2018. május 21., hétfő

Cionisták háborúja az emberiség ellen








Cionisták háborúja az emberiség ellen







Hogy Oroszország megmenti Syria



Még jó , hogy megmenti , hisz utánuk ők jönnek Kínával , ez a megelőző csapás a
pénzhatalomra !!!




A gyarmati amerikai hadsereg a pénzhatalom zsoldjában , nem biztos , hogy meg akar dögleni a cionista pénzhatalmi érdekekért !!!!!
Igen Amerika CION gyarmat !!!!!

A koncentrációs táborok árnyékában nem, fűlik a foguk a számukra kiszabott halálra , mert a zsidó is úgy akarja , hogy a goj amerikai kaparja ki neki a gesztenyét , de ő nem harcol , mert mi lesz ha elfogynak a Kazárok mire az új világrend megalakul .
Na petézzetek a cionista Kazároknak , hogy a világhatalmuk meglegyen ti goj amerikai állatok !!!
Hisz évente 300 ezer gyermeket rabolunk el tőletek , hogy a rituálénkhoz legyen elég vér , és a húsukat bedaráljuk a hamburgerekbe , hogy ne legyen korpusz delikvisz , és szétküldjük a megdonálds hálózatba a világba , hogy a goj országok helytartóinak elit gyermekei megtapasztalják a kannibalizmust , ja és ha egy kis krajcer jakab kórt is össze szednek , hát ráfogjuk , hogy a kiszemelt gazdaságból való a marha . Így az adott ország gazdaságát is le tudjuk nullázni , és a figyelem is elterelődik rólunk !!!!!

A katonai kampány magatartása azt mutatja, hogy alaposan adagolták Oroszország politikai céljának elérését egy egységes és szolidáris szíriai állam számára.
A szíriai orosz katonai kampány több hétig folyik. Ez egy jó lehetőség egy általános vizsgálatra. Nem történt növekedés az Oroszország által a kampány kezdete óta Szíriába költözött erők esetében. A kaszpi-tengeri hajókirándulások nem támadtak meg további támadásokat a szíriai terrorista pozíciók ellen.
Az oroszok nyilvánosan kijelentették, hogy nem tervezik erőiket növelni. Azt mondták, nem lesz földi művelet. Nincsenek tervek a hosszú távú TU22 bombázó támadásokról Oroszországból. Az oroszok azt mondják, hogy a jelenlegi erő megfelelő a célok eléréséhez.
putin5Ezzel fontos szerepe van annak, hogy ezek a célok.
Az oroszok azt is elmondták, hogy nem beszéltek irakiakkal arról, hogy az orosz légierő Irakban vagy az ottani iszlám állam ellen tiltakozott. Így látható, hogy az oroszok által megfogalmazott célok csak Szíriával kapcsolatosak.
Az oroszok részletes jelentést tettek arról, hogy milyen célokat érnek el. Nincs ok arra, hogy gyanakodjunk e számlák valódiságáról.
A jelentésekből kiderül, hogy az oroszok elsődleges célpontja a háborús erőfeszítések támogatására épített terroristák infrastruktúrája: parancsnoki központok, fegyverraktárak, képzési központok és kommunikációs létesítmények, valamint csővezetékek, műhelyek és gyárak.
Az oroszok, amikor lehetőség adódott, megsemmisült konvojok terroristák (megbízható véve azt mondja a pusztítás, ezzel a módszerrel, a konvoj 16 tartozó járművek Iszlám Állam); és rendszeresen beszámolnak a terroristákhoz tartozó nagyméretű katonai felszerelések, például a tartályok és a tüzérségi elemek megsemmisítésére. De ezek a célpontok másodlagosak.
Van még néhány jelentések az orosz légierő, amely közvetlen támogatást a szíriai csapatok végző támadó műveleteket, bár abban az időben ennek mértéke a támogatás korlátozottnak tűnik.
Milyen következtetések vonhatók le mindezekből?
Először is, meg kell állapítani, hogy a célja az offset nem, hogy legyőzze a dzsihádista felkelők Szíria vagy megsemmisíti az iszlám állam szolgáló fegyver légierő.
A lázaki támadóerő - és amint az oroszok ragaszkodnak ahhoz, hogy nem tervezik kiterjeszteni - nyilvánvalóan nem megfelelő egy ilyen feladat elvégzésére.
Az a tény, hogy az oroszok elhagyták a saját sztrájk erejének kiterjesztését, azt sugallják, hogy nem hiszik el, hogy a terrorista lázadást Syria ellen csak a légierővel lehet legyőzni.
Ez összhangban van az orosz katonai filozófiával. Az oroszok soha nem vették komolyan az amerikai "légierő győzelem" elméletét. Az operatív katonai doktrínája Oroszország alapja az az elv „összfegyvernemi”, amely minden fegyver katonai szolgálat használják kiegészítő kapcsolat, hogy együtt a karok jönnek győzelem.
Az orosz aktivitás mintája Szíriában megerősíti azt, amit már említettünk az orosz légierő elmozdulásának céljáról az adott térségre: ez  azért történt, hogy megakadályozzák az Egyesült Államokat, hogy kijelöljék bizonyos "kizárási zónát" Szíria felett .
Ha az erő mérete nyilvánvalóan nem elegendő a szíriai háború megnyeréséhez és az iszlám állam elpusztításához, akkor tökéletesen alkalmas arra, hogy elérje azt a célt, hogy megakadályozza az Egyesült Államokat "kizáró zónának" nyilvánításában.
Mindannyian tudjuk, hogy az Egyesült Államok pontosan úgy tervezte, hogy ilyen "kizárási zónát" valósít meg. Az USA maga is elismerte.
Tudjuk, hogy az Egyesült Államok aktívan részt vesz a szövetségesekkel a nyár folyamán egy ilyen "letiltási zóna" megvalósítása érdekében.
Az orosz fegyveres erõn túli elmozdulás kényszerítette az Egyesült Államokat, hogy feladják az ötletet.
Voltak olyan aggodalmak - súlyosbítja  izgatott vonalak évelő pro-háború héják készült Zbigniew Brzezinski  - hogy az Egyesült Államok megtámadja az orosz katonai erő megalázni Oroszország és ír elő ilyen „fly zone” annak ellenére, hogy az orosz ellenzék.
Ahogy korábban tárgyaltuk, a dob rakéták, lőttek a hajók, amelyek a Kaszpi-tengeren - azt bizonyítja, hogy minden amerikai bázisok a régióban hatókörén belül potenciálisan pusztító ellentámadás -  tette végét, hogy az ötlet .
Az ok nem volt más orosz rakéták támadások nem,  ahogy egyesek javasolták , hogy az orosz flotta a Kaszpi fogyasztott minden raktáron lévő rakéták hosszú sor.
Nem volt más támadás, minthogy a cirkáló rakéták, ahogy használják őket, teljesen elérték a céljukat, hogy bemutassák az Egyesült Államoknak, hogy Oroszország pusztító ellentámadásokkal reagálhat, ha megtámadják aktív szíriai légierejét.
Az oroszok sikere arra kényszerítette az Egyesült Államokat, hogy töröljék le a "letiltási zónára" vonatkozó terveket, drámai hatást gyakoroltak a stratégiai számításokra.
A kortárs szókincsben a "kirekesztés légzónája" - bármi legyen is az eredeti jelentés - az amerikai bombázási kampány rövidítése.
Ha az Egyesült Államok kijelentette volna, hogy "kizáró légzónája", akkor hamarosan bombázási kampánysá alakulna, hogy a szíriai kormányt és hadsereget lerombolja.
Pontosan ez történt a Jugoszláviában és Irakban az 1990-es években és Líbiában 2011-ben, és ugyanez történt volna Szíriában is.
A "kizáró légzónát" a szíriai "biztonságos puszták" kijelentése kísérte. Ismeretes, hogy ez volt a terv, és hihetetlennek tűnik azok is, akik pontosan ezt követelték (lásd  itt  és  itt ).
Ezek a „biztonságos kikötők” volna be, mint menedék területek civilek és a menekültek menekülni próbál támadást ( „ hordó-bombázás ”) a hadsereg és légierő szíriaiak. Ha azt látja, hogy mi történt a Jugoszlávia és Irak az 1990-es és Líbia 2011-ben, biztosan ezek a „biztonságos kikötők” gyorsan válna bázis alatti területeket az irányítást a terroristák.
A "biztonságos puszták" kiterjesztésre kerülnének Szíriában minden olyan területre, ahol "jelentették", hogy vannak olyan menekültek és civilek, akik "veszélyben vannak", hogy megtámadják a szíriai kormányt. És nem sokáig tartanák be Damaszkusz egész városa, Aleppo egész városa és más városok, például Homs és Hama.
Az Egyesült Államok légiereje, Nagy-Britannia, Franciaország, Törökország és valószínűleg Jordánia támogatásával mindannyian intézkedéseket hoz "a" biztonságos "puszták" megvédésére ... ami szíriai hadseregeket bombázna, és - mint Jugoszláviában , Irak és Líbia -,  valamint a polgári infrastruktúra  , amelyen a szíriai állam és a katonaság függ.
Több száz, több ezer civilt fog meghalni, mint Jugoszláviában és Líbiában, de ezek egyike sem akadályozhatja meg a bombázást.
A eszkalációja a bombázás, fegyverek és a különleges erők, hogy „tanácsot”, hogy a terroristák és a lázadók esne ugyanabban a régióban, és ez nem lesz hosszú, amíg a szíriai kormány és a szíriai hadsereg colapsassem.
Az oroszok úgy döntöttek, hogy megakadályozzák ezt a forgatókönyvet. Azáltal, hogy úgy tettek, ahogyan, az oroszok megállták ezt a mozgalmat, mielőtt a mozgalom lendületet vett.
Az, hogy az orosz akció elsősorban és elsősorban a nyugati katonai fellépés megállítására irányult Szíriával szemben - és ez tökéletesen sikeres volt erre a célra - jól illusztrálható a cselekvés Nagy-Britanniára gyakorolt ​​hatása.
A brit őrült háborúk sólyomainak szörnyű frusztrációja miatt a brit kormány kénytelen volt elhagyni a szíriai bomba tervét. Az alsóház alelnöki bizottságának jelentése teljesen világossá teszi, hogy az orosz beavatkozás terveinek Nagy-Britannia elbocsátása döntő tényezője (lásd  a jelentés 28. pontját ).
Az Egyesült Államok viszont - akaratuk ellenére - arra kényszerült, hogy valamilyen szállást keresjen az oroszokkal.
Technikai megállapodást kötöttek az oroszokkal, hogy összehangolják az orosz és az amerikai repülőgépek repülését Szíria légterébe. Sőt, kénytelenek voltak  részt venni  az oroszokkal közös gyakorlatokon , hogy kizárják a félreértéseket.
Az Egyesült Államok tolódik  fúvókák  amerikai F-15C Eagle  saját bázist Incirlik Törökország, és a sugarak  F22 azok bázisok Szaúd-Arábiában, és nőtt a kínálat a fegyverek - köztük rakéták TOW páncéltörő - a terroristák.
Ezek közül egyik sem előkészítő intézkedés az orosz légierő szíriai támadása ellen. Ezek az intézkedések csak az egyensúly helyreállítására irányulnak a térségben, amely súlyosan az oroszok javát szolgálja.
A SU30 és SU34 repülőgépek az orosz légi közlekedés technológiailag messze felülmúlja bármely más légi erő a térségben, az USA-ban találták magukat, hogy sürgősen megnyugtatása szövetségesei - különösen Izrael és Törökország - mutatja tudnak megbirkózni minden fejlett repülőgép Oroszország felállít a régióban.
Hasonlóképpen, az ellátási fegyverek terroristák célja, hogy jelezzék, hogy a terroristák és más „lázadók” - és támogatóik Washingtonban -, hogy az USA nem hagyják. Az Egyesült Államok tudja, hogy a fegyverek nem elégségesek a helyzet megváltoztatásához a földön, különösen mivel az oroszok könnyen használhatják az egyenértékű fegyvereket.
Miután az ember megérti egyértelműen, hogy a cél az oroszok a csapásmérő erő elmozdulás volt, hogy megakadályozzák az amerikai bombázta Szíria - ne próbálja legyőzni az Air Force akármilyen dzsihádista felkelés vagy terrorista csoport - az összes többi orosz akció részletei könnyen érthetőek.
Hogy megakadályozzák az amerikai bombázta Szíriát, az oroszok nyert ideje, hogy a diplomácia és működtetni a szíriai hadsereg átszervezésére és a regenerálódásra.
A diplomácia az elmúlt hetek óta tárgyalt a részletesen  a kerecsensólyom  és  Patrick Armstrong  és én semmit sem mondani eltérő megismételni, amit fentebb már említettük -, hogy a terv, hogy az oroszok végrehajtó a főbb jellemzői az azonos terv, amelyet meg Genfben 2012-ben, de hogy a terroristák és a "lázadók" és a nyugati támogatóik átfutottak, amikor elrendelték, mint előfeltétele minden beszélgetésnek, Assad elnök lemondott.
Nincsenek jelek arra, hogy a terroristák, "lázadók" vagy nyugati támogatóik lemondtak erre a "kérésről". Sokkal inkább úgy tűnik, hogy  szándékos Western kampány félretájékoztatás  a helyzetben a  Oroszország ebben a kérdésben erősen azt sugallja, hogy nem változott a vessző (a részletes vita az orosz álláspontot és annak okait lásd  cikkemet 2012 ).
Irán bevonása a tárgyalásokba azonban előrelépést jelent.
Azt javasolja, hogy míg a keményvonalak még mindig fel vannak állítva, a Kerry államtitkár vezette washingtoni realisták megértik, hogy az Egyesült Államok céljai Szíriában már nem érhetők el.
Úgy tűnik, hogy várakozó játékot játszanak -, hogy tárgyalásokat folytassanak Oroszországgal és Iránnal, és folytassák a tárgyalásokat, amíg a földi helyzet olyannyira megváltozik, hogy még a Washingtonban leginkább keményített keményvonalasok is kénytelenek elfogadni, hogy egy diplomáciai megállapodást kötött a 2012-ben Genfben megkötött megállapodással.
De milyen lehetőségek vannak a talaj helyzetének megváltoztatására? Milyen lehetőségek vannak bármi változtatásra a területen?
Ha az oroszok mozgása időbe telik ahhoz, hogy a diplomácia működjön, akkor is időbe telt a szíriai hadsereg helyreállítása.
Három év intenzív harcok kimerülték a szíriai hadsereget. A veszteség az életben és a felszerelésben nagyon magas. A szíriai hadsereg kénytelen volt visszavonulni az ország nagy területeiről, hogy összpontosítson arra, hogy megvédje, mit tud megvédeni.
Bár a háborúban tapasztalt és tapasztalt, a szíriai hadsereg úgy tűnik, hogy sok a strukturális problémákat szenved az összes arab seregek (részletek  itt ).
Az a tény, hogy sok mondják a szíriai hadsereg nehéz fenntartani egy előzetes ellen kevés páncéltörő rakéták a terroristák és lázadók (Egyes jelentések szerint, csak 50 rakéta vontathat páncéltörő volt elég ahhoz, hogy legyőzze előleget a szíriai hadsereg 2014-ben, hogy folytassa Aleppo) azt sugallja, hogy nincsenek agresszivitásuk és támadó szellemük a szíriai gyalogság számára, és hogy működésük rosszul össze van hangolva a tankok egységeivel.
Ez azt is jelentheti, hogy a tartalék alkatrészek tartályok - üzemanyag és / vagy technikusok, hogy a szükséges javításokat kell tartani halad tartályok - hiányoznak, így a kevés tankok, hogy még mozogni kell kezelni gonddal. Ez magyarázhatja a tankok kockázatának hiányát, ha vannak jelen az ellenfél rakéta és a cselekvés.
És ez a feltétel, amelyben a szíriai hadsereg megmagyarázza az orosz légi kampány jellegét.
A terroristák és a "lázadók" infrastruktúrájának támadása miatt az oroszok eltörlik a logisztikai láncukat. Ezzel megakadályozzák a lázadók számára a támadó mozgások fenntartását. Ezzel a szíriai hadsereg nyeri az idejét, amire szüksége van ahhoz, hogy visszaszerezze ereit.
Amint a szíriai erők összekeverjük - a kellékek, alkatrészek és orosz műszaki személyzet, és feltéve, képzési anyag, mind pedig Irán - a kár, hogy az oroszok csinálnak az infrastruktúra a terroristák és felkelők, hogy még nehezebb számukra, hogy megbirkózzanak a szíriai hadsereg támadásához.
Eddig a korlátozott műveletekre - mindazokra, amelyekre a szíriai hadsereg most már képesnek bizonyult - véghezvitték a nagynyomású pontok enyhítését.
A szíriai Aleppo-völgy az ország északi részén - amely Szíria legnagyobb gazdasági fővárosa - 2012 óta ostrom alatt van. Néhány héttel ezelőtt gyakorlatilag elszigetelt volt. Az oroszok légitámogatása segített a szíriai hadseregnek megtörni a helyszínt, és újra megnyitni az utakat és ellátni a várost.
Másutt az orosz légi közlekedés lefedettség, a szíriai hadsereg korlátozódni látszik, sértő hangnemben műveletek felé Palmyra - felbecsülhetetlen kulturális jelentőségét a helyszínen - és Damaszkusz közelében.
Tájékoztatás a haladás ezen támadások korlátozott és ellentmondásos (lásd például  itt  és  itt ), de a bizonyítékok van arra utalnak, hogy az első alkalommal 2015-ben a szíriai hadsereg egyre nagyobb teret, mint veszíteni. Ami azt mutatja, hogy az orosz légi hadjáratot gondosan megtervezték és céljainak elérése.
1. Megakadályozta az Egyesült Államok és a szövetségesek számára, hogy folytassák a bombázási kampány tervét, amely a szíriai kormány megdöntéséhez vezetett;
2. Biztosította az időt és a helyet egy megújult diplomáciai erőfeszítésre, amely megnyitotta az utat az orosz eszmékre alapozott esetleges politikai megállapodásra - amelyben szíriai területen nem létezik dzsihád iszlamista állam. Amint azt Saker mondja, helyesen, úgy tűnik, még az USA is egyetértett ebben a kérdésben;
3. Időt és teret biztosít a szíriai hadseregnek, hogy visszaszerezze, hogy végül felléphessen a támadásokra, és megteremtse azokat a politikai megállapodásokat, amelyeket az oroszok meg akarnak róni; és 
4. Továbbra is aláássa a lázadók infrastruktúráját, megakadályozva számukra, hogy offenzívát indítsanak és gyengítsék őket a felkészülésben, hogy ellenálljanak az elkövetkező szíriai hadsereg támadásának.
Ebből a négy cél közül az első a legfontosabb, mert ha nem érik el, a másik három lehetetlen.
Ahogy a dolgok állnak, az első célt elérték. Szíria elleni amerikai bombázási kampányt törölték - Oroszország egyik nagy politikai sikere. A másik három célkitűzés továbbra is folyamatban van.
A szíriai konfliktus egy didaktikus, manuális példa arra vonatkozóan, hogy az oroszok miként alakítják ki a külpolitikát. Nem választják el a katonaságot a politikustól, mint a nyugati hatalmak. És nem engedik meg a hadseregnek, hogy diktálja az egész megközelítést. Nem látják egymást kölcsönösen kizáró háborút és diplomáciát, az egyiket, amikor a másik megáll.
Ehelyett az oroszok lásd a háború és diplomácia kiegészítő eszközöket, hogy az orosz állam használja, hogy elérje céljait, melyek kivétel nélkül határozza meg a politikai vezetés, és mindig helyezzük szigorúan politikai értelemben, amely kizárólag - és nem szégyen, hogy állapítsa meg - Oroszország érdekeit.
A szíriai konfliktus, a cél az, hogy megőrizzük a szíriai állam, mint korábban volt a konfliktus - egy független, egyesült, világi és funkcionális - úgy, hogy nem az iszlamista dzsihádista állam, amely veszélyeztetheti Oroszország rendezze szíriai területre.
A "közel-keleti újjáépítés" vagy a "demokrácia" elterjesztésének moralisztikus berendezései, nagyszerűek, ideológiailag megtervezett és transzverzális célok soha nem tartoznak Oroszország célkitűzései közé.
Mivel ez a megalománia semmi köze mi érdekli őket, az oroszok nem kell elkövetni hatalmas hadseregek megpróbálja elérni, hogy a szuper ambiciózus célokat, és mindig homályos, hogy a való életben, teljesen elérhetetlen.
Az orosz beavatkozás tehát szerény módon megfogalmazható - pontosan a politikai kormány által meghatározott politikai cél elérése érdekében - ez a cél.
Bár a nyugatiak gyakran idézik Clausewitz híres mondását: "a háború nemcsak politikai aktus, hanem valódi politikai eszköz, a politikai kapcsolatok folytatása más eszközökkel. A háború sajátossága egyszerűen az eszközeinek sajátos természete "- Oroszország valójában alkalmazza azt, amit ott tanítanak.
Ami az orosz repülőgépet illeti, amely a Sinai-félszigeten lezuhant, és még akkor is, ha egy bomba megdöntötte - ahogy egyre inkább úgy tűnik, hogy mi történik - ez nem fog változni az orosz politikában. 
Bárki, aki feltételezi, hogy valami változik, nem érti, hogy az oroszok hogyan külpolitikát csinálnak; és alábecsülik az átlátható és közvetlen útvonalat, amellyel az oroszok törekszenek a céljukra.
Alexander Mercouris,  Oroszország Belső információ http://russia-insider.com/en/politics/how-russia-pursues-its-objektives-syria/ri11013
Naval Brasil



Közel-Kelet stratégiai táj: drasztikus változások


2015/11/10 Dmitry MININ, stratégiai Kultúra Alapítvány Fordította Vila Vudu A furcsa unió két forrásból az amerikai külpolitika a gyökere nem amerikai stratégia Szíriában. Megérti az amerikai biztonsági intézményt, beleértve a katonai, hírszerző ügynökségeket és azok támogatóit a kongresszusban. A másik forrás az "emberi jogi közösségből" származik. Ez a különös fúzió már a közel-keleti és afrikai USA-beli legutóbbi háborúkban is nyilvánvaló. Az eredmények következetesen pusztítóak az Egyesült Államok számára. " ______________________________________





Washington saját sírját ásta Szíriában Annak ellenére, hogy a szíriai orosz művelet sokrétű nézetei ellenére szinte mindenki egyetért azzal, hogy ez a művelet bizonyítja a szíriai nyugati politikának a kudarcát. Az orosz akció messzemenő hatással lesz a Közel-Keleten. Néhányan kudarcot vallanak, de az elfogulatlan felmérés azt mutatja, hogy a már régóta futó szíriai konfliktusban bekövetkezett aktív beavatkozás pontos pillanatában történt. A pillanat választása tökéletes siker volt, az orosz légiforgalmi erők képesek drasztikusan megváltoztatni az erők egyensúlyát ebben a régióban. 


És a beavatkozás gyakorlatilag kizárja annak lehetőségét, hogy a szíriai háború dia legnyilvánvalóbb escala.É nemzetközi konfliktus, amikor az Egyesült Államok vezette akut válság Ukrajnában - a terület, ahol Oroszország életbevágóan fontos érdekeit - csaknem két évvel ezelőtt, a művelet célja az volt, hogy Szíria figyelmét elterelje Moszkvából, amely mindig támogatta Assad elnököt. A Fehér Ház akkor meg volt győződve arról, hogy a hangos megbukott stratégia a Közel-Keleten nem az ő hibája - mindig van valaki a hibás. Mindennek azt sugallja, hogy még mindig ennek az áldott téveszmének a hatása alatt maradnak. Az ukrán válság melegében az USA viszonylagos cselekvési szabadsággal rendelkezett. És eközben a szíriai helyzetről romlott, beleértve bővítése terroristas.Até tevékenységek senki sem várt,

Ennek egyik oka a Krím-félsziget. Köztudott titok is, hogy a félsziget még nem alakították át szerves része az Oroszország területén, az orosz katonai tevékenység a Földközi-tenger keleti súlyosan korlátozná. A Krím kulcsfontosságú stratégiai jelentőséggel bír az orosz repülőgép-erőforrások logisztikai támogatásához. A félsziget lehetővé teszi egy "buborék" megteremtését, amely védi a Fekete-tengeren és a Földközi-tenger keleti részén végzett katonai műveleteket. Külföldi szakértők is meglepődtek azon sebességgel, amellyel Oroszország nagymértékben megerősítette katonai képességeit a Krím-félszigeten.

A bizonyíték, hogy a félsziget jött, hogy Oroszország része lett lényegtelen forgatókönyvek „apokalipszis” tervezett Szíriában. A főparancsnoka Európa és parancsnoka az amerikai Európai Parancsnoksága, négycsillagos általános Philip Breedlove azt mondta, hogy az integrált Krím orosz területen „Oroszország kifejlesztett nagyon erős védelmi képesség, hogy megtagadják a területen [orig. hozzáférési megtagadási terület (A2 / AD)] a Fekete-tengeren. " „Lényegében az általa ellátott rakéták cirkáló [anti-hajó] lefedi a teljes fekete-tengeri és a rakétavédelmi fedezésére 40-50% a Fekete-tenger”, jegyezte meg a tábornok. „Mi egy kicsit aggaszt egy második buborék A2 / AD hogy létre lehet hozni a Földközi-tenger keleti,” tette hozzá Breedlove.Jeffrey Sachs, közgazdász és szakértője az amerikai politika,


Az Egyesült Államok külpolitikájának két forrásának furcsa egyesülete a sikertelen amerikai stratégia gyökerei Szíriában. Megérti az amerikai biztonsági intézményt, beleértve a katonai, hírszerző ügynökségeket és azok támogatóit a kongresszusban. A másik forrás az emberi jogi közösségből származik. Ez a különös fúzió már a közel-keleti és afrikai USA-beli legutóbbi háborúkban is nyilvánvaló. Az eredmények következetesen pusztítóak.


A probléma, amint az emberi jogi aktivisták régen megtanultak, az az, hogy az Egyesült Államok biztonsági intézményében talált rendszerváltás modellje nem működik. A zavaró gyakorisággal káosz, anarchia, polgárháború, egyre szörnyűbb humanitárius válságok vezetnek, ahogyan Afganisztánban, Irakban, Líbiában és most Szíriában. Jeffrey Sachs azt írja, hogy "Ha az Egyesült Államok jobb eredményeket szeretne elérni, akkor meg kell állniuk egyedül. Az USA nem kényszeríthet egyoldalúan, és ragaszkodik ahhoz, hogy csak az Egyesült Államok ellen más hatalmas országokat, köztük Kínát és Oroszországot állítson be. Az Egyesült Államokhoz hasonlóan Oroszország erős érdeklődést mutat a stabilitásért Szíriában és az úgynevezett "iszlám állam" legyőzésében; de Oroszországnak nincs érdeke abban, hogy az Egyesült Államok olyan rendszereket vezessen be, amelyeket csak az USA választ, senki más,


Az USA és a szövetségesek egy éve indították el az úgynevezett "iszlám állam" (EI) elleni műveletet. Az eredmények csodálatosak. 7000 támadás után az erőfeszítés lemerült. Az eredmény gyakorlatilag a vártnál ellentétes. Mivel az anti-EI koalíció, a csoport csak a fejlett és kapott új területeket, vette a tartományok Al Anbar és Rámádi Irakban, a szíriai város Deir ez-Zor és Palmyra (a város minden újság és televízió nem sokkal ezelőtt), más területeken kívül. A katonaság nem az egyetlen, akit hibáztatnak. A legnagyobb felelősség a politikusokra néz.


Az Egyesült Államok nem bombázta az EI-t a vonal közelében, ahol kormányzati erőket küzdenek, ahol a célokat könnyen fel lehetett azonosítani a légi felderítéssel, mert feltételezték, hogy ez segíti Assadot. Ehelyett megtámadták az EI által ellenőrzött területeket és városi területeket, ahol a militánsok keverednek a civilekkel. Ez jelentős számú civilt ölt meg. A legtöbb időben az amerikai repülés megtámadta a szíriai állami infrastruktúrát, utakat, hidakat stb., És Szíriát a kőkorszakra terelte. Nyilvánvaló, hogy a nehéz tehergépkocsival felszerelt szíriai erők sokkal több utakat igényelnek, mint a világosabb, mobilabb EI-formációk.


Az orosz légiforgalmi erők által indított művelet némi lendületet adott az amerikai hadseregnek a helyzet felülvizsgálatához. A parancs kezdett tekintve egy olyan forgatókönyvet, amely arra irányul, hogy ellenőrzése alatt a keleti része Szíriában, köztük az al-Raqqah, a tőke az „iszlám állam”, „tartani egy lépéssel az oroszok,” készül az Eufrátesz egy fordított verzió Találkozó az Elba-folyón (25/4/1945). De az esélyek nulla.


Az USA kizárja a földi bikák lehetőségét, különösen a választást megelőző kampány során. Vannak olyanok, akik a helyi erők gyalogsági egységeinek használatával támogatják a támadást, például a szíriai kurdok formációit. Ha csak a Fehér Ház látná a dolgokat, mintha egy pillanatra, hogy a szűrő nélkül a propaganda minden tényre és körülményre kiterjed. Ha igen, akkor rájönnek, hogy a kurdok soha nem fogják elhagyni az általuk irányított területet. Az egyetlen "gyalogság", amely képes küzdeni az "iszlám államot" minden szíriai fronton, a szíriai állam rendszeres hadserege. Senki sem volt meglepve, amikor Washington az orosz külügyminisztertől, Sergey Lavrovtól megválaszolatlan kéréseket hagyott, hogy információt osszanak meg az "ingyenes szíriai hadsereg" helyzetéről.




Az USA egyenesen egy stratégiai csapdába lépett. Nem számít, mit csinálnak, a dolgok csak rosszabbodhatnak. A terrorizmus elleni küzdelemben Oroszországnak nyújtott támogatás nyújtása józan és mindenki számára a legjobb megoldás. Washington azonban elutasítja ezt a megközelítést, hisz abban, hogy veszélybe sodorhatja a közel-keleti hitelességét, és megerősíti Moszkva helyzetét a régióban. Az USA-ban és Szaúd-Arábiában a háborúk követelik, hogy egyesüljenek és fegyveresek legyenek az összes szíriai ellenzéki csoport. De harcolni miért? Az EI-nek, egy olyan csoportnak, amely megdöbbentette a világot a tömeggyilkosságról, a keresztények elpusztításáról és a történelmi helyek megsemmisítéséről? Még az amerikai propaganda legmerészebb elméje sem lesz képes ilyen szövetség kedvező fényében megmutatni.




Reagálva a szíriai eseményekre és az aktív orosz beavatkozásra, a Fehér Ház még nem vette figyelembe a nyilvánosságot. A felmérések szerint az amerikaiak alig fogadnák el, hogy országuk hivatalosan támogatta a nemzetközi terrorizmust. És ez pontosan az Egyesült Államok által az orosz katonai akciójának megakadályozására irányuló kísérlet. Ebben az értelemben érdemes megemlíteni Donald Trump álláspontját, amely a legmagasabb rangot képviseli a republikánus elnökjelöltként. Szeptember 29-én Trump elmondta az NBC "Today" programját: "Egyetértek azzal a csoporttal, amely szerint" ha Oroszország akar lenni és harcolni az ISIS ellen, hagyja ". Ez az ellenkezője, hogy "féltékeny vagyunk, nem akarjuk, hogy ezt tegye". "




A szíriai kormányhoz fűződő hozzáállásáról kérdezte Trump a CNN-vel egy interjúban, október 6-án, hogy nem érti teljesen, ki fogja Assad helyét: "Biztosan szeretném látni, hogy a dolgok hogyan fognak történni. Jobban szeretném tudni, kik ezek az emberek, akikre annyira szeretnénk milliárd dollárt adni. Fogalmunk sincs. Oké, Assad nem jó srác, de vannak még rosszabbak. Ki tudja, hogy mi, akiket fizetünk, még rosszabb? Senki sem tudja. Senki sem képzel el.


Emma Ashford Cato Institute ír egy cikket a Newsweek: „Amerikai tisztviselők kerüljék a jelentős beavatkozás Szíriában, ahol egy meggondolatlan érzelmi reakció, hogy Oroszország milyen lépéseket lehet katasztrofális” Butaság lenne, hogy növelje támogatását a szélsőséges csoportok, csak azért, mert Oroszország célpontként látja őket - ellenségem ellensége nem mindig a barátom. A szerző egyszerű megoldást kínál: ne kerüljenek az úton, és ne zavarják az oroszokat.


Talán ez a legjobb dolog, amit az USA a jelenlegi körülmények között megtehet. Nem kétséges, Washington nem engedi át minden lehetőséget, hogy „állapítsa meg”, hogy az orosz pilóták nem szakmai képzés, a támadás „válogatás nélkül” és / vagy lőttek a rossz cél ... A megfelelő módon reagálni erre már be lett állítva. Teljes prioritás a maximális pontosság és az átláthatóság érdekében. Nehéz torzítani valamit, amikor az események valós időben megjelennek. A Krím értékes tapasztalatot nyújtott. A Krím újbóli beiktatása fordulópontot jelentett a félsziget befolyásának orosz stratégiai gondolkodásban. A nemzetközi szereplők magatartása és az erők közötti korreláció általában kedvező körülményeket teremt az orosz katonai műveletek számára a szíriai konfliktuson belül.




Az USA-ban Obama elnök egyértelművé tette, hogy a szíriai helyzet nem fog növekedni az úgynevezett "közvetett" háborúba az USA és Oroszország között. Az Oroszország és az Európai Unió közötti ellentét nem kérdéses. Az Európai Unió esetében minden olyan mozgalom, amely nyomást gyakorol Oroszországra, csak az iszlám állam haladását segíti elő, és több millió menekültet hoz létre, nem több százezer embert, mint ma. Számos európai állam áll a választások előestéjén. Nehéz elhinni, hogy a kormányok érdeklődnek több háború felajánlását az alkotmányosoktól. Vannak, akik megpróbálják hibáztatni Oroszország válság bevándorlók Európában, bár az természetesen a válság árát kell fizetni minden koherens európai stratégia a Közel-Keleten és a csatlakozás a szokásos politikai mindig követni, amit az USA-rendelés.




Peking egyértelműen támogatta Oroszország fellépését. Kína a közel-keleti olaj és gáz fő fogyasztója. Izraeli források rohant jelenteni, hogy a kínai légierő és haditengerészet csatlakozott az orosz művelethez. Azt jelentették, hogy Kína küld J-15 Flying Shark harci repülőgépeket Szíriába és a tengeralattjáró Z-18F helikoptereket, valamint könnyű Z-18J helikoptereket. E jelentések szerint a kínai repülőgép-hordozó Liaoning-CV-16 (ex-Varyag) a szíriai Tartus kikötőjében horgonyozva, egy irányított rakéta-cirkáló kíséretében. A kínai légierő készen áll arra, hogy biztosítson némi védelmet az iráni és az iraki térségek légi útvonalainak átszállításához. Eddig ezt az információt nem erősítették meg.


Érdemes megemlíteni, hogy a hongkongi székhellyel rendelkező média ugyanazokat a terveket jelentette, hivatkozva saját katonai forrásaikra Pekingben. Hogy van valami a levegőben. Tel Aviv álláspontja kritikusan fontos az orosz művelet sikeréhez. Izrael az egyetlen olyan regionális állam, amely katonai potenciállal bonyolítja az ügyeket. És nagyon közel van a harci mezőhöz Szíriában.




Egészen a közelmúltig Izrael ambivalens álláspontot fogadott el. Nem támogatta vagy ellenezte Assadot. Az izraeli stratégák számították, hogy a legjobb eredmény Izrael számára széttöredezett Szíria számára. Számukra az iszlám állam olyan gerillamozgalom lenne, amely semmiféle veszélyt nem jelentett az izraeli védelmi erők számára (Tsahal, az izraeli hadsereg). Úgy tűnik, hogy Moszkva sikeresen használta a kapcsolatot Tel Aviv, beleértve a legmagasabb szinten, hogy meggyőzze az izraeliek, hogy az iszlám állam, igen, a legújabb technológiát, és képes bővíteni ellenőrzés határain kívül egyetlen állam.


Benjamin Netanjahu izraeli miniszterelnöke szó nélkül kijelentette ezt a pozíciót: "Nem akarunk visszamenni a napokra, amikor tudod, hogy Oroszország és Izrael ellentétes táborokban voltak. Azt hiszem, már megváltoztattuk ezt a kapcsolatot. És ez összességében jó. "Elutasította észrevételeit az orosz művelet szíriai lehetséges következményeiről. Elmondása szerint ő nem tudja, vajon degenerálódik-e a fokozódó feszültségek. Csak az idő fogja megmondani. Fontos megjegyezni, hogy az Izraeli hadsereg parancsnoka helyettes, maj. Yair Golan találkozott az orosz kollégájával, kor. Nikolai Bogdanovski a Tel Aviv központjában, október 6-án, hogy tárgyalásokat kezdjen a regionális biztonságról és Oroszország katonai jelenlétéről Szíriában.




Törökország aggódik az új szíriai telepítés miatt. Az elítéltek már megmutatták, és túlzottan és érzéketlenül reagáltak, amikor egy orosz repülőgép néhány percig véletlenül belépett a török ​​légtérbe. Sok oka van annak, hogy Erdogan miért nem tud többet tenni, még akkor is, ha ő akarja. November 1-én parlamenti választások lesznek, ez egy kemény teszt az Ön igazságügyi és fejlesztési pártjának. A korábbi választásokon pártja elvesztette a parlamenti többséget, és nem alakult koalíciós kormányt. Ezúttal a szavazások nem számítanak sokat sikerre Erdogan pártjának. Ilyen körülmények között öngyilkosság lenne új kalandot folytatni Szíriában. A török ​​szavazók teljes mértékben tisztában vannak a menekültügyi probléma terhével. Nem kétséges, hogy egyáltalán nem akarják látni a menedékkérő emberek áramlását.


Az Egyesült Államokot az eddig támogatott erők csalódották, és Törökország nagyon aggódik a washingtoni szándékától, hogy átirányítsa erőfeszítéseit és támogassa a szíriai kurdok támogatását. A Kurd Demokratikus Egység Párt, a fő politikai erő, kapcsolódik a (radikális) Kurdisztáni Munkáspárthoz. Törökország szempontjából a Kurd Demokratikus Egység Párt választási sikere sokkal rosszabb, mint Bashar Assad fennmaradásának lehetősége. Ahmet Dovutoglu török ​​miniszterelnök elmondta: "Minden kommunikációs csatornát nyitunk Oroszországgal. Nem úgy tűnik számomra, hogy az oroszok megteszik az esetleges intézkedést. Elismerte, hogy Oroszország figyelmeztette Törökországot a szíriai katonai művelet megkezdéséről. A miniszterelnök elutasította a részleteket.


Jordánia nem szólt ki arról, hogy meg akarja akadályozni Oroszországot. Törökországgal Jordánia is sokat tett a szíriai válság súlyosbításához. Jordánia az iszlám állam ellen az Egyesült Államok koalíciójának operatív központja. A dél-szíriai ellenzék Jordániából megerősítést kap. De a közelmúltban tevékenységük jelentősen kevésbé intenzív lett. Közvetlenül az orosz repülőtéri erők első támadása után 700 déli militáns átadásra került a kormánynak, több mint 3000 elhagyta a harcot, és visszament a jordániai határhoz. Jordánia válhat az iszlám állam következő áldozatává. És érdekli az együttműködés minden formája a csoport megtizedeléséhez.


Bejrútban a lakosság nagy része ünnepelte a híreket az orosz katonai művelet kezdetéről, kevesebb lelkesedéssel, mint Damaszkuszban. Libanon nem tudta megszüntetni a fegyveres csoportok tevékenységét a területén. Az oroszok segítségével a Libanon újraegyesíteni kívánja magát, és végül is megoldja ezt a kérdést. Így ha egy szélesebb perspektívából vizsgáljuk a problémát, akkor látható, hogy nemcsak a Hezbollah, hanem a rendszeres libanoni hadsereg is közvetlenül részt vehet Szíriában. A bulgáriai ENSZ-közgyűlés Libanoni Támogató Csoportjával kapcsolatban, az orosz külügyminiszter, Szergej Lavrov megjegyezte, hogy Oroszország "nemrég aláírt kiegészítő megállapodásokat a speciális berendezések Libanonnak történő ellátásához".




Az orosz-szíriai-iráni-iraki koalíció kezd gyakorlati lépéseket tenni. Például, október 7-én Oroszország kipróbálta a Kaszpi-tengeren található hajókról hajózó rakétákat az iszlám állam álláspontjai ellen. A rakéták az iráni és iraki területeken repültek mint "nyilvános" demonstrációt, amely szerint valamennyi koalíciós partner magas szintű kölcsönös bizalmat ápol.


Nagyon valószínűtlen, hogy az Irak elkülönítésére irányuló kísérlet az antiterrorista koalíciótól fog eredményeket adni, bár az ország még mindig nagymértékben támaszkodik az USA-ra. Valószínűleg a Bagdad és Washington közötti szakadékot szélesíti. Irakot mindazokkal szemben frusztrálják, amit az USA tett az elmúlt években, beleértve (nem) az iszlám állam elleni harcot. Haidar Al-Abadi iraki miniszterelnök nemrég reagált az Irak, Irán, Szíria és Oroszország között szeptember 28-án aláírt hírszerzési csereiről szóló kritika kritikájára. Azt mondta, hogy neki, az Iszlám államot nem lehet legyőzni e megállapodás nélkül.


Szaúd-Arábia az egyetlen regionális szereplő, aki továbbra is határozottan áll szemben az orosz tevékenységekkel szemben Szíriában. A jelenlegi körülmények között a források korlátozottak. A Saudis fő fegyvere az olaj, amelyet különböző helyzetekben használnak más országok érdekeinek kiszolgálására. Ez a fegyver most már elvesztette hatékonyságát. A szaúdi hadsereg az ország déli részében lerobbant, eddig sikertelenül, gyengén fegyveres jemeni lázadókkal. A szaúdi királyság és az iszlám állam között semmiféle deklarált együttműködés nem lehetséges.


Az Al Bagdadi számára, aki azt állítja, hogy Mohammed próféta leszármazottja, a szaúdi királyok nem más, mint a bűnözők, akik nem rendelkeznek családjával. Legdrágább álma, hogy Mekka és Medina felszabadítója legyen. Még a fekete kőt is el akarta pusztítani, Kaaba keleti sarkában, egy régi kőépületben, amely a Nagy Mecset mecsetének közepén helyezkedik el. Úgy véli, hogy a műemlék tisztelete pogány babona. Egyesek azt mondják, hogy a szaúdi ellenséges retorika ellenére a közel-keleti Oroszország megjelenése bizonyos mértékig Szaúd-Arábia érdekeit szolgálja. Csökkenti a Szíria függését a síita Irántól, ami részletesen rémisztő Rijádra, mint az orosz katonai jelenlétre.




Minden olyan javaslat, amely szerint az orosz beavatkozás Afganisztánban megismételhető Szíriában, mindig felületi összehasonlításból ered. Ez egy ötlet alapja nélkül. A szovjet műveletnek ebben a helyzetben való akadályozására irányuló tevékenységekben mélyen érintett egyik fő szereplő sem érdekelt abban, hogy komolyan vegyen részt a jelenlegi szíriai konfliktusban. Néhányan közülük, különösen Kína és Irán, ma Oroszországgal szövetségesek. Az újonnan létrehozott koalíció működése megakadályozza az iszlám állam ellátásának minden útját. Ennek eredményeképpen a csoportot alkotó bandák nem lesznek képesek sokáig maradni.


Ahogy a tapasztalat bizonyítja, néha a lehetőség ablaka csak nagyon rövid időre nyílik meg. A stratégiai gondolkodás művészete azt a képességet feltételezi, hogy látni fogja, mikor történelem kínál lehetőséget, és gyorsan betakarítja. Moszkva Szíriában teljesen pontos számításokkal dolgozott, hogy megbecsülje a cselekvés pillanatát. Néhányan hangos kudarcot jeleznek. A Nyugaton még részletesebb elemzők szerint másképp gondolkodnak. Mi van, ha az oroszok helyesek? És mi lesz akkor, ha az egész világ rájön, hogy Oroszország és koalíciója megszünteti a Szíria és az egész Közel-Kelet súlyos terrorista fenyegetését? OK. Ebben az esetben a Nyugat az adós helyzetébe kerül, miután Oroszország sikeresen teljesíti a missziót, amelyben a Nyugat látványosan bukott. ***** 
East Media




Interjú Bashar Al Assad elnökével az Al Manar TV-n





Velőt rázó sikollyal küzd ez a kis ország az állig felfegyverzett hóhérok hadával , mert a cionista Kazár terrorista állam kitalálta , hogy a környező országokat Izrael körül fel kell darabolni , hogy hegemonista politikájukat meg tudják valósítani !!!!!

És mindezt úgy valósítják meg , hogy Európára szabadítják a migránsok seregét , hogy a zsidók mellet , még őket is tartsa el a benszülöt nemzetség akiket végül ez a migráns hadsereg likvidálni fog az iszlám nevében !!!
Hát ezért kellet az arab tavasz hadművelet !!! A népességet kitelepitették volna Európába , és ők az erőforrásokat könnyebben elhappolhatták Kína elől , mert ugye mondanom sem kell Kína is nyomul az afrikai erőforrások megszerzéséért , és hiába terjesztettek ebola járványt a térségbe a Kínaiak kitartanak , és legyőzik az ebola fertőzést is oltásokkal , mert a mocskok mindent bevetnek , jó volna , ha valaki a pénzhatalmi elitnek szánna egy két halálos virus tenyészetet . A háttérből ki kéne gyomlálni a vakolók seregét , hogy a soraik meggyengüljenek , és így saját magukkal legyenek elfoglalva ne az emberiséget gyilkolják még mindig !!!

A KÉRELMEK ÖNKÉNTES VONATKOZÁSA,


  1. Szíria bizalmának a győzelemben, ebben a háborúban a terrorizmus ellen fordult, és mi lenne ennek a bizalomnak az alapja.
Bashar Al Assad elnök:  Ha a győzelemben az állampolgárok nem reménykednek, akkor több mint négy és fél évig nem állhatnánk ellen. Ez a remény a terrorizmus leküzdésére és a Szíriába tervezett és alkalmazott terv ösztönzésére, ahogy azt egyes arab országokra is alkalmazták.

Számítunk az első helyen, az emberek Isten után persze, mert ha nincs meg a támogatást a nép, nem tud ellenállni, és akkor nem kell a közvélemény támogatását, politikai vagy nemzeti iránymutatást, akkor fogadja el az elnök, a felelős vagy az állam, nem lesz értékes. Mi függ egyrészt az emberek, másrészt pedig a barátok, akik szilárdan mellett elhelyezett Szíria és támogatást, mind a Közel-Keleten és a világ.


  1. A "diligenciák" azt a benyomást keltik, hogy elérte a szíriai válság utolsó 15 percét.
Bassár Aszad:  nem tudom megmondani, mi van, hogy az utolsó 15 percben, amíg véget az a probléma forrása Szíriában, amely úgy tűnik, összetett, sok részletet és sok tényező miatt, de a lényeg ez a probléma a külső beavatkozás, a pénz kifizetése és a fegyverek és terroristák küldése Szíriába.

Amikor megkapjuk a színpadra, hogy megakadályozzák az országokban, amelyek meríteni a elleni összeesküvés Szíria és országok elmerül a szíriai vérontás, amikor ezek az országok megállítani terrorizmust támogató, akkor igen azt mondhatjuk, hogy mi vagyunk az utolsó 15 percben, mert a többi részlet az úgynevezett politikai megoldás vagy politikai út, vagy valami ilyesmi vagy más eljárások, egyszerűbbek lesznek a fontosak, vagyis nem feltétlenül szükségesek a probléma megoldásához. Leszek olyan részletek, amelyekről megállapodás születhet még a terroristák elleni küzdelemről is, amelyek jelenleg Szíriában vannak.

Amikor a külső támogatás megszűnik, akkor sokkal könnyebb lesz a terroristák elleni küzdelem, de eddig még nem jöttünk erre a pontra. Ez az átalakulás létezik, de az átalakulás az egyik dolog, és a válság végére jutás egészen más. Lehet, hogy közel van. Nem akarok táblát festeni, vagy valamiféle pesszimizmust mutatni. Mert néha, mielőtt eljut az utolsó 15 perc, van egy nagy növekedést eszkalációja (események), akkor lehet, hogy ez eszkaláció jelzi, hogy elérjük a végét. Csak ebben a szakaszban még nem érkeztünk meg.

  1. A "politikai megoldás" fogalma.
Bashar Al Assad elnök: Nem használom a "politikai megoldás" kifejezést, hanem inkább "politikai utat". A megoldás problémát jelent. Probléma van. És van egy megoldás, amely tengelyekből áll. A terrorizmus elleni küzdelem tengelye és a politikai tengely van, ahogy az elején megközelítettük. Megközelítették, hogy a válság oka politikai, és ez nem igaz. Amint korábban említettem, az oka külső beavatkozás, de mindazokkal járunk, amiket nekünk javasoltak. Azt mondták, hogy a probléma az Alkotmányhoz kapcsolódik. Megváltoztattuk az Alkotmányt. Azt mondták, hogy a probléma törvényekkel kapcsolatos. Megváltoztattuk a törvényeket. Azt állították, hogy a probléma a gazdasági pályára vagy a gazdaságpolitikára vonatkozik. Nagyon megváltoztattuk az akkori gazdaságpolitikáinkat. Talán tévedtünk és igazuk volt, de ugyanakkor,

Most azt javasolják, hogy a politikai erőkkel való párbeszéd alapvető fontosságú a válság megoldásához. Azt mondtuk, hogy nincs semmi ellenünk, hogy ez az erő jön, hogy a szíriai nép képviselőjévé válik, és bizonyítja, hogy reprezentatív a szíriai nép számára, vagy valamilyen hatással van rá. Hajlandóak vagyunk beszélgetni vele, habozás nélkül. Ezt hívjuk politikai útnak. De a valóságban, hogy ez a politikai út érvényesüljön, a szíriai politikai erők között kell történnie. A szíriai néphez tartozó független szíriai politikai erők. Szíriai gyökerekkel. Csak Szíriában és nem úgy, ahogyan azt a sok erõben látjuk, amellyel párbeszédet folytatunk, külsõ kapcsolatban pénzügyileg és politikailag.

Ha a politikai párbeszédről és a politikai útról akarunk beszélni, akkor nemcsak a válság megoldására, hanem a szíriai fejlődésre is szükség lesz. Eddig nem képezheti a szükséges elemeket, vagy a megfelelő környezet, hogy ezen keresztül a párbeszéd, a végső eredmények, különös tekintettel a folyamatos terrorizmust támogató, ami komoly akadálya ellen az igazi és termékeny politikai munkát a földön.


  1. Az ománi szultánság bejutása a válság útjába, a külügyminiszter látogatása és mennyire képviseli a válság egyik kimenetelét.
Bashar Al Assad elnök:  Nyilvánvaló, hogy Oman fontos szerepet játszik a régió különböző feszültségi pontjainak kezelésében annak érdekében, hogy elterelje azt a megoldást követő elfogadáshoz. Nem csoda, hogy ebben a kontextusban a külügyminiszter látogatása, azaz a szíriai válság elemzésével összefüggésben, éppúgy, mint az, hogy Oman szerepe a megoldásban segít.

Ezeknek az üléseknek a célja a szíriai nézet megvizsgálása volt a válság megoldásának módjáról, és egyúttal a kapcsolatokon alapuló regionális és nemzetközi légkört is megvizsgálni valami konkrét meghatározásra. Tehát ez az első látogatás, és ez az első találkozó évek óta. Túl korai lenne beszélni az Oman szerepéről. Meg kell látnunk a párbeszéd folytonosságát, és nyomon kell követnünk, hogy később meghatározzuk a dolgok végrehajtását.


  1. A kiújulás a legutóbbi bombázás a cionista ellenség ellen a szíriai területeket, hogyan kell kezelni őket, és az ellenség is hozzon létre egy hangulat, és egy másik kész tényként Szíriában vagy a megszállt Golan?
Bashar Al Assad elnök:  Ha visszatérünk Libanon tapasztalataihoz az elmúlt évtizedekben, mi ösztönözte Izraelet a libanoni ellen? A libanoniak közül néhányan kívülről kapcsolódtak. Néhányan Izraelhez kapcsolódtak. Néhányan különféle módon hívták és indították el a külső beavatkozást. Ez tükrözte a gyengeség képét és bátorságot adott nekik. Ez ugyanaz a helyzet Szíriában. Ha vannak olyan szíriai csoportok, amelyek elfogadják az ellenséggel való szembenézést, Izraeltől a többi ellenségig és ellenfélig, és felhívják őket, hogy zavarják Szíriát, ez ösztönzi a többieket az anyaországon.
Ma a tényleges és legfontosabb izraeli eszköz ebben a sértőben a terroristák Szíriában. Amit csinálnak, sokkal komolyabb, mint amilyen Izrael az egyik időszak és a másik között, hogy támogassa őket. Ezek a probléma alapjai. Ha szembenézünk Izraellel, először szembe kell néznünk a szíriai eszközökön. Nem lehet külső ellenséggel szembenézni, ha belső ellensége van. A kérdést Szíriában kell megoldanunk, majd a dolgok vissza fognak menni, és nem lesz senki bátorsága Szíria, Izrael vagy bárki más ellen.


  1. Lehetséges, hogy a cionista ellenség tudatában van annak, hogy Szíria prioritása a területükön lévő takfiriszták elleni küzdelem?
Bashar Al Assad elnök:  Talán ez egy tényező, de a legfontosabb tényező azoknak az embereknek a létezése, akik hajlandóak vele együttműködni. Olyanok, akik elfogadják, hogy a cionista ellenség kórházaiban bánnak, és a bátorság, a csúfolóság, a szociális hálózatokon és más eszközökön keresztül dicsőítik Izraelt, miközben támadják az országukat. Az ország ereje elsősorban a hadsereg, a politikai rendszer vagy bármi más előtt áll, népének egysége. Nyilvánvaló, hogy az emberek többsége egyesült, de ha szélsőséges és terrorista ügynökök, árulók és gócok vannak, akkor ez gyengeség, amelyet nem tagadhatunk. Ezeket a tényezőket kell kezelnünk, és álláspontom szerint más tényezők is másodlagosak lesznek.


  1. Ami a cionista ellenség elleni harc szabályait illeti, amelyről a Hezbollah főtitkára beszélt.
Bashar Al Assad elnök:  Valóban, figyelembe véve a szíriai tábor és a libanoni tábor közötti különbséget. Van a földrajzi különbség és a demográfiai különbség a határok tekintetében. A határ az ellenállást, és Izrael a libanoni ellenállás, de a határ köztünk és Izrael Izrael ügynökeinek, ami ugyanaz, mint történt az seregei Lahd és Saad Haddad a múltban. Először is meg kell oldanunk a problémát, mielőtt foglalkoznánk azzal, ami utána következik, a földrajz és a politika szempontjából. Amikor az említett probléma alapvetően nemzeti probléma, akkor elengedhetetlen az első megoldás, majd a többi problémával foglalkozunk.


  1. Reakciók az utolsó beszédet az elnök és a téma a hadsereg és befolyását, valamint az állítólagos szíriai ellenséget, hogy ő átadta az ország Irán és a Hezbollah, amikor a beszéd említette, hogy „egy ország nem ő az, aki benne lakik és útlevelet visel, de azok közül, akik megvédik és megvédik őt. "
Bashar Al Assad elnök: Az  első ponton egyértelmű és őszinte voltam. Nem kétséges, hogy bármely háborús helyzet vezet (emberek), hogy meneküljön a hadseregből. Ezt világosan mondtam beszédemben. Nem tagadom, és átlátható módon foglalkozom a szíriai állampolgárral. Nem törődünk azzal, amit az ellenség sajtó közöl. Ez negatív hatással van minden csatára és bármely hadseregre. Ez történt az Egyesült Államokban, a vietnami háború és az összes hadsereg alatt, de amikor a háborúnak van egy konkrét típusa, és az ellenség nem áll meg előrehaladással, különösen az emberi vonatkozásban, annak hatása még nagyobb.

Tehát amikor elmagyaráztam a hadsereg visszavonul egyes területeken, láttuk, hogy ezek a kudarcok történtek, de volt fejlődés az erő is. Vagyis ezeken a területeken visszavonultak és előrehaladtak, és ebben az időszakban már meghaladta az egy hónapot. Ez valami természetes és triviális minden társadalomban és minden háborúban, de szerettem volna, hogy közvetlenül a reflektorfénybe, hogy ezen a ponton, mert a hatása, hogy ösztönzi a fiatalokat, hogy csatlakozzanak a hadsereg. Ezért nincs téves véleménynyilvánítás a témában, amely egyértelműen szólt.

Ami a második pontot illeti, hogy a hazája az, aki védelmezi, az biztos. De az anyaország védelme nem csak akkor történik meg, ha fegyverünket védjük. Az anyaország védelme a szükséges célnak megfelelően történik. Például az ellenséget, és ellenfelei Szíria akarta tépni le, és egy bizonyos idő, ha lehetséges volna megváltoztatás, próbáld blokkolja a megélhetésüket, ezzel megnyitva az utat a billentse. Ennek eredményeként, akik ellenálltak az akadálytól védte a hazát, mert ezek mind folytatta tovább a napi munka, a hivatalos, a kereskedő, a kezelő orvos a beteg, az a személy, aki segített a szegény, az emberi lény megpróbálja elterjedni a magas nemzeti és etikai értékeket, mindezek védik hazájukat.

Vannak olyan emberek, akik nem Szíriában élnek, hanem külföldön, de védik Szíriát, mindegyik álláspontja és lehetőségei szerint. Mind hazafiak. Nekünk is vannak emberek, akik az országban élnek, de nap mint nap látni akarják a NATO-bombázásokat, vagy talán a külföldi haderők belépését. A jelenlétet szó szerint nem említem, sem szó szerint a védelemre nem utaltam, hogy a fegyvereket megtámadhassák. Azt akartam mondani, hogy bárki, aki védelmezi az országot, növeli az ország védelmeit és növeli azokat a tényezőket, amelyek megakadályozzák a támadások felállását. Csak a szíriaiakra utalok .


  1. Az ENSZ különmegbízottja, Staffan De Mistura teljesítményének értékelése és nyilatkozataiban a szíriai állammal szemben tett vádak.
Bashar Al Assad elnök:  hozzászoktunk ehhez a témához. Nagyon nehéz számunkra, az Egyesült Államok és a Nyugat jóváhagyásával semleges álláspontot képviselni. Ha semleges lenne, akkor nem küldenék el. Most látjuk ezeket a részleges kijelentéseket. A terroristákkal kapcsolatos balesetekről beszél. Természetesen számukra minden halott ártatlan civil. Mintha nem lennének terroristák, vagy mintha fegyvereket nem hordanának. Ugyanakkor, amikor az ártatlan civilek között Damaszkusz, Aleppo vagy bármely más szíriai helyszín terrorista bombázása miatt veszteségeket szenvedünk, nem hallunk semmilyen nyilatkozatot. Ez a szükséges szerepük. Ha nem játszanak ilyen szerepet, akkor nincs helyük, és más helyet foglalnak el. Ez az igazság.


  1. De Mistura lehetõségének fennállása miatt a szíriai válságot a megoldás sínpályájára helyezték, vagy ez csak egy szerepet tölt be .
Bashar Al Assad elnök: Amikor Alepóban egyeztetést javasolt, közvetlenül, habozás nélkül támogatjuk őt, személyétől függetlenül. Pragmatikus értelemben a nemzetközi kapcsolatok nem bizalomra épülnek. Mi a helyes ma, holnap nem lehet, és a dolgok más fordulatot tesznek. Ezek a kapcsolatok az eszközökön alapulnak. Nem személyes kapcsolat. Ha egy ország és egy ország közötti kapcsolat van egy ország és egy nemzetközi szervezet között, egy ország és egy Egyesült Nemzetek Szervezete képviselője vagy egy nemzetközi szervezet vagy országok között, ez a kapcsolat az eszközök listájává válik. Ahhoz, hogy meg tudjuk mondani, hogy követjük a De Mistura kezdeményezést, meg kell tudnunk látni, hogy mi a koherens kezdeményezés és mi a megfelelő eszköz ennek a kezdeményezésnek a végrehajtására. Az Aleppo kezdeményezés jó kezdeményezés volt, de az eszközöket nem állapították meg, sőt, nem volt mód arra, hogy eszközöket hozzanak létre, így nem tudtuk támogatni, így véget ért és halt meg a bölcsőben. Ezt a képet mindegyik közvetítőn megismételjük, tehát ha nem teszik meg a javaslatot, amely megfelel nekünk, és megfelel a nemzeti érdekeknek, akkor nem fogunk járni velük.


  1. A médiában szereplő állítások manipulálásáról, különös tekintettel Oroszországnak Szíria álláspontjára.
Bashar Al Assad elnök:  Annak érdekében, hogy meg tudjuk határozni, melyik helyes, vissza kell térnünk a politikai pályafutás vagy az ország politikai akciójának kibontakozásához. Ma nem tudjuk értékelni Oroszországot. Értékeljük Oroszországot, alapozva az elmúlt évtizedeket. Hogyan kezelte a népek, hogyan kezelte az országokat, a barátait, az ellenfeleket, és összehasonlította az Egyesült Államokkal, hogy megtudja, hol van az igazság.

Az Egyesült Államok az egész történelem során mindig kitérő állításokat tett. Természetesen, az idő múlásával ez a tulajdonság az Egyesült Államok számára a politikájának alapja. Ez azt jelenti, hogy egy hatóság szerint egy másik hatóság ellentmondhat néhány nap alatt. És amit egy amerikai hatóság reggel mond, egy beszéd vagy nyilatkozat során, egy másik hatóság ugyanazon a napon teljesen ellentmond. Ez az amerikaiak egyik jellemzője: a szövetségeseknek való felszabadulás, a barátok elhagyása és elárulása.

Az orosz politika soha nem így történt, sem a Szovjetunióban, sem az oroszországi időben. Ez az elvek olyan politikát, amely javult, így amikor a külügyminiszter az orosz nyilatkozik, és más orosz tisztviselők nyilatkozatokat és ugyanazt a nyelvet használja, és azonos orientációban, akkor azt kell érteni, hogy az orosz politika egy olyan politika szilárd, megerősítve, hogy az orosz politika nem támogatja egy személy vagy egy elnök, mert elfogadhatatlan, hogy egy ország támogatja az elnököt. Ez beavatkozna a belügyekbe. Oroszország megvédi meghatározott elvek: Egy ország szuverenitásának, a népszuverenitás, a nép akaratát, hogy ez a nép hozhat létre a megfelelő politikai rendszer és megválasztja az elnököt, aki jónak látja. Ez egy orosz politikai elv, és ez nem változott,


  1. Az orosz erőfeszítések és mi már egy genfi ​​3-ba jönnek.
Bashar Al Assad elnök: Nagy bizalommal bízunk az oroszok iránt, és az elmúlt négy évben bizonyították, hogy őszinte és átláthatóak a velünk kapcsolatban. Elveik vannak. Ezek fontos pontok. Tehát amikor más pártokkal találkoznak, nem kell aggódnunk, hogy ezek a pártok az oroszok előtt elárulják az igazi képet. Az oroszok szoros kapcsolatban állnak Szíriával és képesek tudni, mi történik pontosan. Hisszük, hogy az oroszok célja az, hogy az erőket párbeszédbe vezessék, hogy megakadályozzák a háború előtti utat. Ez a cél, de általánosságban nem fogunk megállapodni semmiben, hacsak nem ülünk össze szírként és párbeszédet magunk között. Nem lesz az orosz, aki számunkra bármilyen megoldást fog támadni,

Ami a Genfi 3-at illeti, ezeknek a találkozóknak Genf 3-ig vagy Moszkvába kell jutniuk. Természetesen ez a nemzetközi éghajlaton múlik, és nem csak azt, amit Oroszország gondol, vagy amit Oroszország Szíriával gondol. Vannak különböző erők, amelyeket az Egyesült Államok vezet. Ezek az erők Genfbe vagy Moszkvába mennek? A kettő közötti különbség az, hogy Moszkva közös nevezőre törekszik. Ha Genfbe 3 kerülünk, könnyebb lesz, és a kudarc esélyei sokkal nagyobbak lesznek, és megismételjük a Genfi 1-et és a Genfet 2-et, amelyek nem érnek el semmit, és az eredmény nulla volt.


  1. A szíriai helyzet meghatározó tényezői bármely javasolt kezdeményezésben, függetlenül a javaslattevőtől.
Bashar Al Assad elnök:  Szíria szuverenitása, Szíria területi egysége és a szíriaiak elszántsága. Ez azt jelenti, hogy egyik féltől sem lesz mozgósítás, mert végül a döntés tisztán nemzeti. Gyakorlati szempontból alapot kell képezni minden olyan kezdeményezéshez, amely a terrorizmus elleni küzdelemben kezdődik, áll, és támaszkodik. Minden olyan kezdeményezés, amely nem tartalmazza a terrorizmusellenes tételt, mint első tételt, nem lesz értékes. Ami a kronológiát illeti, ez egy másik kérdés. Ezek a részletek. De ezek a kezdeményezések alapjai és meghatározó pontjai.


  1. Ami az olyan kezdeményezések létezését illeti, amelyek olyan javaslatokat tesznek, mint az Alkotmány átfogalmazása vagy a nemzetközi megfigyelőkkel való választások megtartása, ez zavarja-e a szíriai belső ügyeket?
Bashar Al Assad elnök: Ha ez egy szíriai döntés, és a párbeszéd és a nemzeti konszenzus következménye, akkor semmi gond. De a választások a nemzetközi megfigyelőkkel, nem ott. Ez beavatkozik Szíria szuverenitásába. Ki az a nemzetközi rész, aki a "jó értelemben vett" jó magatartás tanúsítvánnyal rendelkezik? Ezt nem fogadjuk el. A legutóbbi elnökválasztáson egyes országokkal egyesítettük megfigyelőket, hogy a választásokon részt vegyenek, és ne adóhivatalnokként. Röviden, ha be van állítva, hogy végre átlátható és a demokratikus választások, vagy valami más, akkor együtt a barátokkal, hogy megerősítse és erősítse pozícióját, hogy mi történik Szíriában egy feltűnően helyes és demokratikus politikai folyamat, amely kifejezi az lesz a szíriai nép . Semmi több, semmi kevesebb. De a nemzetközi szervezetek akarnak jönni? Ezeknek a szervezeteknek bizonyítványokra lenne szükségük a jó eredményekhez, elsősorban és mindenekelőtt igazolniuk kell, hogy elfogulatlanok. Nem tudnak bizonyítványokat adni nekünk.


  1. A szíriai válság és az Iránnal kötött nukleáris megállapodás aláírása és a szíriai áldozat vagy Iránnal kapcsolatos tárgyalások során szerzett nyereség.
Bashar Al Assad elnök:  Ami a szíriai áldozatot illeti, ez nem biztos. Egy egyszerű okból: Szíria nem vett részt a nukleáris tárgyalásokban. Nyugati hatalmak már kipróbált valamilyen módon, vagy minden formában, módon és eszközökkel meggyőzni Iránt, hogy tartalmazza a szóban forgó szíriai részeként a nukleáris kérdés, azzal a világos céllal, hogy Irán tett engedményeket kapcsolatban, hogy támogassa Szíria cserébe néhány olyan dolgot, amelyet Irán a nukleáris kérdésre kaphat. Irán helyzete ebben a kérdésben döntő jelentőségű volt, és elutasította, hogy a nukleáris tárgyalások során semmilyen más kérdést ne keverjen össze. Természetesen ez egy helyes, objektív és intelligens döntés.

Most, ha figyelembe vesszük a második kérdést arról, hogy Szíria volt-e áldozat, természetesen nem. De azt mondani, hogy Szíria nyereséget ért el, nyilvánvaló, hogy ha erős szövetségesei vannak, az erőd megnövekszik, és ha gyengül, gyengül is. Ez egy elsődleges egyenlet. Azt is sugallják, hogy a szíriai ellenállás, mint egyetlen tényező, az, aki a nukleáris megállapodáshoz vezetett, úgy gondolom, hogy ez nagyon egyszerű lenne. Ez az iráni nép hosszú pályafutásának része, amely a forradalom előtt kezdődött, amikor elkezdett gondolkodni a nukleáris kérdésről, és ennek megfelelően jár el. De a legfontosabb időszak a forradalom után történt, amikor Irán tudományosan lőtt el ezen a területen, és a legfontosabb szakasz volt, amikor Irán több mint 12 éve ellenállt a nyomásnak, amikor a nukleáris kérdés a nemzetközi színtéren terjedt el, ha a tárgyalások során,
Ebben az értelemben az iráni nép ellenállása és a nukleáris kérdés körüli egységük volt a legfontosabb tényező, amely az eredményhez vezetett. A szíriai tényező továbbra is fennáll. Talán nem tudom kitalálni, mert az irániak képesek többet meghatározni ezt a pontot, de talán ez az egyik olyan tényező, amely segített.


  1. A világ új blokkformátum felé halad. Szíria lenne-e közelebb egy olyan blokkhoz, ahol Irán vagy egy másik blokk alakulna ki?
Bashar Al Assad elnök:  Iránnal való szövetségünk három és fél évtizedig tartott, szóval mi a hír az Iránnal való tartózkodásról? Alapvetően erős álláspontunk van, szövetségesek vagyunk. Iránnal vagy Iránnal több szögben van Szíria. Amikor Irán elleni igazságtalan háború történt, velünk voltunk, és most, a Siriával szembeni igazságtalan háború miatt Irán velünk van. Ez nem változna új szövetséggel. Ezen a ponton nincs semmi új, de ami a regionális és nemzetközi szövetségeket illeti, ez egy másik kérdés.


  1. A különbség, hogy ki fog nyerni és ki fogja kezelni a jelenlegi politikai problémákat, amikor Szíria nyer, azzal a támogatással, amelyben Irán más szerepet fog játszani.
Bashar Al Assad elnök:  Talán a különbség a szövetség befolyása a nemzetközi színtéren. Ez azt jelenti, hogy Irán ma egy új nemzetközi forgatókönyv. A kilátások bővülnek, így Irán új szerepet játszhat a nemzetközi színtéren. Ennek eredményeképpen Irán ereje erőre fog fordulni Szíria iránt, és Szíria győzelmét Irán győzelmévé fogja fordítani, de a szövetség elvei ugyanazok, szóval azt mondom, nem kell közelebb kerülnünk, mert már hasonló nézeteket és ugyanazokat az elveket képviselünk, ugyanazokat a hatalmakat támogatjuk, és ugyanazon a tengelyen vagyunk, amely az ellenállás tengelye. Ezek az alapelvek nem változnak. Lehet, hogy néhány stratégia megváltozik, talán megváltoztat néhány eredményt a földön, ez az, amit értek.


  1. Az az érzés, a szíriai állampolgár, hogy van egy árulás és kellemetlen kapcsolatos arabizmus és a nacionalizmus helyzetet.
Bashar Al Assad elnök: Ez a szíriai állampolgár érzése érthető, de nem jelenti azt, hogy mindannyian le fogunk menni ezen az úton. Megértjük, mert a helyzet az állampolgárt az arabizmus diszkreditálásához vezette, és ez tény. A legtöbb ilyen, de ez a helyzet arra késztette őket, hogy ne tegyenek különbséget az igaz és hiteles arabizmus és az arabok között, akik az arabizmus mögé rejtőznek, de akik szívükből, elméikből, érzéseikből és érdekeikből teljesen ki vannak téve régióban. Ez történt a múltban és sok területen, de kisebb arányban. Zavaros volt azok között, akik az iszlámot használják, például a muszlim testvériséget és más szélsőséges terrorszervezeteket és az igazi iszlámot. Zavar hallatszott. Úgy vélték, hogy mindazok, akik az iszlámot vagy a muszlimot használják, igazi muzulmánok voltak. Ez a zűrzavar gyakran előfordul.

Szeretném elmondani mindenkinek, aki kétségbe vonja vagy kétségbe vonja a két témát, hogy az arabizmus azonosság, amelyet nem adunk fel. Meg családjába tartoznak, és talán egy vagy több személy a család hibáznak, de akkor is, ha megváltoztatja a névre, akkor is tartoznak, amely a család az oktatás, az identitás, a viselkedésük és minden mást. Nem tudod leválasztani magad ettől az identitástól. Az arab identitás nem választható. Az ön identitása egy valláshoz és egy nemzetiséghez az Ön identitása. De amikor eljutunk erre a pontra, akkor eljutunk, ahol az ellenség el akar menni. A lényeg, hogy megtagadjuk identitásunkat. A probléma lényege manapság, ezen háborúk mellett, hogy nem történik megdönteni a rendszereket. Ez egy színpad. Egy eszköz. És nem az, hogy megtámadják az országokat, és elpusztítják gazdaságaikat. Mindez eszközök. A végső cél az identitás elérése. Tehát amikor eljutunk ehhez a szakaszhoz, előre adjuk az ellenségnek egy ingyenes ajándékot katonai vagy terrorista beavatkozás nélkül. Ez az üzenet.


  1. Ami az iraki politikai mozgalmak befolyását illeti a Szíria és Irak közötti koordináció mértékénél, ugyanaz a veszély fenyegeti őket.
Bashar Al Assad elnök: Az  iraki koordinációt nem sértették hátrányosan. Irakban nagy a tudat a csata egyesítéséről, mert az ellenség egy, és az eredmény csak egy. Ez azt jelenti, hogy mi történik Irakban tükröződik Szíria és mi történik Szíriában tükröződik Irakban. Tehát amikor mi egyesíteni harcunkat, ahogy történik köztünk és a Hezbollah libanoni amikor csatlakoznak a fegyvereket, akkor jobb eredményeket érjenek el kevesebb idő alatt és alacsonyabb költségek mellett.


  1. A különbség a Hizbollah harcosok jelenlétében a szíriai területeken és más nemzetiségek nem szíriai harcosai között a másik oldalon.
Bashar Al Assad elnök:  A különbség a legitimitás. Hiszbollah Szíriával közös megegyezéssel érkezett a szíriai kormányhoz. A szíriai állam törvényes állam, ezért képviseli a szíriai népet. Ez egy választott kormány, amely támogatja a szíriai nép többségét, így jogában áll arra ösztönözni a haderőket, hogy támogassák a szíriai nép védelmében. Ami a többi erőt illeti, azok a terroristák, akik azért jöttek, hogy megöljenek a szíriai népet, akik a szíriaiak akarata és a szíriai állam akaratának ellenére, a nép képviselőjével szemben álltak.


  1. Assad elnök és Hader Hassan Nasrallah személyes kapcsolatáról.
Bashar Al Assad elnök: Ami ezt a kapcsolatot illeti, nem tudok beszélni az oldalamról, de a másik oldalról, Mr. Nasrallahról beszélek, mert szoros kapcsolatunk van, ami több mint 20 éve tartott. Hiszem, hogy bárki, aki követte ezt a kapcsolatot, és különösen Nasrallah úr, megfigyelte, hogy ezt a kapcsolatot az őszinteség és az átláthatóság jellemzi, mert ő egy teljesen őszinte ember, teljesen átlátható, a szélesebb értelemben, lojálisan, a hűség szélesebb értelemben, az elveihez, az emberekhez, akikkel együtt dolgozik, és barátaival. Mindazok, akik elkötelezik magukat, függetlenül attól a pozíciójától vagy oldalától, amelyhez tartozik, ellenállást tanúsítanak, mint valódi ellenállás, aki a fia máltaiaként felajánlotta a Libanont és a hazát.


  1. Ki tartja a döntést, hogy a másik oldalon tûzzön el?
Bashar Al Assad elnök: Erről beszéltünk azokkal a követekkel, akik a tűzszüneti kérdésről beszéltek. Először is elutasítjuk ezt a kifejezést, mert a tűzszünet az államok és a hadseregek között történik, nem pedig egy állam és a terrorista csoportok között. Beszéltünk bizonyos műveletek megszüntetéséről, vagy valamilyen kifejezést használva a helyzet hűtésére, de amikor megkértük a követeket, ugyanezt mondtuk: Ha tűzszünetet szeretne, akkor melyik csoportra utal? Ki az Ön vezetője? Ki fogja elkötelezni magát az elkötelezettség előtt? Azt állították, hogy becslések szerint nem száz, de több mint ezer (csoport) volt, némelyiknek ezer és kétszáz csoportja van. Talán az egyesülés után század lett. De az a tény, hogy nincs olyan személy, aki garantálja ezeket a csoportokat, még akkor is, ha tudjuk, hogy mindannyian más erők közé tartoznak. Nem mondhatjuk, hogy ilyen erő ilyen csoporttal veszélyeztetheti egy ilyen döntést. Ez azért is, mert egy ilyen csoport része a rablások, a fosztogatás, a pénz, a korrupció és a mohóság műveleteinek. Csak az érdekeire vonatkozó döntéseket fog elkötelezni. Ezért egyetlen csoport, sem ország vagy fél nem szerezhet be kötelezettségvállalást e felektől a harci cselekvés engedélyezésére vagy abbahagyására, még egy rövid időre sem.


  1. Hogyan lehet Szíria részt venni egy blokkban a terrorizmus elleni küzdelemben azok mellett, akiket támogat.
Bashar Al Assad elnök: Politikai akcióban, ha célt akarsz elérni, és ez a cél szükségszerűen szolgálja a szíriaiak érdekeit, minden szövetség vagy fellépés vagy eljárás vagy párbeszéd, amely véget vet a vérontásnak, prioritás lesz számunkra. amelyet habozás nélkül keresünk. Ami érdekel minket ebben a kérdésben, az az eredmény a földön. Logikus módon, ahogy már mondtam, nem lehetséges olyan országok, amelyek a terrorizmus mellett helyezkedtek el a terrorizmus elleni küzdelemben. De minimális esély van arra, hogy ezek az országok megbánják és megértik, hogy rossz irányba mutatnak. Vagy talán a terrorizmus elleni küzdelemre törekszenek a tiszta érdeklődés és aggodalom miatt a terrorizmus országaikban történő elterjedése miatt. Nincs akadály, a legfontosabb az, hogy szövetséget alkossunk a terrorizmus elleni küzdelemben. Ezért, Szíriában, a külügyminiszternek a "The Miracle" -nek hívják, mert úgy tűnik, mint egy csoda. Mi van, ha a csoda történt? Természetesen nem utasítanánk el, és vele együtt járnánk.


  1. A növekedés a feszültségek a szaúdi Szíria ellen, és a nyilatkozatok a külügyminiszter Szaúd az ütközés után a híreket szíriai Szaúd ülésein.
Bashar Al Assad elnök:  A média feszültségeinek nincs súlya. Ami számít, valójában ez az ország gyakorlata. Ha ez az ország alapvetően támogatja a terrorizmust, akkor milyen érték van a feszültségekkel, hiányaival vagy az engedékenységgel kapcsolatban? Mi van, ha lelassítja a szavakat, miközben támogatja a terrorizmust? Azaz, feszültségekkel vagy anélkül, Szaúd-Arábia továbbra is támogatja a terrorizmust Szíriában, és ez egy mindenki által ismert tény. Tehát ezek a feszültségek nem jelentenek semmit.

Ha a külügyminiszter által említett hangnövekedésről akarunk beszélni, hasonló szavakkal válaszolhatunk. Csoda, hogy mit várhatunk egy olyan csoporttól vagy kategóriától, amely még nem lépett be az emberi civilizáció korába. Arra számítunk, hogy erkölcsi vagy objektív szavakat vagy politikai vagy akár diszkrecionális szavakat hallanak? Semmi sem. Ha várjuk, akkor a probléma bennünk van, és nem bennük.


  1. A mi szerepelt a legutóbbi beszéde Assad elnök az Ellenzéki és hogy egyes megfigyelők látták, hogy a kezelés az ellenzék, mint a vészhelyzet, és nem alapvető helyzet, mert nem befolyásolják a közvéleményt.
Bassár Aszad:  Ahogy azt korábban, a párbeszéd olyan eredményt ad, amely között nacionalisták Szíria, amelynek gyökerei Szíriában. Ez koherens és helyes. De ahogy a valósággal foglalkozunk, megkérdezzük magunkat: Ki befolyásolja? Úgy értem, mi lenne, ha alapos párbeszédet folytatnánk a nemzeti személyiségekkel, akiknek nincs befolyása? És akkor az elért eredményeket, és mondd el nekik, hogy alkalmazza őket, de aztán azt mondják nekünk, hogy nincs hatással a földön. Tehát mi nyerünk e párbeszédből? Elpazarolunk időt.

Ezért a párbeszédnek nemzeti személyiségekre kell támaszkodnia, de befolyással kell rendelkeznie. Nem tudom megmondani, hogy ezek a személyiségek nem befolyásolják, mert pontatlan lenne, de vannak hatások különböző szintű. A probléma az, hogy a legtöbbet, akikkel beszélünk, nem nemzeti adatok. Számunkra olyan országokat róttunk fel minket, amelyek támogatják a terrorizmust Szíriában és zavarják a párbeszéd kérdését. Ezek az országok olyan személyeket neveznek ki, akik képviselik őket, és nem a szíriai népet. Tehát szükségünk van egy paraméter és a nacionalizmus egy olyan paraméter, valamint a befolyása a földön, különösen azután, hogy a terroristák nem volt hajlandó foglalkozni az úgynevezett külső ellenzék egyértelműen és bejelentett módon.


  1. Washington felkészíti a szíriai ellenzéket a szíriai számlák kényelmetlen vagy zavarba ejtésére, annak ellenére, hogy Washington kijelentette, hogy az élmény nem sikeres?
Bashar Al Assad elnök: Ez csak egy fejezet egy hosszú történet, így ha ez az aggodalom, hogy az érintett az új, az elejétől a végéig. Ez egy összeesküvés regény Szíria ellen, több lépcsővel, és nem állt meg a válságban. Ez a fejezet, különösen, nem fogja megváltoztatni a pályáját terrorizmus Szíriában, mert ha Washington nem vonat ezek más országokban fog kiképezni őket, és vannak más országok, amelyek támogatják a terrorizmust és ellátása a karok és a pénzt. Ezért a szíriai események pályája nem tartózkodik ebből a csoportból. Van egy nagyobb és riasztó dolog, ami aggaszt minket, és amit a Nyugat, élén az Egyesült Államok, nem látja, hogy ez a veszély a terrorizmus. Mit jelent a terrorizmus győzelmét egy olyan régióban, mint a miénk? Ez nem korlátozódik Szíriára. Mi Líbiában, Szíriában, Egyiptomban, Jemenben és még Libanon és más országokban.


  1. Az amerikai álláspontról és arról, hogy fennáll-e egyfajta hajlandóság a további megkeményedéshez vagy az olyan tények elismeréséhez, amelyek nem szolgálják az amerikai közigazgatás érdekeit.
Bashar Al Assad elnök: A  keményedés és engedékenység az amerikai álláspontja, de nem ragadják meg az amerikai politika valóságát. Időnként a megkeményedés és a megengedhetőség célja pszichológiai hadviselés. Máskor üzeneteket küld az amerikai lobbistáknak. Másokban üzeneteket küldenek az amerikai szövetségeseik és ügynökeik számára a régióban. Ezért ezeknek a pozícióknak az elolvasása nem ad igaz képet az amerikai álláspontról.

Az amerikaiak több fázisban is megfordultak, de kétnek tartjuk alapvetőnek. Az első az volt, hogy azokat az arab álláspontokat, amelyeket átadtak nekik - vagy amerikai egyesült államokbeli intézményekből lehetett ábrázolni -, hogy a megdöntendő államok lehetségesek lennének, a helyettesítés könnyű lenne, és az eredményeket garantálni lehetne. Az eredmények több országban ellentétben álltak azzal, amit vártak.

Most átjutottak a zavaró fázisba. Nem tudják, hogyan kell kezelni a helyzetet. Természetesen ez a zavaros helyzet és az a felfogás, hogy tévesek voltak, nem jelenti azt, hogy pozitív irányba fognak fordulni, és hogy azok lesznek azok az országok, amelyek valójában a terrorizmus elleni küzdelemben fognak részt venni. Amit ma teszünk, nem lehet, hogy a terrorizmus sikeres lesz, de nem gyengíti azt a stabilitás szempontjából. A dolgok a káosz és a gyengülő országok felé haladnak. Minden ország, és nem csak Szíria. Még szövetségesei is, köztük Törökország is. Azt akarják gyengíteni ezen országokat, hogy olyan új valóságot érjenek el, amelyet az amerikaiakra kényszerítenek, vagy ami megkönnyíti az amerikaiak számára, hogy bizonyos irányú döntéseket hozhassanak érdekeik kiszolgálása érdekében.


  1. Az igazság a "Szíria jemeni cserébe" című egyenletről.
Bashar Al Assad elnök:  Ezt az egyenletet csak a média javasolta. Tény, hogy egyik baráti országból sem hallottunk, mint például Oroszország vagy Irán. Talán Irán jobban részt vesz ebben a kérdésben, mert az az Öbölben található. De ez a kérdés nem szólt hozzánk, és kétségeim vannak azzal kapcsolatban, hogy valaki foglalkozott-e ezzel a kérdéssel Iránnal.


  1. Amit Törökország mondott az elszigetelődési zónáról és annak végrehajtásának lehetőségéről.
Bashar Al Assad elnök: Erdoghan álmodozik. Nagy álmok, hogy vezetővé váljanak. Hogy a "testvér szultánja". A szultanátus élményét az új muzulmán testvériség tapasztalatával kívánja összekeverni, amelyen korán kezdte meg nagy reményeit, különösen Egyiptomban és Tunéziában. Most ezek az álmok összeomlottak a valósággal, és reménykedtek benne, hogy részt vesznek az ő mesterei, mert Erdoghan és Davutoğlu lépcsője bizonyította ebben a válságban, hogy csak két báb. Most nagyszerű álom szíria számára, ami az elszigeteltség zónája. Ez az utolsó álma, miután minden más álom csalódott Szíriával kapcsolatban. Várják a NATO vagy az amerikaiak jelét, hogy azt mondják: "igen, létrehozunk egy elszigetelt zónát", és akkor benne leszek. Tehát álmaik vannak,


  1. Az amerikai elnök azt állítja, hogy a törökök nem konzultálnak az elszigetelő zónával?
Bashar Al Assad elnök:  Ha az amerikai elnök legszorosabb szövetségesei nem hisznek neki, szeretné, ha Szíria elhinné? Ez lehetetlen! Sohasem hittünk benne, mert soha nem tett eleget kötelezettségének, szavainak vagy ígéreteinek.


  1. Jordánia beszéde az elszigetelődési zónáról és egy közös katonai biztonsági műveleti központ létezése Jordániában. Mit akar Abdalla II jordán király a bevonásával a szíriai válságban?
Bashar Al Assad elnök:  Jordan beszél egy jordániai döntésről vagy egy amerikai döntésről? Ez a kérdés. Tehát amikor egy ország vagy egy hatóság beszél, megkérdőjeleznünk kell az adott hatóság autonómiáját vagy az adott ország véleményét. Anélkül, hogy ő csak kifejezi, amit megkérdez. Meg van-e vallva a függetlenség a politikában, hogy kérdőjelezhessük a vízióját vagy a hatósági elképzeléseit? Ha önállónak bizonyul, akkor ott megvitathatjuk. Eddig a legtöbb arab ország az USA parancsnoksága alatt jár el. Nincs semmiféle szerepe. És amikor bizonyos esetekben véleményt nyilvánítanak, talán ellenkeznek bizonyos esetekben, úgy viselkednek, mint egy elkényeztetett gyermek, aki makacs az anyával. Semmi több.


  1. A szíriai - egyiptomi kapcsolatok és Egyiptom felelőssége a visszatérés késedelme miatt.
Bashar Al Assad elnök:  Kétségtelen, hogy a Szíria, Egyiptom és Irak közötti kapcsolatoknak sajátosságaik vannak, mivel ezek az országok az arab civilizáció alapja a történelem folyamán. Az arab történelem során a politikai motor volt. Mindenképpen gondoskodunk Egyiptomból való kapcsolatainkról, még akkor is, amikor Morsi "testvériségének" jelenlétét láttuk Egyiptom elnökségében, és minden negatív fellépése ellen Szíriával szemben. Igyekszünk, hogy ne , hogy tegyen meg minden negatív hozzáállás Egyiptom, először is, mert a fontosságát, hogy ezek a kapcsolatok, másrészt pedig azért, mert a kapcsolatok között Szíriában és Egyiptomban sem szakad ideje alatt Morsi.

Számos olyan egyiptomi intézmény létezik, amelyek megtagadták a kapcsolatok megszüntetését, továbbra is fenntartották a kapcsolatot Szíriával, és átadott nekünk nacionalista és testvéri beszédeket, és kifejeztük azt, amit már láttunk az egyiptomi utcákon. Ahogy telt el az idő, és a jelenet világossá vált arról, hogy mi történt a régióban és Szíriában, láttuk, hogy a hang meggyullad, mert ez a kapcsolat létezik és soha nem volt vágva, de nem világos módon, ahogy akartam. Ennek oka, hogy Egyiptom fontos ország, a Távol-Keletről a Távol-Nyugatra. Az ellenfelek nyomást gyakorolnak Egyiptomra, hogy játsszák a várt szerepét. Az a szerep, amit természetesen várunk és szeretnénk játszani.

Nem akarom felelősséget vállalni egyiptomi testvéreinkre, mert a helyzet nagy nyomás lehet. Amit elsõsorban akarunk, az, hogy Egyiptom nem válik bázisává Szíria ellen, sem az arab országok ellen. De egy második lépésben azt akarjuk, hogy Egyiptom játsszon fontos ország szerepét. Nem mondom, egy nagy ország, mert a méret nem az a paraméter hatékonyságát, de ez egy fontos ország, aktív, testvér, amely segít a többi arab országban alapján az ókori történelem, és nem alapján petrodollars maroknyi és egyes országok történelme, amelyek nem haladják meg a néhány évet.


  1. Egyiptom azon lehetőségéről, hogy részesüljön a szíriai terrorizmus elleni küzdelemben szerzett tapasztalatából, amely megpróbálja garantálni a területének létezését.
Bashar Al Assad elnök:  Amit mondtam a kapcsolataink között, az volt a kapcsolatunk a fontos hatóságok szintjén és különösen Szíria és Egyiptom biztonsági hatóságai között, különösen az elmúlt hetekben, anélkül, hogy meghatároznánk a pontosan. Elképzeléseik vannak arról, hogyan élvezhetik Szíria előnyeit, és van egy ötlete arról, hogyan élvezhessük Egyiptom előnyeit. És ezen a kapcsolaton keresztül semmi esetre sem juthatunk ebbe a pontig. Ami fontos, hogy az elmúlt négy évben és néhány hónapon, sőt még azelőtt, a mi tapasztalataink elmélyültek az elmúlt négy évben, a 1970-es évek végén és az 1980-as évek elején lezajlott összecsapások során a Muszlim Testvériség terrorista csoportjával.

Egyiptomban azonban ez a terrorizmus az 1950-es évek óta indult, amikor Gamal Abdel Nasserrel történt összecsapások történtek, minden egyes egyiptomiak számára ismert okok miatt. Azt akarom mondani, hogy minden egyiptomi hatóság minden szinten, és minden egyiptomi állampolgár, hogy először közötti kapcsolatok Szíria és Egyiptom az egyensúlyt az arab jelenetet, és ismeretes, a modern időkben . De ez is ismert volt az idő a fáraók, akik úgy gondolták, hogy a nemzetbiztonsági akkoriban Szíria és az első aláírt szerződés köztünk, mert a konfliktus a fáraók és a hettiták, történt abban az évben 1200-ban nem lenne lehetséges hogy abban a pillanatban a fáraók már tudatában voltak Egyiptom nemzetbiztonságának mértéke és mélysége, és hogy a jelenlegi egyiptomi vezető nem volt tudatában ennek. Úgy vélem, hogy ez a tudatosság nőtt, és ma Szíriában hisz ugyanabban a lövészárokban az egyiptomi hadsereg és az egyiptomi emberek a harcot a terroristák, akik változtatni a nevüket, mint megváltoztatja a nevét egy elkényeztetett termék. Néha a muszlim testvériség nevét használják, mások Daesh (Iszlám állam), és talán a jövőben új neveket fogunk hallani.


  1. A szíriai állampolgár létfenntartó válságának enyhítését szolgáló kiegészítő eljárásokról.
Bassár Aszad:  Már elkezdtük a rekonstrukciós projektek, melyek a legfontosabb projektek egy ország megsemmisült a háború, vagy volt az infrastruktúra részben vagy teljesen megsemmisült. Ez a projekt halad egyenletes ütemben. Nyilvánvaló, hogy mi termelési projektek számára a termelő ágazatok, amelyek a háború elpusztított, de ismét emelkedett az lesz a szíriai befektetők, akik még élnek, Szíria, valamint néhány intézkedést és létesítmények által kínált állam.

Mi, elvégre még mindig megvan a képessége, hogy indítson gazdaságilag, akkor is, ha ez csak egy kiadás mondani, hogy van egy tetőre, még ha nem is olyan magas, vagy gyors, de megvan a képessége. Azt hiszem, a legfontosabb dolog a teendő intézkedések mellett, amelyek által elfogadandó bármely ország, mint például a pénzügyi szolgáltatások, az adó- és mások, amelyek kínálják folyamatosan lenne a valermos aktuális feltételek megvalósításához jelentős reformokat államigazgatási szinten. Ez volt az oka annak, hogy létrehozni vagy hozzáadni a minisztérium a közigazgatási reform, a mert a probléma a korrupció, a kidobott pénz és a hiányzó esélyegyenlőség korrupció beadása hazánkban. Ha ezt a lépést hozzá tudjuk adni a többi létesítményhez, úgy gondolom, hogy elfogadható módon elkezdhetjük indítani ezt a pillanatot.

Forrás: Szíriai Arab Köztársaság Nagykövetsége

Fordítás: Jihan Arar





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése