora birodalmat épített ki magának rendőrség és katonaság nélkül Bill Gates, s azt is láthatják, hogy micsoda ereje van neki. A kormányok ezzel szemben nem képesek realizálni az erejüket, van költségvetésük, de nincs pénzük.
 A kormányoktehát képtelenek az eredményes működésre, de a cégeket nem kötik gúzsba a korlátozások."
 (Simon Peresz, Izrael államelnöke hazája legfontosabb gazdasági összejövetelén, a Kereskedelmi Irodák Szervezetének éves rendes közgyűlésén 2007. október 10-én Tel-Avivban)
E megnyilvánuláshoz valamilyen módon viszonyulni kell(ene) a magyar közélet minden szereplőjének.
 A jellemző csönd beszédes. Pedig a felvásárlás víziója nem új keletű. Ezelőtt harminc évvel már ezt olvashattuk: Kizárhatjuk megfontolásainkból azt a lehetőséget, hogy a közép- és nagyvállalatoknál belföldi magántőkés gyakorolja a tulajdonosi funkciókat. (...) A nagytőke felszámolása harminc év után már olyan irreverzibilis folyamat, amelyen
csak külső kolonializáció változtathatna." (Bauer Tamás: A második gazdasági reform és a tulajdonviszonyok, Mozgó Világ, 1982. november. Igen, ez az a Bauer Tamás. A hírhedt ex-SZDSZ-es magyargyűlölő, Gyurcsány egyik jobbkeze.)
Mit is jelent magyarul a 
kolonializáció? Gyarmatosítást.
 A túlzott külföldi tulajdonszerzés 
- avagy a baueri kifejezéssel élve kolonializáció - pedig
nemzetbiztonsági kérdéseket is fölvethet.
 A tulajdonviszonyok és a
tőkekoncentráció ugyanis döntően meghatározhatja egy társadalom lélektani állapotát
 és így a belső stabilitást. A közel 90 százalékban közvetlenül
 külföldi kézben lévő bankrendszer például a devizahitelezésnek hazudott machinációkkal az érintetteket családtagokkal együtt számítva közel négymillió embert ejtett túszul, kiforgatva
őket tulajdonukból, otthonukból.
 
(A modell száz évvel ezelőtti archetípusát érzékletesen dokumentálta Kazárföldön című szociográfiájában Bartha Miklós.)
 Tehát nem árt a külföldi tőke szándékait ismerni.
4.000.000.000 dolláros érdeklődés
No de ismerjük vajon az izraeli tőke céljait? Ha nem,
 forduljunkautentikus forrásokhoz!
 Izrael az egyik legnagyobb befektető Magyarországon, a kapcsolatokat fejleszteni szándékozunk. A közeljövőben

mezőgazdasági szakemberek érkeznek Magyarországra,
hogy a lehetséges befektetésekről tárgyaljanak itteni kollégáikkal. A
hangsúlyos témák 
közül mindenképpen meg kell említeni az
 alternatív energiahordozók kiaknázását,
vagy éppen a Kapuváron is meglévő
gyógyvizek hasznosítását. (…)
 A legfontosabb feladatom felmérni azokat a lehetőségeket, amelyekben a magyarok partnerei lehetnek az izraeli befektetőknek."

 Ezt nem más
 nyilatkozta 
a Kisalföldnek 2008 áprilisában, mint Aliza Bin-Noun akkori
 izraeli nagykövet.

Mármost kétségtelen tény, hogy a
 mezőgazdaság, illetve a vízkincsMagyarország stratégiai ágazatai,
 ezért nem mindegy, kik, milyen formában és milyen céllal fektetnek be ezen területekbe.
Az izraeli nagytőke az 1990-es évek közepén körül kezdett jelentősebben érdeklődni a magyarországi befektetési lehetőségek iránt. Akkoriban - tevékenységüket finanszírozandó - megvetette lábát hazánkban a Leumi Bank is, melynek számos botrány után be kellett zárnia budapesti fiókját.
Az 1990-es évek közepe óta 
nem szűnik az izraeli lelkesedés,
 éventeátlagosan mintegy 300 millió dollárt ruháznak be
Magyarországon a zsidó államból érkezett vállalkozók.
 A jelenleg hazánkban „dolgozó" izraeli tőke nagyjából 4 milliárd dollár. 
Ezzel Izrael a Magyarországon befektetett külföldi pénzmennyiség tekintetében a nem európai befektetők sorában az Egyesült Államok mögött a második hazánkban, de a legnagyobb európai államokat - Németország, Franciaország, Nagy- Britannia - tekintetbe véve is az élvonalban van.
Persze erre bárki mondhatja, hogy ezzel semmi gond, a külföldi tőke keresi a hasznot. Nyilván így is van - de emlékezzünk vissza, mit is mondott Balázs Péter, Bajnai külügyminiszter az orosz tőkével kapcsolatban! Tény pedig, hogy
 az izraeli tőke kifejezetten stratégiai ágazatok iránt érdeklődik. Legfőképpen az ingatlanpiac iránt, olyannyira, hogy az összes hazánkban forgó izraeli befektetés több mint hatvan százaléka e területet érinti.
Kartellek, trükkök, kutatások
Számos bevásárlóközpont született a zsidó államból jött vállalkozók tőkéjéből, a
 Duna Pláza és a nyomában
 országszerte kialakult plázahálózat például teljes egészében izraeli érdekeltség. 
Amellett, hogy ezek átalakították a városképi környezetet,
 ellehetetlenítették a magyar mezőgazdasági kis és közepes méretű termelőket, és nem mellesleg fénysebességgel alakították ki a „plázázó" ember típusát. 
De nem csak bevásárlóközpontokban utaznak az izraeliek, hanem
 lakó- és egyéb ingatlanokban is. A főváros
 tizenharmadik kerületének meghatározó arculatformálója 
ma már az izraeli-amerikai közös tulajdonban lévő
Autóker-Holding, mely
 számos lakóparkot jegyez. A budapesti „ingatlanfejlesztések" gyakorlatilag izraeli monopóliummá váltak, hiszen több mint 70 százalékban a zsidó államból érkezett vállalkozók érdekeltek bennük.
Egyes szakemberek szerint az ingatlanpiacon megtermelt minden második forint izraeli haszon. Igazán pontos adatok sajnos nincsenek, mert több olyan offshore-cég is tevékenykedik Budapesten, melyről csak sejteni lehet, hogy izraeli érdekeltség.
Ami a lakóparképítést illeti, ez pénzigényes műfajA szükséges pénzelőteremtésének
számtalan módja van. A leggyakoribb az, hogy a részvénytársaság-szerűen működő
 befektető cég bankgaranciával pénzt köt le Izraelben,
 majd ezt transzferálják a magyarországi bankvilágba, hogy itt kedvezményes hitelt tudjanak fölvenni.
 Ettől fogva máris amagyar adófizetők által a bankokba helyezett pénzzel sáfárkodnak,
arról nem beszélve, hogy míg Izraelben két százalék körül kamatozik a pénz, addig hazánkban jóval magasabb a kamatláb. Budapest tehát az izraeli „ingatlanfejlesztők" hídfőállása, de az elmúlt években egyre erőteljesebben érdeklődnek a vidék iránt is.
Ennek oka egyebek mellett az, hogy a Közel-Keleten állandósult bizonytalanság, a háborús helyzet miatt az
 izraeli tőke előszeretettel keres magának biztonságos, stabil üzleti környezetet.
 S Magyarországot, úgy tűnik, valamiért ilyennek találják a zsidó állam vállalkozói. Köztük az izraeli illetékes hatóságok szerint is
 szép számmal akadnak olyanok, akik itteni tranzakcióikkal ügyesen kibújnak az izraeli adótörvények alól.
De nem csak „ingatlanfejlesztők", hanem vásárlók is szép számmal érkeznek Magyarországra. Az Ingatlanbróker magazin 2008 nyarán hosszabb írásban elemezte az izraeliek budapesti ingatlanbizniszeit. A szakmai orgánum a Jediot Ahronot című izraeli napilapra hivatkozva azt állította, hogy
 a zsidó állam befektetői körében Toronto után Budapest a második legnépszerűbb város.
 Az Ingatlanbróker közölte azt az információt is, hogy
 több tízezer ingatlan van izraeli tulajdonban, melyek értékesítése gyakorta egyes izraeli cégek közti kartellezések nyomán kialakult árak szerint történik. Az „ingatlanfejlesztők" tehát
 alapvetően meghatározzák az ingatlanpiaci viszonyokat.
Ez pedig döntően befolyásolja az építőipart, amit mindig húzóágazatnak szoktak tekinteni.
Csakhogy
 a hazai építőipari cégek jelentős része bedőlt, mások napról napra próbálnak életben maradni. 
Ennek oka az az általános tapasztalat, hogy izraeli beruházók gyakran megtévesztik a kivitelezőket, vagy olyan körülményeket teremtenek, hogy a kivitelező garantáltan ne tudja teljesíteni a szerződésben aprólékosan rögzített feltételeket. Ily módon
gyakran töredékét fizetik ki a magyar vállalkozók járandóságának.
Az izraeli tőke emellett
 kedveli a vegyipart és a gyógyszergyártást is.
Ma Magyarország
legerősebb gyógyszergyártó mamutcége az izraeli tulajdonú Teva,
 melynek debreceni üzeme olyannyira jelentős, hogy a cég néhány éve bezárta angliai telephelyét, s a brit piacot is a Magyarországon gyártott készítményekkel látja el. A gyógyszeripar pedig ilyen meglódult időkben, amikor egymást éri a kergemarhakór, a madárinfluenza vagy a sertésinfluenza, stratégiai szerepet kap, és igencsak jó üzlet
Akárcsak az
 információ-technológia és a telekommunikáció.
E területekre vonatkozóan 2009 elején írt alá Eli Yishay akkori izraeli kereskedelmi, munkaügyi és ipari miniszter és Molnár Károly akkori magyar kutatás-fejlesztési miniszter Jeruzsálemben kutatás-fejlesztési megállapodást.Az egyezmény deklarált célja, hogy együttműködésre serkentse a két ország vállalkozásait az információtechnológia és a telekommunikáció terén. Az esetleges
 közös projektek a tervek szerint állami támogatásban is részesülhetnek.
Háború és béke izraeli kézben
Mint látható, a Magyarországon jelentős mennyiségben jelen lévő
 izraeli tőke tehát 
az ingatlanpiacon, a gyógyszer- és vegyiparban, a mezőgazdaságban és a távközlésben van jelen, s érdeklődik a vízvagyon és az alternatív energiahordozók iránt is.
 Ezek stratégiai ágazatok.
Amagyar államnak tehát indokolt lenne illő tisztelettel fölvetni
 az oroszpénzzel kapcsolatban megfogalmazott kérdést izraeli vonatkozásban is, a
választópolgároknak pedig
 minden fülsiketítő és figyelemelterelő vértolulás ellenére is 
igenis joguk van tudni, kik azok a magyar közéletben, akik ezen állam útlevelét is birtokolják.
 Annál inkább,
 mert más országok történései intő példaként szolgálnak.
Két izraeli kabinetminiszterünk van,
az egyik háborúval foglalkozik
(David Kezerasvili honvédelmi 
miniszter), a másik pedig tárgyalásokkal (Timur 
Jakobasvili területi egységért felelős 
államminiszter),
 és itt az izraeli részvétel: háború és béke egyaránt izraeli zsidók kezében van."
A szöveg nem antiszemita összeesküvés- elmélet szüleménye, az eredeti, angol nyelvű változat így szól: „We have two Israeli cabinet ministers, one deals with war (Defense Minister David Kezerashvili), and the other with negotiations (State Minister for Territorial Integration Temur Yakobashvili), and that is the Israeli involvement here: Both war and peace are in the hands of Israeli Jews." A forrás pedig nem más, mint a Haaretz című izraeli lap.
Ha tehát erről,
mármint döntő befolyással rendelkező személyek kettős, jelesül grúz és izraeli állampolgárságáról Grúzia vonatkozásában 
egy izraeli lapban nyíltan beszélhet a nemrég megbukott 
(egyébként amerikai állampolgársággal is rendelkező) 
grúz elnök,
 Miheil Szaakasvili,
 akkor Magyarországon sem lehet tabu e téma. A magyar embereknek joguk van tudni,
 milyen céllal favorizálja látványos súllyal 
hazánkat a stratégiai ágazatok iránt érdeklődő izraeli tőke, és 
voltak-e, vannak-e a közéleti szereplők között olyanok, akik e célok elérését a közélet fontos pozícióiban a felvásárlást hirdető államfő országának útlevelét is magukénak tudva igyekeznek előmozdítani.
(A Magyar Nemzeti Bank devizagazdálkodási főosztályát - 1950-től 1953-ig tartó pénzügyminisztériumi kitérőjétől eltekintve - 1948-tól 1988-ig vezető, majd a Jegybank első elnökhelyettesi tisztségét betöltő, eközben 1982 és 1988 között a Nemzetközi Valutaalap magyarországi kormányzójaként is ténykedett, majd 1990-től 1994-ig az izraeli-magyar vegyes cég, a Leumi-Hitelbank Rt. alelnökeként, később igazgatótanácsi elnökeként szerepet vitt, történelmi léptékben
 a magyar állam eladósodásáért felelősséget viselő,
2006- ban a Gyurcsány-kormány által kitüntetett, 2009-ben elhalálozott
 Fekete Jánoson kívül.)
Azt pedig ki-ki eldöntheti, hogy mindezt nemzetbiztonsági kockázatként értékeli-e vagy sem.
 Egy örök liberális toposzt idézve
érdemes felnőttként kezelni a társadalmat e téren is.
Ágoston Balázs

És akkor még szó sem esett a médiáról és fegyverekről....

Egyébként meg nem csak az izraeli tőke veszélyes, hanem minden idegen érdekeltség. Csak itt a veszélyességi fok tolódik el nagyon az izraeli irányába.
Ugyanis minden idegen tőkét egy erős állam vissza tud verni ha utközik az érdekeivel. Mert az izraeli tőkén kívül csak hasznot keres. Az izraeli viszont be akar ide örökre rendeszkedni.
Egyébként tőke nem tőke, nem ezen van a hangsuly. Hanem azért nem szabad emlegetni mert a hosszutávú kérdésektől odzkodnak nehogy elgondolkodtató legyen, majd később mint logikai kövezkeztetés.
Miért nem magyar fajú vezetése van az országnak. És ez a kulcs. Miért idegen nemzetekből származók vezetik egy teljesen más fajú nemzetet.
Fordítsuk csak meg a kérdést.
Miért lázadtak a zsidók a romai uralom ellen? Csak nem raszisták voltak? Vagy?


És ami még nagyon fontos.
Mi a baj a raszizmussal, már ha lenne értelme, mert például semmi bajom az inuitokkal. A raszizmust itt szerintem azt jelenti, hogy nem nagyon szeretem a betolakodó ,kecskebaszó, kaftános redvás zsidókat. Akik a pénzügyi manővereikkel kifosztják népemet, őlik a nyugdijasokat és gyermekeink életterét és jövöjét teszik tönkre. Vagy ha az ötödik hadoszlopként müködtetett cigányokat veszem alapul, akik élősködnek rajtunk. Akkor igen marhára raszista vagyok. És bármily különös ez egy redvás zsidónak rohadt büszke vagyok rá.
És ha csak nem köves slomóval kell konferenciázgatnom semmi hátrány nem ér. Sőt. Próbáljátok ti is ki.
Majd meglátjátok másnap rendesen felkel a nap. És a buszra is felengednek pedig jegylukasztás közben hangosan szoktam üvöltözni, hogy mocskos gyerekgyilkos zsidókat utálom.

A zsidókkal kapcsolatban a rasszizmus vádja fából vaskarika, mivel nem képeznek egységes rasszt. Fel kell homályosítani az ezzel vagdalkozókat.

Az állampolgárság megszerzésének egyik feltétele (elvileg) az eskü is, az adott állam iránti lojalitás megfogadása. Két állampolgársággal (és nem kettős állampolgársággal) rendelkezve, éles helyzetben, amikor a két állam érdekei között kell dönteni, akkor vajon melyik mellett dönt a delikvens? Hogy ez biztos legyen, azért nem lehet két állampolgárságú személy stratégiai pozícióban.

Nem mellesleg, a Parlamentben hűsöló zsidók, és az összes többi, izraeli állampolgársággal rendelkező zsidó nem kettős állampolgár, mivel a zsidók csak elenyészű kisebbségben magyar állampolgárok! A Parlamentben ilyenformán tisztán izraeli állampolgárok ülnek.

Megnéztem az 1867. évi XVII. törvénycikk nem adott nekik állampolgárságot, pusztán az ország izraelita 
lakosainakbiztosította minden politikai és polgári jog gyakorlását. Lakosokról van szó benne és nem a Szent Korona alattvalóiról, és nem állampolgárság megadásáról. A lakos az nem egyenlő az állampolgárral.

A 1879. évi L. törvénycikk a magyar állampolgárság megszerzéséről és elvesztéséről alapján pedig, ami még a 2. Világháború után is hatályban volt, azok, akik (most nem részletezem) 10 évnél hosszabb időre elhagyták az országot (pl. alijáztak Izraelbe) és ezt nem jelentették be, elveszítették az állampolgárságukat a kiskorú gyerekeikkel együtt. Ugyanígy, ha más állam államplgárságát felvették. Van ebben a törvényben még más nyalánkság is, ami miatt hiába hivatkoznak arra, hogy az őseik magyar zsidók voltak. Ilyen pl., hogy ha magyar nő idegen állampolgárhoz megy feleségül, akkor a kiskorú gyerekeivel együtt elveszti a magyar állampolgárságát. Vagyis, ha egy batyus magyar nőt vett feleségül (érdekházasság az állampolgárság megszerzésére), akkor nemhogy nem kaphatta meg a magyar állampolgárságot, hanem a nő is elveszítette a magyart, és ha nincs magyar állampolgárság, akkor az utód sem lehet magyar állampolgár.

Amúgy pedig, az azt hiszem, az 1897 körüli törvény, ami az izraelita felekezeteket elismerte egyenrangúnak, eléggé bizonyítja, hogy az 1867-es emancipációs törvény nem adott nekik állampolgárságot. Ezen a kérdésen a Jeruzsálemi királyi cím sem változtat, mert az nem egy ténylegesen uralt terület volt, csupán cím.

Át fogom nézni az 1000 év összes, zsidókra vonatkozó törvényét, és csinálok egy összeállítást az állampolgárságukról, csak hogy tudják, hogy tudjuk, hogy jog szerint nálunk semmiképpen nem azok.

Különben is egy dolog úgy állampolgárságot veszteni, hogy a határt átteszik az ember feje felett, és kényszerítik, hogy vagy lemond vagy takarodik, tehát ártatlan benne, vagy amikor valaki saját döntéséből elhagyja az országot.



Tisztelt Miniszterelnök úr !

Mielőtt tovább ecsetelnénk , hogy nemzetbiztonsági kérdés a zsidó kettős állampolgárok közéleti funkciói, és mielőtt itt is polgárháborúra játszva kirobbantanák a cigány – magyar ellentétre hajazó polgárháborút, vagy úgy járnánk mint a Birodalmi Amerika, hogy zsidó érdekből folytat háborúkat a világ ellen , és áldozza fel amúgy munkanélküli fiait és lányait, a cionista profitszerzés oltárán , és rabolja le a fél világot a zsidó terroristákkal , itt álljunk meg egy kicsit és gondolkodjunk.

Gondolkodóba ejtő az a tény ahogy a külügyminisztériumunk elsóhajtott elsődleges terrorista országoknak megnyílik , és rögtön katonai segítséget ajánl fel. Igen Mali- ról beszélek , kikkel sem határvitában nem állunk , sem homokot nem akarunk behozni, de még a tuaregek tevéire sem fáj a fogunk. Mégis a terrorista csoportban érezhetjük magunkat , mert a külügy úgy döntött a zsidó érdekeket Afrikára is ki kell terjeszteni. Mielőtt a világ legnagyobb koncentrációs táborát ami most Gáza lenne teljesen bekerítve vesztegzár alatt tartva se ki se be emberfia ott nem közlekedhet. Lakosság kiéheztetve , gyógyszertől élelemtől megfosztva csak vegetálhat, és ha a koncentrációs tábor fogvatartóinak úgy hozza a kedve még meg is bombázza foszfor bombákkal , mert ha már lud legyen kövér alapon , de kérdem én miért nem disznó, ugyan is elég mocskosak . Mióta az új földes úr bajnai- döbrögi el libázta e témát és az Izraelnek szánt segélyt ellopta elég disznó a helyzet. Na szóval mielőtt egész Afrikára kiterjesztik ezt a koncentrációs tábort, és mi is börtönőrnek szegődnénk a külügy jóvoltából, le kéne szögezni egy pár fogalmat. Magyar ország nem akar terrorista állammá válni , még ha a külügy arra hajaz is . Könnyű nekik tele vannak zsidóval, és persze hogy , nem a magyar érdekeket képviselik most sem.

Hogy ez mennyire így van a magyar érdekeket egyáltalán nem is képviselik ebben az intézményben , ezért vannak a magyar verések még mindig , ezért nincs autonómiája még mindig Erdélynek , és sorolhatnánk a kifogásokat de csak a vak nem látja e dolgokat , és a vak hűséget esküdött FIDESZ-esek.
Tisztelt Miniszterelnök úr ! Ha eredményt akar elérni ezen a téren is kérem a külügyminisztériumot bízza meg a holokauszt múzeum üzemeltetésével azt jól szolgálnák a fiuk és a lányok a többi emberét pedig küldje el Galíciába, és a közéletben ténykedő rabló zsidókat még csapja hozzájuk, és vagyonukat elkobozva batyuztassa őket az új hazába. Így talán meglesz a nemzeti vagyonunk is , és a rabló politikai gengszter váltásunk is megtörténik , és végre magyar emberek fogják védeni a magyar érdekeket. A rabló pártocskákra sincs szükségünk , kik csak a széthúzást a megosztást erőltették erre a népre, ha hagyták volna nemzetté válni , - akkor mondhatnám népnek e roncshalmazt, de innen szép felállni, és ha kell nemzetté kovácsolódni . Vissza véve a monetáris jogot és gyakorolni is azt a bankokat államosítani , és behívni az iszlám bankokat a zsidó tőkét visszafogni , ha kell kiűzni a maffia pénzeket ,- úgy mint fegyverkereskedelmi , drogpénzeket ember és szervkereskedelemből származó pénzeket - zárolni kell és elkobozni mint a többi halandótól .

Miniszterelnök úr ! Ha ezeket a kérdéseket helyre tesszük, és a világ egy jobb hely lesz akkor már fél sikerünk lesz Magyarország megmentésére. Ha a bürokratikus vízfejű Európai uniót is otthagyjuk, és a nemzetek Európáját támogatjuk és építjük akkor biztos, hogy élni fog a Magyar nemzetállam és nem igázzák le a Galíciai jött mentek.
Kérem a Miniszterelnök urat !
Szabaduljon meg a FIDESZ zsidajaitól , mert a jobb oldali liberálisok sem jobbak a baloldali zsidóknál, mindkét oldal rabolja öli a magyart.

Ezt kívánja öntől egy nemzetben gondolkodó magyar a sok közül akik még mindig így gondolkodnak , és eszük ágában sincs a hazaárulókkal egy gyékényen árulni.
És ha már katonákat küldünk Maliba kérem küldje a késelő cigányokat és a rabló és gyilkos zsidókat, hátha a Galíciai táj megtetszik nekik és kint maradnak , így nem cigányosodik el az ország 2050- re, és még mindig Magyar országnak hívják majd a Kárpátmedencét.
De ha a terrorista Magyarországot erőlteti a túlzsidósodott külüggyel a mi vállunkra ne támaszkodjon , mert nincs már nekünk semmink csak jóhiszeműségünk, és az élni akarásunk, a szabadkőműves hordát a külügytől a Tudományos Akadémiáig meg kell tisztítani, és a magyar érdekeket kell képviselni e cionista elemeknek is , vagy telepítse őket a cigány sorokra, hogy ne uszítsák a magyarokra a nincstelen kilátástalan életű embertársaikat. Ott elmélkedjenek a Finnugor ősmondákon , hátha a cigányok ősmondáját is megtalálják ezek az ÁVH- s unokák kik még mindig uralják a politika színpadát.

Most is elég sok a haramia a politikai közélet színpadán , de mi lesz ha ránk szabadul az a sisere had amit bajnai gyurcsány lmp képvisel Kik nyíltan hazaárulók és a bankvilág üdvöskéik, kiket jól kitömnek pénzzel , hogy hatalomra segítésük után a pénz szivacsukkal , még a nadrágjainkat is lehúzzák rólunk. A terror gépezet már eddig is ki volt építve és működött is hellyel közel , de ha ezek nyernek az ÁVH- s húsdarálót is beindítják , mert még 4000000000 magyart a másvilágra kell küldeniük. Egyet nem értek meg , hogy csak a jobboldaliakat gyilkolják meg balesetnek álcázva pl. Hajder esete, vagy ott van Brejvik ténykedése, csak ők tudnak bombát készíteni és robbantani , mert zsidó kapcsolataik vannak , nálunk egy bajnai egy gyurcsány nem válhat közlekedési baleset áldozatává, és utána nem sokkal mikor a figyelem lanyhul , jöhetne a család. De ezt minden nagy értéket elrablónál el kellene végezni egészen a családig , hogy ne legyen értelme lerabolni a közösséget a nemzetet. De mit várhatunk ahol az olajrablók dirigálnak a draskovics terrorista keresztapák irányítanak a háttérből a zsidó vakolókkal, a szent tehenekkel.

Miniszterelnök úr ! Nőjünk fel a feladatra, tegyük rendbe ezt az országot, hogy ne váljék az uzsorások kamatrabszolgájává. Megérdemli ez a nép hogy emelt fővel járjon , hisz nem hollókosztos , homofóbb, nem szervkereskedő, nem drogüzér, és nem fegyverkereskedő, és nem egy rabló horda, csak egy befogadó állam volt eddig, de ezen változtatni kell , ahogy az élet ezt most kikényszeríti belőlünk, vagy elveszünk egy szálig.

Miniszterelnök úr! Döntsön belátása szerint , de mi terroristákat nem támogatunk , elég volt a szemkilövetőkből , elég volt a bankokból , az elsődleges terroristákból, és az uzsora kamatjukból. És elég volt a fülkeforradalmárok FIDESZ-es zsidajaikból, mert a jobboldal liberálisai is csak lerabolják ezt az országot, tehát az ellenségeink, és ezt ők alakították ki a közélet le rablásával , és a nemzeti vagyonunk eltulajdonításával. És ezt nem bocsájtjuk meg soha, mint azt sem hogy zsidó ÁVH – saink a Dunába darálták a magyarok legjavát. Védheti őket a Miniszterelnök úr! DE ha eljön az idő mindnyájan egyként cselekedve egy molotov koktélt még el tudunk dobni a népünk ellenségére, a rabszolgatartóink kiszolgálóira. Isten áldja magyar országot, és Isten óvja a magyarok kifosztóit népünk haragjától , kik most rabigára fognak bennünket, ha hagyjuk.


Angol-cionista pénzügyi összeesküvés



Nem is oly rég az iráni sajtóban jelent meg egy jó leleplezö cikk arról, hogy a 2008-as pénzügyi válságot a globális elit "messianisztikus" (háborúpárti) frakciója idézte elö szándékosan.Angol-zionist financial conspiracy
www.presstv.ir/detail/239756.html

Hasonló információk találhatók benne mint 
A hazudott 700 milliárd helyett 16 billió dollár vészkölcsön lett szétosztva c. írásban.


A jovonk.info lefordította magyarra:
Angol-cionista pénzügyi összeesküvés
jovonk.info/2012/06/02/angol-cionista-penzugyi-osszeeskuves

(1 trillió angolul = 1 billió magyarul)
Éppen azt halljuk, hogy a Bank of England főnöke, Sir Mervyn King kijelenti: többet kellett volna tenni ahhoz, hogy a jelenlegi válságot elkerüljük!

Nos, Mr King, Ön bizonyára fején találta a szöget, tekintettel arra, hogy Ön volt az, aki engedélyezte előző miniszterelnökünknek, Gordon Brown-nak, hogy kisöpörje az aranyrudakat a Bank of England páncéltermeiből és átküldje azokat az EU-nak.

Ön az, Mr King, aki mindent tud az országban zajló csalásról, annak rákos daganat szerű terjedéséről a jelenlegi miniszterelnöktől kezdve vezető parlamenti képviselőkön keresztül egészen a Lordok Házának tagjaiig.

Ön az, Mr King, aki az Új Világrend pénzügyi hatalmát képviseli Nagy-Britanniában, és Ön az egyedül, aki engedi, hogy trilliók csússzanak be és ki ebből az országból a legteljesebb mértékben ellenőrizetlenül.

A legelképesztőbbnek azt a tényt tartom, hogy ez az ember már 1990 óta van a Bank of England-nél, és ennek ellenére van annyira arcátlan, hogy hangoztassa: többet kellett volna tennünk... Feltételeznénk, hogy a helyzet ismeretében és a szakmai végzettségei birtokában ez az ember képes kéne legyen nem csupán arra, hogy felismerje a láthatáron fenyegető összeomlásokat, de arra is, hogy azokat meg is oldja, aszerint ahogy és amikor érkeznek.

Nos, Mr King, hadd világosítsam hát Önt fel arról, mi is zajlik valójában a világban, mi történik itt az Egyesült Királyságban, és hogy Ön miért is nem tesz semmit az ellen!

Hatalmas csalás és korrupció folyik minden áldott nap itt az Egyesült Királyságban és Ön tud róla, mert Ön része a rohadásnak és továbbra is engedélyezi, hogy az megtörténjen! 15 trillió $-nak (azaz a tejes USA adósságnak) megfelelő összeget irányítottak az USA Reserve Bankból (Fed) a HSBC Bankba Londonba, majd továbbították a Royal Bank of Scotland-nak. Úgy tűnik, senki sem tudja, mi történt a pénzzel ezek után, de ugyan kit érdekel?! „Mi is az a 15 trilliócska barátok közt elosztogatva?”! Hozzátenném, hogy a teljes USA adósság valójában jóval meghaladja ezt az összeget, akár a háromszorosa is lehet annak... és közben gondoljunk arra a 46 millió amerikaira, akik USA élelmiszerjegyeken élnek!

Hihetőnek tartom, hogy további 6 trilliárd $-t adtak annak az Olaszországnak, amelyik, mint mindannyian tudjuk, most már az Új Világrend (NWO), más nevén az IMF uralma alatt van...! Amit én annyira dühítőnek tartok, az a nyílt arrogancia, ahogy az a sok NWO-s féreg intézkedik kormányzati körökben, bankokban, és a nagyvállalatok szintjén. Gordon Bowden és én megneveztünk és megszégyenítettünk sokat közülük előző írásaimban, a díszes társaság élén a drága miniszterelnökünkkel, David Cameronnal. Ugye amikor leleplezzük a csalás és megvesztegetés hatalmas hálóját, meg kell keressük a pókot és mondanom sem kell, az a pók nem más, mint a Rotschildok... (Soros György az ő nemzetközi ügyintézőjük - szerk.) nagy kövér férgek, amelyek a brit nép húsán híznak.

Nem háríthatjuk a felelősséget egy személyre akkor, amikor olyan pondrókkal állunk szemben, mint Alan Greenspan, Timothy Geithner, Ben Bernanke és egy rakás Rotschildnak nevezett féreg, akik még több olajat öntöttek a tűzre. Egyáltalán, el tudják azt Önök képzelni, hogy ezek 750 000 tonna aranyrúd költöztetéséről meséltek, amikor ezidáig összesen 1507 tonnát bányásztak?!

Sikerült érthetővé tennem, átlátják már, hogy miről van szó? Nem látják, mennyire gonosz ez az NWO és hogyan pénzelik önmagukat számtalan hatalmas pilótajátékkal, cselszövéssel, amiket a boszorkánykonyháik ezreiből üzemeltetnek a világ majdnem minden államában. Lépjünk ki ebből az országból egy pillanatra és gondolkodjunk el egy ilyen szemfényvesztésen:

Mindannyian tudjuk, a 9/11 egy belső művelet volt nemcsak a Mossad, a CIA és sok magas beosztású hivatalnok részvételévél, de tudatában voltak-e annak, hogy mi történt tulajdonképpen a Pentagonban közvetlenül azelőtt, hogy egy cirkáló rakéta (és nem egy Boeing!) belecsapódott? Hadd helyezzem ezt igaz megvilágításba egy ez idő tájt megjelent újságcikk foszlányával. A címlapon ez volt olvasható:

A Federal Reserve nem tud elszámolni 15 trillió $-ral”. 

A megelőző 18 hónapban a Wall Street-ről eltűnt kb 15 trillió $. A 9/11-et megelőzően Donald Rumsfeld védelmi miniszter elismerte, hogy minisztériuma nem tud elszámolni 2.3 trillió $-ral. Nos, míg az emberek a sertésinfluenzával voltak elfoglalva, a Federal Reserve főfelügyelője halkan elismerte, nem tud elszámolni 9 trilliárd $-ral. Ha mondjuk naponta elköltöttek volna 1 millió $-t Jézus születése óta, még nem érték volna el az 1 trillió dollárt, 31 710 év kellene ahhoz, hogy elérjük az 1 trilliót.

Az a helyzet, hogy a trillió $-os összeg nem is egy valós szám gyakorlati síkon, és ez azt jelzi, hogy embereinket és nemzetünket kifosztották. Annak a hivatalnak az irodái, amelyik a Védelmi Minisztérium hiányzó pénzeit vizsgálta, a Pentagon épületének azon részében voltak, ahova a rakéta becsapódott... ez is egy biztos módja a kivizsgálások leállításának, nem gondolják?

Még mindig arra a 15 trillió $-ra gondolván...csak képzeljék el, hogyan tudott ugyanaz az összeg átkelni a „tavon” a HSBC/RBS markában találva magát, hogy aztán egyszerűen eltűnjön? Ha esetleg nem tudták, a bátor Lord James of Blackheath volt az, aki szót emelt ez ügyben idén márciusban a Lordok Házában. A következő cím alatt megtekinthetik a Háznak benyújtott előadását:

Pénzügyi terrorizmus Amerikában: több, mint 1 millió haláleset évente, 62 millió ember nulla tulajdonnal, míg a gazdasági elit 46 trillió $-ral meglépett.

Ugyanaz történik ebben az országban, amit az imént olvastak, egy másik léptékben. A mi politikai és pénzügyi szféránkat a cionisták pénzelik és ellenőrzik, akik pártolják a csalás és megvesztegetés zsinórmértékét. Mielőtt folytatnám, eltérek kissé ettől a pénzügyi vonaltól, hogy bemutassam, milyen mélyen beágyazódott a cionisták által vezérelt Új Világrend ebben az országban. Diktál a politikusainknak és ellenőrzi azokat, egy állandó háborút tart fenn egy nem létező ellenséggel szemben, amit Al-Kaidának, vagy ahogy George Bush bevezette: „a terrorizmus, vagy a gonosz tengelye ellen folytatott háborúnak” neveznek.

Ez nagyon fontos a mi gazdaságunk vonatkozásában, több okból is:

- hatalmas összegeket szív el az adófizetők pénzéből és irányítja át a fegyverkereskedelem magánjellegű üzletszférájába

- lehetővé teszi, hogy az NWO végrehajtsa „geopolitikai terveit”

- az olaj hordónkénti árát hihetetlen magasságokba röpíti

- mint a gyógyszeripar befektetéseként üzemel.

Hétfő reggel egy rádióvita részese voltam az Oroszország Hangjánál (The Voice of Russia) 12 St James Square, Londonban. A beszélgetés tárgya „egy évvel Bin Laden halála után, illetve az Al-Kaida jelenlegi állapota” volt. A meghívottak Dr Christina Hellmich a Reading Egyetemről, Valentina Soria a Védelmi és Biztonsági Tanulmányok Egyesült szolgálatainak Intézetétől, és két további vendég, akikkel stúdión kívülről teremtettek kapcsolatot: Lorenzo Vidino a Svájcban működő Zürichi Biztonsági Tanulmányok Központjából és Robert Crowley a Kockázatelemző Tanácsadó Csoporttól.

A témafelvezető után szót kaptam, hogy nyilatkozzam ebben a roppant ellenmondásos ügyben. Mondandómat azzal kezdtem, hogy az Al-Kaida nem létezik, soha sem létezett, és hogy ez az egész az „iszlamofóbia” részeként arra hivatott, hogy a terrorizmus rémképét fenntartsa.

Eleve arra gondoltam, hogy én leszek a tövis a két rózsa között, amikor Christina és Valentina szólalt meg, de aztán nyilvánvalóvá vált, hogy egyfajta cionista ideológiát hallgatok 4 az 1 ellen arányban, és hogy nem számít a véleményem, azt nem veszi tudomásul a másik fél, az elfogadás legkisebb jelét sem adja. Különösen, amikor azt mondtam, hogy Bin Ladent nem ölték meg egy évvel ezelőtt, hanem történetesen 2001 december 14-e körül a Rawalpindi-i katonai kórházban meghalt.

Azzal folytattam, hogy a 9/11 és 7/7 egyaránt belső műveletek voltak, és említést tettem a madridi vonatrobbantásról, amitől aztán Lorenzo rohamba lendült háta mögött a többi három elszánt támogatásával. A műsoridő szűk keretein belül nem bocsátkozhattam e nagy horderejű ügy részleteibe, tehát úgy döntöttem, nem megyek bele ebbe a függő játszmába, kihagyom.

Az Al-Kaidát nem tették felelőssé a madridi robbantásért. A Legfelsőbb Bíróság megsemmisítette Basel Ghalyoun és Mohamed Almallah Dabas ellen korábban hozott ítéletet, amely mindkettejüknek 12-12 év börtönt szabott ki terrorcsoport tagságának vádjával. Szintén felmentette Abdelilah El Fadual El Akilt, 9 év börtön alól, amit terrorista csoporttal való együttműködés miatt kapott, akárcsak Raul Gonzalez Pena, aki robbanó anyagok és szerkezetek előállítása / leszállítása miatt kapott 5 évet.

Más szóval, Spanyolország Legfelsőbb Bírósága szerint ezek az egyének nem tartoztak terrorszervezethez, legalábbis nem egy iszlám terrorcsoporthoz. Látszólag nem volt elég bizonyíték ahhoz sem, hogy a bandavezérnek tartott Mohamed „az egyiptomi” ellen hozott ítéletet megerősítsék, így a többi ítélethez hasonlóan azt is kihajították.

Egyébként 6 spanyol állampolgárnak is köze volt a bűncselekményhez, közülük ketten ténylegesen kormányzati informátorok, akik drog ügyletekben stb is érintettek. Röviden, a csoportban volt két balek, és a bizonyítékok azt támasztották alá, hogy a Spanyol Civil Gárda robbantási osztaga volt a bűncselekmények mögött, és egy „Al-Kaida által ihletett terrorcsoport” fondorlatos meséjével táplálták a tömeghisztériát. Úgy döntöttem, nem szellőztetem meg az ügyet, nyilvánvaló okokból kifolyólag.

A fentieket azzal a szándékkal iktattam be, hogy rámutassak egy ország gazdasága, háborúk és konfliktusok, geopolitikai tervek, természetes erőforrások közötti szoros összefüggésre. Mindig is fenntartottam azt a véleményemet, hogy a jelenség „terrorizmusként” való címkézése téves. Én inkább a „szabadságharc” kifejezést alkalmazom, olyan körülmények között, amikor valakik betörnek a hazádba vagy átveszik a saját erőforrásaid fölötti hatalmat fegyverek kényszere alatt. Hitem szerint a nyugati imperializmus egy öngerjesztő terrorizmust termel ki magából és a kettő együtt rekord mélységű szegénységet eredményez.

Annak tudatában elmondhatjuk, hogy az az általános helyzet, ami ebben az országban eluralkodott, a cionista Új Világrend agyszüleménye, még nehezebbé teszi ezeknek az elszabadult, irányíthatatlanná vált folyamatoknak a kiigazítását.

Az USA rúdaranyat és aranyban fizetendő bemutatóra szóló kötvényeket visz át Európába, így azokat rávezetik az európai bankok könyvelési mérlegeire az ennek megfelelő hitel-kötelezettség nélkül, ami fenntartja a bankok fizetőképességét, ezáltal meggátolja a Wall Street által Európának folyósított hitel ellenében hullámszerűen fellépő hitel-nemteljesítési csereügyletek több trillió $-os igényeit. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy a kifosztott amerikai nép jó ideje a Wall Street-i bűnözőknek fizet.

Akadt azért egy valaki, akinek volt hozzáfűzni valója az Egyesült Királyság és az EU-ban kialakult helyzettel kapcsolatban. Teljesen egyértelmű, hogy egy gigantikus pénzmosó műveletet vezényelnek, melynek az elsőrangú célja az, hogy alátámassza a velejéig romlott, csaló USA kincstári piacot.És most, amikor ennek a csalásnak bizonyításához az i-re csupán a pontot kell feltenni, Lord James of Blackheath volt olyan kedves, hogy szolgáltatta a részleteket.

Szeretném hozzáfűzni azt a tényt is, hogy dollár billiók, ha nem trilliók értékében keringenek olyan piszkos pénzek, amelyek közvetlen kapcsolatban állnak a drog kartellel és egyértelműen a CIA-vel, MI5/6-tal, Moszaddal és másokkal, akik szintén az Új Világrendhez tartoznak.

Visszatérve a mi első számú bűnözőnkhöz, idézzük Sir Mervyn Kinget:

„Együttérzek azokkal az emberekkel, akik dühösek a pénzügyi válság miatt, amely elindított egy mély gazdasági visszaesést 1 millió munkahely elvesztését eredményezve”. Hozzátette: „Önök közül ez sokaknak mélységesen igazságtalannak tűnik, és az is. Meg tudom érteni, miért dühös olyan sok ember.”

Nos, Mr „Ponzi” King (szerkesztői kiegészítés: Charles Ponzi szélhámos csaló 1882-1949), úgy gondolom, hogy a brit nyilvánosság túl van már azon, hogy egyszerűen dühös lenne, és ha módjuk lett volna rá, rég kipenderítették volna a bársonyos állásából! Egy másik jelentésben az áll, hogy a helyzet ellen hozott rövid távú intézkedések valójában súlyosbíthatják az alapvető gazdasági gondokat, elmélyítik a hitelválságot, és az adófizetőkre terhelik a számlát...hát, Mr King, ezt Ön bizonyára telibe találta.

Abban az esetben, ha Önök, a nyilvánosság, nem figyeltek volna fel rá, Mr King ahhoz nagyon hasonlóan dolgozik, mint ahogy az ő Új Világrendes pajtása, Ben Bernanke (FED) teszi: mindketten egyre több pénzt nyomtatnak. Ha fel tudják idézni, idén február 5-e körül hangzott el ez a bejelentés:

Sir Mervyn King, a Bank of England vezére újra indítja a nyomdákat ezen a héten és legyárt további legalább 50(?) milliárd fontot azért, hogy feltartóztassa a mély válság kísértetét!

Amint egy országot kivéreztettek, behozzák az NWO által futtatott IMF-et hogy hiteleket nyújtson azoknak az országoknak, amelyeket korábban megb... És az ő új gazdasági megszorításaikkal nem egyszerűen csak irányítják azt az országot, hanem továbbra is és egyre inkább erőszakot követ el a társadalom közép- és alsóbb osztálybeli adófizetőin.

Összegzésként elmondhatjuk, az NWO világosan látja, hogy az olyan helyeken, mint az Egyesült Államok és az Egyesült Királyság, mi jelentjük a legnagyobb fenyegetést az ő folytonos vagyon-, erőforrás-, és hatalom felhalmozásukra (szerkesztői vélemény: ez nyilvánvalóan nem így van, az említett két angolszász ország cinkosként otthont és kiváltságokat biztosít a cionista világuralomra törő politikának, ezekben az országokban a társadalom túlnyomó többsége elvtelen, hitetlen, agymosott, multikulti fogyasztó. Mint ilyen, nem alkalmas a hatékony ellenállásra.). A leginkább sebezhető országok Tunézia, Algéria, Albánia, Egyiptom és más afrikai és közel-keleti országok (arab tavasz), de még mindig terjed a világ nagy részén, és most a gyengébb európai államokat fenyegeti.

Forrás: PressTv

Bartha László - Jövőnk.info











2012. szeptember 10. hétfő, 20:18
A Magyarország által nemrég Azerbajdzsánnak átadott "baltás gyilkos" katonatiszt kiadatásának, és botrányos amnesztiában részesítésének elöre kalkulált, rejtett célja az orosz-barát Örményország és az izraeli bábu Azerbajdzsán között már régóta alvó hegyi-karabahi konfliktus újrakirobbantása volt, melybe aztán bele lehetett volna keverni az oroszokat Örményország és Izraelt Azerbajdzsán oldalán, egy harmadik világháború térségbeli elindításának a reményében. Azerbajdzsán Irán északi szomszéda is. A "séma" hasonló lett volna, mint 2008-ban az orosz-grúz konfliktus idején, mely szintén kishíján atomkonfliktusba torkolt a nagyhatalmak közt a gerjesztett indulatok miatt, mivel az izraeli bábu Grúzia nem respektálta a pekingi olimpia békeidejét se, ami váratlanul érte, és feldühítette az oroszokat. Az azeri katonatiszt kiadatásának, és botrányos amnesztiában részesítésének célja szintén "kellö mennyiségü indulat" gerjesztése lett volna, ami kishíján sikerült is. De végülis nem sikerült.




Nem tudni (illetve igen...), hogy ki volt ebben az összeesküvésben benne a FIDESZ köreiböl Netanjahuék szolgálatában, de egyszer ezért még felelni fog. A rezsimed pedig ezzel alighanem megpecsételte magát, Orbán.




Washington mélyen csalódott Magyarországban


"Magyarország múlt pénteken adta ki Safarovot Azerbajdzsánnak, akit azonnal szabadon engedtek. Az eset után Barack Obama amerikai elnök komoly aggodalmának adott hangott az elmérgesedő konfliktus miatt"




Az orosz külügyminisztérium élesen elítélte Magyarország és Azerbajdzsán akcióját
(Russian Ministry of Foreign Affairs condemns the actions of Hungarian and Azerbaijani authorities)




Semmilyen törvény nem kötelezte Magyarországot, hogy kiadja a baltás gyilkost




2012. szept. 5: Örményország kész a háborúra Azerbajdzsánnal a baltás gyilkos kiadatása miatt
(Armenia ready for war with Azerbaijan after killer pardon)




Mit keresnek izraeli távirányítású kémrepülök Azerbajdzsánban?
(What Are Israeli Drones Doing in Azerbaijan?)


Hozzászólások (3)

...
Írta: nem_programozhato, szeptember 11, 2012
Áder János meglehetösen sokatmondó hallgatása:
http://www.168ora.hu/blogblokk...02186.html




Igen? Te döntöttél? És Áder volt az "üzenöangyal" Netanjahunál?
...
Írta: nem_programozhato, október 03, 2012
(3 héttel késöbb)

A cioncigó hírgyártóinak még mindig túl nagy az optimizmusa.
Izrael nem fog támadni. Meg van neki tiltva.
http://www.hirado.hu/Hirek/201...eket_.aspx
"Megfigyelők szerint ha Izrael az Egyesült Államok jóváhagyása nélkül támadná meg Irán atomlétesítményeit, Azerbajdzsánra támaszkodhatna.
...
Azerbajdzsán, az olajkincsben gazdag egykori szovjet köztársaság esetleges támogatása - amelyről az azeri katonai terveket ismerő helyi források számoltak be - félresöpörheti az akció sikerével kapcsolatos aggályokat.

Így az azeri légierő támaszpontjai megoldást adhatnának a gépek üzemanyag-utánpótlására, a pilóta nélküli azeri drónok segíthetnének a felderítésben, és az iráni határhoz közel fekvő támaszpontokról lehetne expedíciókat küldeni az esetleg lelőtt izraeli gépek személyzetének kimentése végett.
...
Izraeli tisztségviselők még magánbeszélgetésekben is kerülik a témát, bár egy forrás annyit elárult, hogy Azerbajdzsánból felszálló felségjel nélküli üzemanyag-utántöltő gépek segíthetnék a bevetésen lévő gépek hatósugarának és bombaterhének növelését.
Tel-Aviv és Teherán között 1600 kilométer a távolság, vagyis Irán területének nagy része az F-16-os bombázók és F-15-ös kísérőik hatósugarán kívül esik. A küldetés sikere szempontjából tehát kulcsfontosságú az üzemanyag-utánpótlás."
...
Írta: egy vendég, november 29, 2012
És ehhez mit szóltok ?
Nem én találtam ki !
2 milliós magyar irtás 2 milliós zsidó betelepítés miatt
Rendszeres olvasótok vagyok és most egy információt szeretnék megosztani veletek, ami talán hihetetlennek hangzana, ha nem Magyarországon élnénk... Közeli hozzátartozóm egy orvos mellett dolgozik. A mai nap folyamán ez az orvos egy (város név) kollégájával folytatott beszélgetést. A dokktor úr a mondandóját az izraeli betelepüléssel kezdte, miszerint családok és katonák készülnek betelepülni az országba, de ez már ismert régóta. A lényeg annyi, hogy ezek miatt a betelepülések miatt 2 millió embert kell megölni az egészségügyön keresztül és ezt már hónapok óta meg is teszik az orvosok, hiszen az OEP olyan szankciókat hozott, amelyek lehetetlenné teszik bizonyos betegek meggyógyítását, olyan betegségek esetén, amelyek egyébként nem végződnének halállal. (Akár egyszerű betegségekből is csinálnak halált) Az orvosok meg meg is teszik, és igazából meg se rázza nagyon őket. A hír nem téves, mert a helyi orvost én is ismerem és az informátor is megbízható (rokon). A beszélgetés a mai napon történt.
http://www.jovonk.info/2009/09/25/olvasonk-2-millios-magyar-irtas-2-millios-zsido-betelepites-miatt 


Semmilyen törvény nem kötelezte Magyarországot, hogy kiadja a baltás gyilkost


2012. szept. 5: Örményország kész a háborúra Azerbajdzsánnal a baltás gyilkos kiadatása miatt
(Armenia ready for war with Azerbaijan after killer pardon)


Mit keresnek izraeli távirányítású kémrepülök Azerbajdzsánban?
(What Are Israeli Drones Doing in Azerbaijan?)

Áder János meglehetösen sokatmondó hallgatása:http://www.168ora.hu/blogblokk...02186.html 



... hogy vajon megszólalt-e az elnök úr egy újabb áldozat ügyében. Megszólalt-e egy Budapesten baltával megölt örmény, Gurgen Margaryan gyilkosának szabadon engedése után?Nem, Áder János másfél hete hallgat a nemzetközivé dagadt botrányban.
Pedig Áder Jánosnak írt levélben tiltakozott a libanoni örmények egyházi vezetője is. Így az elnök hivatalosan értesült az ügyről. Csak úgy tűnik, semmilyen cselekvéssel nem akart az ártatlan áldozat oldalára állni.



Éles vita alakult ki a Fidesz múlt heti elnökségi ülésén az azeri baltás gyilkos kiadatása miatt.Orbán Viktor információink szerint elismerte, hogy ő adta ki az utasítást Ramil Safarov kiadására, noha tisztában volt vele, hogy előbb-utóbb szabadon engedik.


Igen? Te döntöttél? És Áder volt az "üzenöangyal" Netanjahunál?
 


A cioncigó hírgyártóinak még mindig túl nagy az optimizmusa.
Izrael nem fog támadni. Meg van neki tiltva.
http://www.hirado.hu/Hirek/201...eket_.aspx
"Megfigyelők szerint ha Izrael az Egyesült Államok jóváhagyása nélkül támadná meg Irán atomlétesítményeit, Azerbajdzsánra támaszkodhatna.
...
Azerbajdzsán, az olajkincsben gazdag egykori szovjet köztársaság esetleges támogatása - amelyről az azeri katonai terveket ismerő helyi források számoltak be - félresöpörheti az akció sikerével kapcsolatos aggályokat.

Így az azeri légierő támaszpontjai megoldást adhatnának a gépek üzemanyag-utánpótlására, a pilóta nélküli azeri drónok segíthetnének a felderítésben, és az iráni határhoz közel fekvő támaszpontokról lehetne expedíciókat küldeni az esetleg lelőtt izraeli gépek személyzetének kimentése végett.
...
Izraeli tisztségviselők még magánbeszélgetésekben is kerülik a témát, bár egy forrás annyit elárult, hogy Azerbajdzsánból felszálló felségjel nélküli üzemanyag-utántöltő gépek segíthetnék a bevetésen lévő gépek hatósugarának és bombaterhének növelését.
Tel-Aviv és Teherán között 1600 kilométer a távolság, vagyis Irán területének nagy része az F-16-os bombázók és F-15-ös kísérőik hatósugarán kívül esik. A küldetés sikere szempontjából tehát kulcsfontosságú az üzemanyag-utánpótlás."
És ehhez mit szóltok ?
Nem én találtam ki !
2 milliós magyar irtás 2 milliós zsidó betelepítés miatt
Rendszeres olvasótok vagyok és most egy információt szeretnék megosztani veletek, ami talán hihetetlennek hangzana, ha nem Magyarországon élnénk... Közeli hozzátartozóm egy orvos mellett dolgozik. A mai nap folyamán ez az orvos egy (város név) kollégájával folytatott beszélgetést. A dokktor úr a mondandóját az izraeli betelepüléssel kezdte, miszerint családok és katonák készülnek betelepülni az országba, de ez már ismert régóta. A lényeg annyi, hogy ezek miatt a betelepülések miatt 2 millió embert kell megölni az egészségügyön keresztül és ezt már hónapok óta meg is teszik az orvosok, hiszen az OEP olyan szankciókat hozott, amelyek lehetetlenné teszik bizonyos betegek meggyógyítását, olyan betegségek esetén, amelyek egyébként nem végződnének halállal. (Akár egyszerű betegségekből is csinálnak halált) Az orvosok meg meg is teszik, és igazából meg se rázza nagyon őket. A hír nem téves, mert a helyi orvost én is ismerem és az informátor is megbízható (rokon). A beszélgetés a mai napon történt.
http://www.jovonk.info/2009/09/25/olvasonk-2-millios-magyar-irtas-2-millios-zsido-betelepites-miatt 




De még a politika is más menetelünk a koncentrációs táborokba, majdnem azt mondtam dalolva, nem szó nélkül.


Tudomány
2012. augusztus 12. vasárnap, 21:41
Olvasgattam a kommenteket egyes korábbi ezoterikus és tudományos írások alatt (mint pl. a Titkolt dolgok: féregjáratok és idöutazás c.), s úgy láttam, vannak, akik még mindig erösen kételkednek a teleportálás és idöutazás lehetösége felöl. Pedig lassan már a jelenlegi gyakorlati tudományba is bekerülnek ezek a fogalmak. Például már "hivatalosan" is elismert, hogy egy fény-csomócskát sikerült teleportálni kvantum-összefonódás segítségével. Az igazság persze az, hogy nemcsak egy fénycsomócskát, hanem egy egész hadihajót sikerült már nekik teleportálni a philadelphiai kísérlet keretében, s nem mostanában, hanem még 1943-ban. "Ollózgattam" pár, az elmúlt években megjelent cikket az index.hu-ról és más forrásokból, melyek remélhetöleg meg fogják változtatni mindenki "tér-idö felfogását". Bár még gyerekcipöben járnak, már most nagyon sokatmondóak..




2011. december 1:
Two Diamonds Linked by Strange Quantum Entanglement
(Két gyémánt "összekapcsolása" fura kvantum-összefonás által)




Kvantum-összefonódás két gyémánt között


"A kvantum-összefonódás jelenségénél láthatatlan kapcsolat van két vagy több tárgy valamely állapota között, amely akkor is megmarad, ha eltávolítják őket egymástól."




Tudni kell, hogy a "kommunikáció" ezen esetben nem a háromdimenziós térben és idöben történik a két tárgy közt, hanem azon kívül... tulajdonképpen nincs is klasszikus kommunikáció az "összefonódott" tárgyak közt. Hogy pontosan mi van, azt a tudósok nem igazán értik, mint ahogy arról sincs sok tudósnak fogalma, hogy a dolog egyáltalán miért müködik..




Index.hu:


"Két külön elhelyezett gyémántlapka között, szobahőmérsékleten hozta létre a kvantum-összefonódásállapotát egy nemzetközi kutatócsoport. A kvantum összefonódottság jelenségét eddig az abszolút nulla fok közeléig hűtött, mikroszkopikus objektumoknál, atomoknál, molekuláknál írták le. Brit, kanadai és szingapúri tudósok azonban a Science tudományos folyóirat legutóbbi számában arról számoltak be, hogy sikerült összefonniuk két, egymástól 15 centiméterre eltávolított gyémánt kvantumállapotát."
...
"Most közzétett tanulmányukban azonban az Oxfordi Egyetem, a Kanadai Nemzeti Kutatási Tanács és a Szingapúri Nemzeti Egyetem kutatói viszonylag nagy - néhány milliméteres - tárgyakat, két gyémántlapkát vizsgáltak szobahőmérsékleten. „Demonstráltuk, hogy lehetséges szokványosabb, mindennapi tárgyakkal is a kvantum-összefonódás" - mondta el Ian Walmsley, oxfordi kísérleti fizikus a Scientific Americannak."




Bits of Light Teleported to Another Place
(Fénycsomócskák sikeres teleportálása)


"Az emberiség minden nap közelebb kerül a Star Trek sorozat világához, 2011. ápr ilis 14-én tudósok fénycsomócskák sikeres teleportálását hajtották végre."




Na most ha ez müködik, akkor azt hiszem, már valamivel könnyebb elképzelni, hogy a csillagkapuk és féregátmenetek (Eisten-Rosen hidak) szintén valós dolgok. Ezeket használják az ET-k is, hogy eljussanak hozzánk. Az UFO-k nem mindig "repülnek", hanem inkább manipulálnak a téridövel. Teleportálják magukat a Föld és a Naprendszer téridejébe. S hogy ez miért müködhet, annak okait egész jól sejteti ez a még 2004-ben az index.hun-n megjelent írás az univerzum holografikus jellegéröl:




Hologram a való világ?


De mielött idézgetnék a cikkböl, "elárulok" valamit arról, amit amúgy minden, az amerikai hadsereg "black-op"-jain ("fekete projektjein") dolgozó tudós már régóta tud:


"Each moment has its vibration in the univere and this is how time travel is achieved, or how people in 5D can go backwards and forward in “time” by matching their body frequencies to the moment they choose to go to."


"A téridö minden pontjának az univerzumban egyedi "rezgéslenyomata" van, s ennek köszönhetöen az idöutazás teljesen elérhetövé válik."


Nem a tér, hanem a tér-idö minden pontjának van egyedi "rezgéslenyomata".


Na ezt fogd fel valahogy öcsém!




A távolság és elválasztottság valójában csak "hologram", ami csak a mi fejünkben létezik. Valójában "minden egy", minden mindennel össze van kapcsolva, össze van fonódva a realitás egy "mélyebb szintjén". Ezért tud müködni a teleportáció és a kvantum-összefonódás is. Na most... hogy "hova akarsz menni", hova akarod magad teleportálni, ahhoz ismerned kell a téridö ezen pontjának "rezgéslenyomatát". S tulajdonképpen ez minden, amit ismerned kell!




Index.hu cikk:


Különböző tudományágak képviselői jutottak arra a meggyőződésre, hogy ez érzékszervek által tapasztalt világ csupán egy szelete a valóságnak. A mélyebb szinteken a teljes világegyetem összefügghet, és az elme nem csak vetítheti, de alakíthatja is a valóságot.


A párizsi egyetemen 1982-ben különleges kísérletre került sor. Az Alain Aspect fizikus vezette kutatócsoport egyes vélemények szerint a 20. század egyik legfontosabb megfigyelését tette. Az eredményekről nem tudósított a média, és Alain Aspect nevéről is csak azok hallhattak, akik folyamatosan bújják a tudományos szaklapokat. Mégis vannak akik szerint az adott felfedezés felfordíthatja a tudományt.


A francia kutatócsoport felfedezte, hogy bizonyos körülmények között a szubatomi részecskék, például az elektronok képesek egymás között az azonnali kommunikációra, függetlenül a közöttük húzódó távolságtól. Így nem számít, hogy 3 méterre vagy 10 milliárd kilométerre vannak-e egymástól.


...


Bohm szerint a szubatomi részecskék nem azért képesek egymással kapcsolatban maradni, függetlenül a távolságtól, mert valami titokzatos jel áramlik közöttük. Ehelyett a szétválasztottságuk nem más, mint a megfigyelőt becsapó illúzió.


A kutató érvelése szerint a valóság valamely mélyebb rétegében ezek a részecskék nem különálló egységek, hanem egy alapvető egész kiterjesztései. A jobb megértés érdekében Bohm a következő példát vezeti elő.


...


A részecskéket azért látjuk egymástól elválasztva, mert csak a valóság egy szeletét érzékeljük. Az ilyen részecskék nem különállóak, hanem részei a mélyebben meghúzódó egésznek, amely holografikus oszthatatlanként viselkedik. És mivel a fizikai valóságban mindent ez épít fel, az univerzum is csak egy illúzió.


A világegyetetemnek ezen fantomszerű viselkedés mellett más megdöbbentő tulajdonságai is lehetnek. Ha a szubatomi részecskék csak látszólag szétválaszthatóak, az annyit is tesz, hogy a valóság mélyebb szintjein a teljes világegyetem összefügg. Az emberi agyban meghúzódó szénatom elektronjai kapcsolatban állnak a Nap vagy tetszőleges távoli csillag felszínén lévő hidrogénatomok protonjaival.


...


Ahogy minden mindennel összefügg, értelmetlenné válik a világegyetem jelenségeinek osztályozása, mivel az összefüggő hálózatot alkotó természet fittyet hány minden ilyen felosztásra.


A holografikus univerzumban még az idő és a tér sem tekinthető alapfogalomnak. A helymeghatározás minden formája csődöt mond olyan környezetben, ahol semmi sem válik el igazán a másiktól.Így az idő és a három dimenziós tér úgy viselkedhet, mint a halat mutató monitorok, és csak kivetülései a mélyebb rendnek.


....


"A világ megfogható képe így csak másodlagos valósággá változik, a tényleges környezet pedig frekvenciák holografikus kavalkádja lesz."




(Pontosan erröl van szó!!!!! Fentebb "rezgéslenyomatnak" neveztem ezeket a frekvenciákat.)


...


"Eközben az objektív valóság teljesen elsikkad. Keleti vallások már régóta azt tartják, hogy az anyagi világ illúzió, és bár azt gondolhatjuk, hogy fizikai lényként mozoghatunk a fizikai világban, ez is csak képzelődés. Valójában vevőkészülékek vagyunk a frakvenciák tengerében, és amit kiszűrünk ebből a kavalkádból, az csak egy szelete a valóságnak."


...


"Néhányan egyenesen azt gondolják, hogy ez a modell képes lehet megoldani tudományosan eddig le nem írható rejtélyeket, sőt általa a parapszichológiai jelenségek a természet részévé válhatnak.


A holografikus paradigma által leírt univerzumban minden agy részét képezi a láthatatlan egésznek, és atelepátia pusztán a holografikus szint elérését jelenti. Hasonló módon a telekinézis (tárgyak mozgatása az akarat segítségével) szintén megszűnik rejtély lenni, hiszen az összefonódó mélyebb valóságban az egyén és a tárgy eleve egy.


Bohm és Pribram egyaránt emlékeztetet arra, hogy sok vallási illetve misztikus élmény, például az univerzummal való transzcendens együvé tartozás érzése szintén a holografikus szint elérése lehet. A régi írásokban ugyanerre, a mélyebb valóság elérésére gondolhattak, amikor a kozmikus egység érzéséről számoltak be."






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése